Gå til innhold

Alltid på leting, blir alltid såret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har innsett at jeg alltid er på leting. Har aldri vært i et forhold før, og er sikkert derfor jeg er nysgjerrig og virkelig ønsker det. Er en jente på 18 år. Det siste året har jeg møtt flere. En hadde jeg noe på g med lenge, og der prøvde jeg å gå flere ganger før jeg klarte det - for jeg hadde virkelig ikke de riktige følelsene. Så møtte jeg en ny, ble kjempeforelsket for første gang og vi var nesten i et forhold. Men så plutselig kuttet han all kontakt med meg og ble sammen med eksen sin. Ble knust og slet en stund i etterkant. Så møtte jeg enda en ny, vi hadde sex litt for tidlig, men vi hadde likevel kontakt ganske lenge etter dette og han sa han ville mer. Men vi bodde for langt unna så til slutt kuttet han gradvis kontakten. Denne stakk også, da jeg hadde blitt skikkelig betatt og så for meg noe mer. Jeg ser alltid for meg noe mer, planlegger alt fremover. Og jeg angrer alltid på å ha hatt sex med typene i ettertid, fordi det ikke ble til et forhold.

Så nå har jeg bestemt meg for å slutte å lete. Jeg blir alltid såret og lar hver minste ting bety så mye. Tror jeg ville hatt bedre av å begynne å bare leve i stedet, og ikke alltid se på de jeg møter som "kjærestemateriale". Har prøvd på dette før, men trenger noen gode råd for hvordan jeg kan endre på det. Noen med lignende erfaringer her som kan komme med noen råd?

Anonymous poster hash: 2d20c...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt si til deg selv og andre at du skal slutte å lete, men du kommer ikke til å gjøre det. Underbevisstheten kommer alltid til å være på leting så lenge du er singel, enten du er 18, 28 eller 38 år gammel... Du må bare øve deg på skille froskene fra prinsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du alltid er på leting vil du alltid bli skuffet.

Stopp å let. Mannen vil komme når sjelen din er klar og du utstråler trygghet og stabilitet i livet ditt, som man utstråler stikk motsatt av når man er febrilsk på leting og desperat og utilfreds som singel.

 



Anonymous poster hash: 11d70...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...