Gå til innhold

Innvandrere - Kan de ta over landet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kan lage sitt eget parti som kommer til makta på stortinget og kan dermed bestemme over Norge? Kan de endre på måten vi lever på? F.eks. at homofile ikke får gifte seg?

Anonymous poster hash: c5e6f...877

Sitt eget parti? Hvem da? "Innvandrere"? Jeg er inder. Jeg anser meg vel egentlig mest som nordmann, men jeg har indisk bakgrunn. Hvor mye tror du jeg deler med samtlige andre innvandrere i Norge? Hvordan i alle dager skulle "innvandrere" hatt nok til felles til å samle seg under en og samme fane? Er det noe "vi" er gode på er det vel nettopp det å ikke bli enige med hverandre, om jeg har forstått enkelte rett.

Selvsagt er det mange problematiske sider ved innvandringen, og jeg synes det er nok av feil i norsk innvandrings- og integreringspolitikk. Men "innvandrere" er ikke en gruppe. "Utlandet" er ikke et land, det er over to hundre forskjellige land der man også har interne uenigheter og stridigheter. Jeg stemmer i sentrum, drikker øl, feirer jul (selv om jeg er ateist), spiser det samme som deg og har betraktelig mer til felles med den jevne nordmann enn jeg har med den jevne somalier, chilener eller vietnameser. Jeg har forsåvidt ikke så mange indiske venner, stort sett nordmenn, men det overnevnte gjelder alle indiske venner av meg også. Jeg aner heller ikke hvorfor jeg, liberal og pro-europeisk som jeg, skulle gått inn for å endre en ekteskapslov jeg synes er helt fin.

Det har vært noen meget spede forsøk på å starte partier "for innvandrere". Det som hadde størst suksess var vel det muslimske Samtidspartiet, som fikk 264 stemmer. Så ser jeg ikke helt bort fra at det kan komme noen slike nisjepartier til. Men å si at "innvandrere" som sådan kan komme til å danne et parti som tar makten er bare konspiratorisk vrøvl. Jeg vil heller anbefale deg å se på de smale gruppene som faktisk kan utgjøre en trussel. Ikke en eller crackpot theory om at "vi innvandrere", som stort sett har svært lite til felles, skal danne en felles front.

Anonymous poster hash: 397ea...0df

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg ;)

I hvert fall så lenge han holder seg unna innvandringstunge områder. I Sverige var det f.eks. en gruppe homofile som demonstrerte mot SD da de gikk i tog i et innvandringstungt område i Stockholm, men da politibeskyttelsen forsvant var det de homofile som ble angrepet av innvandrerene.

Anonymous poster hash: e2b99...8f5

• Liker 1
Skrevet

I hvert fall så lenge han holder seg unna innvandringstunge områder. I Sverige var det f.eks. en gruppe homofile som demonstrerte mot SD da de gikk i tog i et innvandringstungt område i Stockholm, men da politibeskyttelsen forsvant var det de homofile som ble angrepet av innvandrerene.

Lol  :ler2:  Link?

Anonymous poster hash: 7b07d...e04

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Dette er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 44f6b...516

• Liker 1
Skrevet

Sitt eget parti? Hvem da? "Innvandrere"? Jeg er inder. Jeg anser meg vel egentlig mest som nordmann, men jeg har indisk bakgrunn. Hvor mye tror du jeg deler med samtlige andre innvandrere i Norge? Hvordan i alle dager skulle "innvandrere" hatt nok til felles til å samle seg under en og samme fane? Er det noe "vi" er gode på er det vel nettopp det å ikke bli enige med hverandre, om jeg har forstått enkelte rett.

Selvsagt er det mange problematiske sider ved innvandringen, og jeg synes det er nok av feil i norsk innvandrings- og integreringspolitikk. Men "innvandrere" er ikke en gruppe. "Utlandet" er ikke et land, det er over to hundre forskjellige land der man også har interne uenigheter og stridigheter. Jeg stemmer i sentrum, drikker øl, feirer jul (selv om jeg er ateist), spiser det samme som deg og har betraktelig mer til felles med den jevne nordmann enn jeg har med den jevne somalier, chilener eller vietnameser. Jeg har forsåvidt ikke så mange indiske venner, stort sett nordmenn, men det overnevnte gjelder alle indiske venner av meg også. Jeg aner heller ikke hvorfor jeg, liberal og pro-europeisk som jeg, skulle gått inn for å endre en ekteskapslov jeg synes er helt fin.

Det har vært noen meget spede forsøk på å starte partier "for innvandrere". Det som hadde størst suksess var vel det muslimske Samtidspartiet, som fikk 264 stemmer. Så ser jeg ikke helt bort fra at det kan komme noen slike nisjepartier til. Men å si at "innvandrere" som sådan kan komme til å danne et parti som tar makten er bare konspiratorisk vrøvl. Jeg vil heller anbefale deg å se på de smale gruppene som faktisk kan utgjøre en trussel. Ikke en eller crackpot theory om at "vi innvandrere", som stort sett har svært lite til felles, skal danne en felles front.

Jeg tror personen mente muslimske innvandrere fra midt-østen og afrika.

Jeg jobber sammen med en fra India. Personen er den mest vestlige av alle innvandrerne jeg jobber med. De har til og med norske navn på barna sine. Den desidert vennligste, mest omsorgsfulle og hyggeligste av alle innvandrerne jeg kjenner. 

• Liker 3
Skrevet

Lol  :ler2:  Link?

Anonymous poster hash: 7b07d...e04

Hvorfor var det morsomt?

Anonymous poster hash: 93886...53d

• Liker 1
Skrevet

Åhh nå angrer jeg på at jeg skreiv her, for nå kommer jeg til å få beskjed hver gang en av dere dumme rasister kakler dere imellom om fremmedfrykt og svartmaling. 

For en utrolig nedlatende ting å si.

Anonymous poster hash: 80ee7...47d

• Liker 7
Skrevet

Blir feil å si alle innvandrere, jeg mener innvandrere som er muslimer. Da de ikke tillater homofilt samliv.

• Liker 1
Skrevet

I teorien er det mulig, men det også mulig i teorien at et nytt nazi-parti kommer til makten. Uansett er  sannsynligheten forsvinnende lite, det er ikke sagt at dersom man er innvandrer er man anti-vestlig. Jeg er selv innvandrer, religiøs og mer konservativ enn folk flest, men det kunne ikke falt meg inn å stemme på et parti som vil begrense folks frihet. Og samme gjelder for de aller, aller fleste av innvandrere jeg kjenner.

Anonymous poster hash: 788fe...8e3
  • Liker 1
Skrevet

Flott svar !

Det som er greien at når de snakker om innvandrere så mener de så godt som utelukkende muslimer. De klarer ikke å spesifisere eller la være å generalisere.

Ikke minst at hvorvidt man er for eller imot homofili er ganske forskjellige meninger om innad det muslimske miljøet også.

De har blitt hjernevasket med babling om "oss" mot "dem", som om jeg - fra ex Jugoslavia har noe til felles med en Inder eller indiske kulturen eller en muslimsk kultur fra ett eller annet sted i Afrika.

Nyanser hos mange av disse SD folkene og FrP'erne er ikke-eksisterende. Det er bare "oss" og "dem".

Anonymous poster hash: fce07...fa5

• Liker 2
Skrevet

I teorien er det mulig, men det også mulig i teorien at et nytt nazi-parti kommer til makten. Uansett er sannsynligheten forsvinnende lite, det er ikke sagt at dersom man er innvandrer er man anti-vestlig. Jeg er selv innvandrer, religiøs og mer konservativ enn folk flest, men det kunne ikke falt meg inn å stemme på et parti som vil begrense folks frihet. Og samme gjelder for de aller, aller fleste av innvandrere jeg kjenner.

Anonymous poster hash: 788fe...8e3

Samme her.

Min familie er muslimsk , de har ingenting imot homofile. Den ene sønnen til innvandrernaboen min, også muslimer, kom ut som transseksuell (eller hva det nå enn heter?), familien er helt åpne om det.

De aller fleste som flytter til Norge ønsker demokrati og frihet, og et nytt og bedre liv. Sikkert noen som drømmer om et islamsk Norge , men de er- og kommer aldri- til å være stort nok flertall til å kunne påvirke samfunnet.

De som hevder noe annet har hengt for mye på document.no eller gått gjennom en eller annen innvandrer ghetto og blitt overbevist om at alle er likedane.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror personen mente muslimske innvandrere fra midt-østen og afrika.

Jeg jobber sammen med en fra India. Personen er den mest vestlige av alle innvandrerne jeg jobber med. De har til og med norske navn på barna sine. Den desidert vennligste, mest omsorgsfulle og hyggeligste av alle innvandrerne jeg kjenner.

Typisk svar.

Når jeg sier at jeg kommer fra Bosnia (som er muslimsk) så har jeg fått det samme svaret;

Hyggelige, omsorgsfulle, arbeidssomme, de drikker alkohol, de fester, og de er ikke så forskjellige fra oss. ex jugoslaverne har fått rykte på seg for å ha integrert seg godt i det norske samfunnet.

Det blir for dumt, først sier man "muslimer er slik og slik", og når man blir gjort oppmerksom på det store antallet forskjellige typer muslimer (en bosnier i burka er uvanlig, for å si det slik), så kommer man på at oi, jeg mener ikke alle sammen. Så hvem i huleste mener du da? Pakistanske muslimer? Syriske muslimer? Iranske muslimer? Er de likedane de a?

Få inn en iransk muslim her så kommer nok det samme svaret igjen; "jeg mener selvfølgelig ikke DEG, men jeg vil hjerne føre en politikk og støtte et parti som skjærer alle dere over en og samme kam"

• Liker 1
Skrevet

Typisk svar.

Når jeg sier at jeg kommer fra Bosnia (som er muslimsk) så har jeg fått det samme svaret;

Hyggelige, omsorgsfulle, arbeidssomme, de drikker alkohol, de fester, og de er ikke så forskjellige fra oss. ex jugoslaverne har fått rykte på seg for å ha integrert seg godt i det norske samfunnet.

Det blir for dumt, først sier man "muslimer er slik og slik", og når man blir gjort oppmerksom på det store antallet forskjellige typer muslimer (en bosnier i burka er uvanlig, for å si det slik), så kommer man på at oi, jeg mener ikke alle sammen. Så hvem i huleste mener du da? Pakistanske muslimer? Syriske muslimer? Iranske muslimer? Er de likedane de a?

Få inn en iransk muslim her så kommer nok det samme svaret igjen; "jeg mener selvfølgelig ikke DEG, men jeg vil hjerne føre en politikk og støtte et parti som skjærer alle dere over en og samme kam"

Personen er ikke muslim.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bekymret, spesielt fordi mange ikke vil jobbe.  Hvordan skal vi finansiere alle disse som ikke vil jobbe? 

• Liker 1
Skrevet

Personen er ikke muslim.

Poenget er?

Skrevet

Poenget er?

Ikke noe poeng. Du bablet i vei som om jeg hadde påstått at personen er muslim, så jeg fant det nødvendig å påpeke at det hadde jeg ikke. 

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Åhh nå angrer jeg på at jeg skreiv her, for nå kommer jeg til å få beskjed hver gang en av dere dumme rasister kakler dere imellom om fremmedfrykt og svartmaling. 

Vi rasister liker ikke svartmaling, da svartmaling minner oss på det vi ikke liker høhøhø

Ta deg ei bolle frøken. Cartman elsker deg uansett :rodmer:

Endret av Cartman
Gjest Cartman
Skrevet

De kan sikkert ta over landet en dag. Det skjer vell den dagen oljen er borte og alle de fornuftige innbyggerne i dette landet emigrerer til andre land.

Gjest Cartman
Skrevet

Blir feil å si alle innvandrere, jeg mener innvandrere som er muslimer. Da de ikke tillater homofilt samliv.

Joa med det er kanskje den eneste fordelen med islam. Muslimene lar seg ikke styre av feministene som herjer i vesten. Feministene og homsene liker ikke det tradisjonelle synet på samliv og ekteskap, noe som ødelegger vesten. Vesten har blitt totalt balleløst, feminisert og handlingslammet. Mannfolk er snart mer opptatt av utseende enn kvinner. Den moderne kulturen ødelegger vesten, ikke innvandrerne. Innvandrerne er kanskje redningen, da de kommer fra samfunn der menn skal være menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...