Gå til innhold

Hva er for lav høyde på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men har folk disse kravene i virkeligheten eller eksisterer de kun på KG?

Hvis det faktisk finnes folk som har en nedskrevet liste over hvilke krav de har for en partner er med all sannsynlighet de som forblir enslige.

Anonymous poster hash: f7b39...77a

Om man ser på Tinder for eksempel så er det helt vanlig at menn nevner høyden sin. Jeg regner med at dette ikke hadde eksistert om det ikke var visse krav fra motparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn på rundt 170 cm er det jeg foretrekker. Jeg har aldri falt for veldig høye menn.

Anonymous poster hash: 7e3c3...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

justin bieber er ikke spesielt høy, og sist jeg sjekket var han ganske populær.

Anonymous poster hash: 0e5df...763

Jo, men Justin Bieber er kjendis, og appellerer derfor på en annen måte til kvinners horebiologi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg er helt for at folk vet hva de faktisk foretrekker og tenner på, og bevisst velger partnere i samsvar med preferanser. Det er best å være sammen med noen man virkelig vil ha på alle måter. Når det er sagt er noen av svarene litt useriøse.

 

Når man sier at mannen MÅ være fra nøyaktig 1.80  høres man litt kortenkt ut. De fleste mennesker kan ikke faktisk slå fast et menneskes nøyaktige høyde kun ved å se på personen. Man kan lett se generelle høydebetraktninger, som om en person er lavere eller høyere enn seg selv. Men 90 % av dere ville garantert bommet med 2-3 eller flere centimeter dersom dere skulle tippe høyden på noen attraktive menn foran dere.

 

De som svarer "høyere enn meg selv" ol. eller oppgir intervaller forstår jeg fullt ut. Men de som sier at en mann må være over ett helt nøyaktig tall driver nok bare med overdreven synsing fremfor å gi en nøyaktig fremstilling av hvilke menn de faktisk tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 161 cm og den laveste jeg har vært med var omtrent like høy som meg. Har aldri tenkt på om jeg hadde likt en mann som en lavere enn meg, og det er sikkert fordi jeg sjeldent møter noen som er det. For meg har antall centimeter personer er veldig lite å si, det er så mye annet som er viktigere. Når det kommer til det med penislengde og høyde, så har jeg blitt positivt overrasket av lave menn, og negativt av høye flere ganger.

Men til dere menn; dere er her herlige og jeg elsker dere. ♥

Anonymous poster hash: 07cb6...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes en mann er lav om han er lavere enn meg eller like høy.  Jeg er selv 161 , elsker høye menn så mellom 185-205 er det jeg går for. For lav vil jo da bli under 180. Men vil ikke kalle en mann på 180 lav heller. 

Endret av OhLydia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er noe jeg aldri har brukt tid til å fundere over.

Mine har vært fra min egen høyde til + 2 meter.

 

Jeg har ingen høydepreferanser.



Anonymous poster hash: 32e76...803
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns menn under min egen høyde blir for lavt for min del. Ler fremdeles ikke av lavere menn, men foretrekker å ha en som er lik min høyde eller over. (1.75)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.71 høy, og vil gjerne ha en mann som er høyere enn meg, og helst mer enn 1 cm høyere liksom :) har ikke noe krav til høyde, samboeren min er 181 og det syntes jeg er veldig passende høyde for meg. Perfekt høyde på menn er rundt 180 til 186 syntes jeg. Altså 178 er helt fint det også, og samme med 188 f.eks. Men helst ikke veldig mye lavere eller høyere enn det da.

Men når jeg beskriver en drømmemann beskriver jeg ikke krav, blir jo det samme som med en mann skm liker store pupper, men er sammen en med små pupper.

Anonymous poster hash: 03f59...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 1.70 er helt greit. Til og med 1.60. Når det nærmer seg 1.80 er det for høyt etter min smak. Er grenser på hvor interessant det er å gå og stirre inn i navlen til kjæresten sin hele dagen.

 

Jeg er 1.55.



Anonymous poster hash: c13a9...4b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Tåpelig tråd. Folk får ikke påvirket høyden sin uansett, så det får være opp til den enkelte å vurdere helhetsinntrykket en person gir. Noen får seg ikke dame pga høyden. Andre får seg ikke dame pga ræva personlighet. Det kan være mange årsaker til singeltilværelsen. Personlig er jeg ganske lei av disse trådene. Virker som om motivet til TS er å skape usikkerhet, frustrasjon og aggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke stilt krav til høyden, men i etterkant så tenker jeg at det hadde det vært fint å kunne gå i høye hæler.

 

Verre er det når gutten min blir mobbet fordi han er minst i klassen - arvet farens gener. Heldigvis har han strekt seg noe og er bare nest minst. Både min mann og min svigerfar er rundt 1,70. I det stille håper jeg virkelig at gutten min skal bli 1,75. I følge den midtparentale utregningen, så er 1,75 tallet jeg får, men det kan gå 10% opp eller ned... eller mer. http://mammapappabarn.blogg.no/1270049309_hvor_hyt_blir_barnet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1.77 selv og blir bare tiltrukket av menn som er høyere enn meg. Veldig ukomfortabel med å være høyere enn mannen. 



Anonymous poster hash: 99922...c96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er 177, vil heelst ikke ha en mann under 180. Men ser på menn som lave når de er 175 og ned



Anonymous poster hash: 211c3...7ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 178 cm selv, og tenker at for meg blir en mann under 170 cm for lav.

Jeg har ingen problemer med å være litt høyere enn mannen, så lenge han ikke er plaget av det heller.

Anonymous poster hash: 45e7a...904

Akkurat det samme her. Er 178, og så lenge han er komfortabel med at jeg bruker hæler, er det ingen problem med en mann som er lavere enn meg.

Anonymous poster hash: b69ff...3aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker såkalt lave menn. For de vil ofte gjerne kompansere for høyden sin. Og opptrer derfor som mannemenn. 170 cm går bra for min del.

Men kommer ikke til å ende opp med en på 170 cm. For de har ofte panikk for at jeg skal gå med høye hæler osv.

Anonymous poster hash: fd8de...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...