Gå til innhold

"Hva er du ute etter på tinder?" Hvordan svare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når noen spør om hva jeg er ute etter på tinder, så vet jeg ikke helg hva jeg skal svare! Selv om jeg vet svaret selv...

 

Jeg er ute etter å finne meg en kjæreste. Få et seriøst forhold. Men jeg er redd for at dersom jeg skriver det for direkte, så blir matchene skremt!

 

Jeg vil være tydelig på hva jeg er ute etter, men jeg vil jo bruke tid på å bli kjent. Jeg hopper ikke inn i et forhold uten å kjenne personen godt. 

 

Så hva ville du svart?



Anonymous poster hash: 256c2...a0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_TSX80

Det spiller svært liten rolle hva du skriver - de fleste menn vil antakeligvis ikke ta kontakt med deg fordi du skriver noe lurt der. Det beste du kan ha, er et par fine bilder - og så svare når noen sender deg en melding.

 

Men tinder er fryktelig useriøst.

Det er og blir en sex-app slik det ser ut for mitt vedkommede, selv om jeg egentlig er ute etter det samme som deg - noe seriøst.

Men tror ikke jeg kommer til å finne det på tinder dessverre... det blir for enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er vanskelig det der. Ta for eksempel en mann jeg snakket litt med på Tinder; han la ut om at han var ute etter et seriøst forhold og at "det var en grunn til at han hadde opprettet Tinder profil", nemlig å finne en kjæreste. Han hadde vært singel lenge og var nå klar for å finne den rette. Jeg var også ute etter et forhold og tenkte det var greit å gå på date med han, for han var ihvertfall ikke bare ute etter sex. Vi møttes og etter tre dater begynner kontakten å dabbe av fra hans side. Når jeg spør hva som skjer og om det er noe galt, om han eventuelt ikke vil treffes mer, sier han plutselig at han er nok på et sted i livet hvor han ikke kan ha så mye seriøse forpliktelser og at hvis jeg er ute etter noe stabilt, så er han nok ikke den rette.  :fnise: (Ja, jeg skjønte jo at han mente at jeg ikke var den rette for han, han bare formulerte seg på en feig måte). 

 

Så egentlig spiller det ingen rolle hva du sier. Bare si at du tar det som det kommer, at du er åpen for en flørt eller forhold, alt ettersom. 



Anonymous poster hash: 9f56e...68e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemet. Jeg ønsker også forhold, men liker ikke å skrive det rett ut. Du kan jo skrive at du er interessert i å ta det som det kommer, bli kjent og se hva det fører til, men at du ikke er ute etter ONS.



Anonymous poster hash: 7c3e9...e9b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt i perioder i profilen min at jeg er ute etter en partner som kan få meg til å slette tinder igjen,
og når noen spør meg når vi chatter om hva jeg er ute etter så svarer jeg at "er jo hovedsaklig ute etter en partner, så er her for å se om jeg tilfeldigvis finner noen her inne :) "

Det har ikke skremt vekk noen, men noen svarer jo såklart at "ok lykke til! :) " fordi de selv er ute etter lettvindt sex.

Det syns jeg er helt greit, for da slipper jeg å bli lurt av de ihvertfall, og det hender at jeg selv spør menn hva de er ute etter etter på tinder , og får som regel ærlige svar tilbake da også.

Alt fra "håper å finne ei jente å dele livet med" til "tja var egentlig bare nysgjerrig så får man se hva som kommer ut av det! :) " til "lek og moro".

Helt fair så lenge man er ærlig syns jeg! Til de som skriver lek og moro så ønsker jeg de lykke til videre og de ønsker meg lykke til videre.



Anonymous poster hash: 1377c...d1f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør om hva jeg er ute etter på tinder, så vet jeg ikke helg hva jeg skal svare! Selv om jeg vet svaret selv...

Jeg er ute etter å finne meg en kjæreste. Få et seriøst forhold. Men jeg er redd for at dersom jeg skriver det for direkte, så blir matchene skremt!

Jeg vil være tydelig på hva jeg er ute etter, men jeg vil jo bruke tid på å bli kjent. Jeg hopper ikke inn i et forhold uten å kjenne personen godt.

Så hva ville du svart?

Anonymous poster hash: 256c2...a0b

Jeg ville svart akkurat det du sier her, at jeg ser etter en potensiell kjæreste. (Men jeg vil anbefale deg å lete andrr steder enn på Tinder. Gutta der er bare ute etter et kjapt ligg.)

Anonymous poster hash: 657ea...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de andre har svart, vær ærlig om hva du ønsker å oppnå med tinder kontoen din. Om matchene blir skremt bort er de ikke noe for deg! Jeg hadde tinder konto, var ærlig om at jeg ønsket er seriøst forhold, Nå er jeg samboen med min drømmemann. Så vær ærlig så kommer nok drømmemannen din også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 (Men jeg vil anbefale deg å lete andrr steder enn på Tinder. Gutta der er bare ute etter et kjapt ligg.)

Anonymous poster hash: 657ea...678

Det stemmer ikke, flertallet av de jeg snakker med er ute etter et potensielt forhold.

De sier nok ikke neitakk til et kjapt ligg fordet, men i utgangspunktet ønsker mange  noe mer.

Anonymous poster hash: 1377c...d1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med Tinder er at mange er nok ute etter mer enn sex, men hvis de f.eks ikke føler en kjemi på date, så nøyer de seg gjerne bare med et ligg. 

 

Jeg tenker at hvis du snakker med en mann som også er ute etter noe seriøst, så blir han ikke skremt av at du er åpen om det. Det burde også gå ann å si "Jeg vil bare poengtere at jeg er ute etter noe seriøst, så slipper vi begge å kaste bort tid hvis vi ikke vil de samme tingene." :)



Anonymous poster hash: 275fc...bbf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frisk

Jeg ville egentlig bare svart ærlig, at du er ute etter å finne noen.. Å skrive at du er ute etter din fremtidige ektemann eller mann til dine barn vil kanskje skremme vekk flere enn du ønsker, men de som løper fordi du sier at du ser etter noen du kunne datet og eventuelt blitt sammen med er jo bare menn du ikke vil ha kontakt med på tinder uansett, så vinn-vinn. Du får luket ut de som uansett ikke ville vært noe for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er jo helt åpenbart hva du skal svare. Spørsmålet er kun en subtil variant av "Du er her for gratis sex du også, akkurat som meg  :lur: ?". 

Så enten ser du etter noe uforpliktende og svarer dét, eller du ønsker et stødig forhold og svarer dét. Rett frem, uten å gå rundt grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt åpenbart hva du skal svare. Spørsmålet er kun en subtil variant av "Du er her for gratis sex du også, akkurat som meg  :lur: ?". 

Så enten ser du etter noe uforpliktende og svarer dét, eller du ønsker et stødig forhold og svarer dét. Rett frem, uten å gå rundt grøten.

 

Absolutt ikke et opplagt spørsmål, det går virkelig begge veier. Har nylig fått spørsmålet selv at to forskjellige, der den ene var ute etter noe seriøst og den andre mest lek og morro. Jeg synest det var flott at at begge spurte. Han seriøse er 10 år eldre enn meg og ønsker nok ikke å kaste vekk tiden sin på noen som er skikkelig useriøse, i den alderen, men samtidig vet han hvilken app han er på, så det er nok derfor han spurte. Jeg sa som sant var, at jeg i grunn var ute etter noe seriøst, men at jeg har flytteplaner, så derfor gjør det ting litt komplisert og at det per nå blir litt useriøst. Han var glad for ærligheten og veide opp og ned om det var vits med treff da. 

 

Han andre tror jeg ble letta da jeg sa jeg har flytteplaner, for da impliseres det at jeg ikke har noe forventinger. Synest det er helt greitt å spørre, kommuikasjon og ærlighet er viktig. Folk er faktisk seriøse og useriøse på Tinder. Da er det greitt å spørre litt. :) Det er også helt greitt å si at man er litt usikker hva man vil, og da kan man jo date og se det an :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min profil tekst var sånn her:

"På jakt etter de 3 s'ene: supermann, store-skje og samtalepartner, gjerne i en og samme forpakning"

Har og testa ut: "mamma vil ha svigersønn, og siden de ikke dukker opp på døra tester jeg det her"

Anonymous poster hash: 17713...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...