Gå til innhold

Når skal man ta praten om hvor man står?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i noen mnd nå. Har nesten bodd hos han hver helg og vi snakker sammen hele tiden ellers i uken. Har de siste dagene begynt å tenke på når man egentlig skal ta den praten om hvor forholdet går videre. Om vi er eksklusive eller hva som skjer. Jeg er redd for å ta det opp for tidlig og at det skal skremme han vekk. Når er det riktig og hvordan skal man gå frem? Jeg er helt grønn på dette.

Anonymous poster hash: b4487...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva betyr "noen mnd"? 1,5 måned eller 5-6 måneder?

Du tar det opp når du føler du trenger en avklaring på det, jeg tar det som regel etter 2-3 måneder. Det har både slått vellykket, og uheldig ut og kommer nok helt ann på mannen og hans livsituasjon og intensjon.



Anonymous poster hash: 67699...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "noen mnd"? 1,5 måned eller 5-6 måneder?

Du tar det opp når du føler du trenger en avklaring på det, jeg tar det som regel etter 2-3 måneder. Det har både slått vellykket, og uheldig ut og kommer nok helt ann på mannen og hans livsituasjon og intensjon.

Anonymous poster hash: 67699...ce7

Snart 3 mnd.

Jeg har ikke dårlig tid med å finne ut av ting, men jeg liker han veldig godt og hadde jo syns det vært fint å fått noen avklaring på det.

Anonymous poster hash: b4487...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 3 mnd.

Jeg har ikke dårlig tid med å finne ut av ting, men jeg liker han veldig godt og hadde jo syns det vært fint å fått noen avklaring på det.

Anonymous poster hash: b4487...81a

 

Det er jo greitt å ta den praten etter 3 mnd. Det kan nemlig være at han ikke tenker det samme som deg, og da er det jo greitt å få det avklart. Spørr han enkelt og greitt hva han tenker om dere, så får du en pekepinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 3 mnd er helt forståelig du vil ha en avklaring og det forstår han også, så her er det bare å spørre rett ut. "Jeg lurer på en ting, hvor står vi egentlig? Vi har jo holdt på en stund og jeg lurer på om du ser for deg at dette kan bli noe eller hva du tenker? "



Anonymous poster hash: 67699...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...