Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun linket IKKE. Hun nevnte at hun hadde en gruppe med folus på oppskrifter og mat. Folk kommenterte og ba om link til gruppa på pm.

(Og fortsatt dobbeltmoralsk at admins og grunnlegger selv linker til / oppfordrer til medlemskap i mfb på andre gruppevegger)

Anonymkode: ff467...912

Særiøst? Jeg så innlegget, men brukte linken herifra for å legge meg til i den gruppa. Da er virkelig på tur der inne altså

Anonymkode: 454a3...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nå er det forbudt å nevne andre grupper også......herlighet! Naziregimet når nye høyder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, skruf skrev:

Så nå er det forbudt å nevne andre grupper også......herlighet! Naziregimet når nye høyder. 

Det står jo at det er NULLTOLLERANSE for å reklamere for andre grupper, så da trenger du jo ikke linke en gang for å bli hevet ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo at det er NULLTOLLERANSE for å reklamere for andre grupper, så da trenger du jo ikke linke en gang for å bli hevet ut. 

Men da er det rart at hun som anbefalte gruppen for lowfood-map ikke ble kastet ut....  (var ei som opprettet en tråd ang legen hadde anbefalt datteren hennes å gå på den dietten, og en annen foreslo facebookgruppen for Lowfoodmap)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Men da er det rart at hun som anbefalte gruppen for lowfood-map ikke ble kastet ut....  (var ei som opprettet en tråd ang legen hadde anbefalt datteren hennes å gå på den dietten, og en annen foreslo facebookgruppen for Lowfoodmap)

Det er ikke lett å forstå de reglene nei

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lett å forstå de reglene nei

nei det er ikke lett å forstå reglene, ihvertfall når noen av reglene gjelder for noen men ikke for andre.. og fytti for noen regler, en hel side med regler for en facebook gruppe!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I regler står det at dietter ikke er lov. Så så jeg at her kan dere legge ut mat for allergikere, glutenfri mat osv. Syns det er skummelt.

Er det annonsert hvem som fikk adminjobben? De søkte etter folk for en stund siden. Det var en som hadde lagt inn søknad den gang. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg meldte meg inn i gruppen hun la ut, og hun skrev er innlegg om det der. Link til gruppen ligger lenger oppe i tråden her, meld deg inn å se selv

Du blir vel kastet ut nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir vel kastet ut nå da.

Gjør jeg sikkert etterhvert. Ble kastet ut da jeg meldte meg inn i mat fra grunnen og, men det var med en gang det ble startet. Så var jeg plutselig unblocka her for litt siden så jeg meldte meg inn igjen. Og ut, og inn igjen 😄

Men jeg har aldri skrevet noe negativt der inne, eller brutt noen andre regler så de har ingen grunn til å hive meg ut. Bortsett fra at jeg er her da, det burde jo stå som utkastelsesgrunn nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har navnet på den kakegruppen som ble opprettet i dag?av en merkelig grunn får jeg ikke opp linken som ble lagt ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har navnet på den kakegruppen som ble opprettet i dag?av en merkelig grunn får jeg ikke opp linken som ble lagt ut her.

Rustikke kaker og annet bakverk

Anonymkode: 9c2f8...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Rustikke kaker og annet bakverk

andre bakverk skal det være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilke andre grupper er det mfb reklamerer for seg selv?link? Jeg har tenkt å gå inn å svare på det. Det som har skjedd i dag, så trenger det på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, skruf skrev:

sorry *low FODMAP

Anonymkode: 3d655...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sorry *low FODMAP

?

Ah, sorry, nå skjønte jeg det :) 

Var bare pirking på skriveleifene mine. Men tror folk forsto hva jeg ville frem til. Til neste gang skal jeg huske i to ord og en o. 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Et øyeblikk siden, skruf skrev:

?

det heter ikke low food map, det heter low FODMAP :P  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se svaret mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; siden vi skal være pirkete så skal man alltid begynne ei setning med stor bokstav :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, skruf skrev:

?

Ah, sorry, nå skjønte jeg det :) 

Var bare pirking på skriveleifene mine. Men tror folk forsto hva jeg ville frem til. Til neste gang skal jeg huske i to ord og en o. 

haha, sorry.  FODMAP og food map er to ulike ting nemlig, haha. Skal holde meg saklig og unngå mer pirk :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...