Gå til innhold

Avvise/slette noen på Tinder på en høflig måte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Leit at dating har blitt så kynisk, men jeg har slettet flere matcher fordi jeg enten angrer før vi har begynt å skrive, eller fordi jeg føler det er helt personlighetskræsj når vi skriver. Ofte går samtalen i stå også, og da mister jeg interessen (man trenger ikke snakke sammen hele tiden, men da er det bedre å skrive sjeldent og givende, enn ofte og teite ting) Nå vil jeg slette en som bare har vært snill , og vi har også felles venner (selvom jeg ikke omgåes disse til vanlig) , og han har egentlig ikke gjort noe galt.
Bør jeg si fra at jeg desverre har mistet interessen før jeg sletter han, eller la matchen stå å bare ikke svare han mere?



Anonymous poster hash: 63ed2...8d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å slette han, men bare la samtalen dø litt ut. F.eks. hvis han spør deg et spørsmål kan du svare, men ikke spør noe tilbake. Da stilner det nok. Man skjønner jo når den andre ikke engasjerer seg, og ingen som bør ta det ille opp. Tinder er ikke så høytidelig. Jeg har liggende noen matcher som jeg har sluttet å snakke med, fordi jeg synes det er litt kaldt og drastisk å slette dem. Det gjør ikke noe at de ligger der inntil videre, og de forsvinner i mengden på en måte. Hvis ikke du pleier å sende ut øyeblikksbilder da, da blir det kanskje litt flaut.



Anonymous poster hash: 59be3...e55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister jeg interessen pleier jeg å sende en "var hyggelig å snakke med deg, men tror ikke vi passer sammen"-melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du allerede har skrevet med han, ville jeg sagt at jeg ikke var interessert om jeg var deg. Er jo mye høfligere enn å bare slutte å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å slutte å svare er en feig og råtten metode å gjøre mot noen man har hatt kontakt med en god stund.
Lar man det "dø ut" så ligger ofte interessen der og hviler, det er ikke greit å gjøre mot noen man ikke er interessert i. Vær ærlig istedet for en pingle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å slutte å svare er en feig og råtten metode å gjøre mot noen man har hatt kontakt med en god stund.

Lar man det "dø ut" så ligger ofte interessen der og hviler, det er ikke greit å gjøre mot noen man ikke er interessert i. Vær ærlig istedet for en pingle.

Den hviler om den andre personen ikke har sosiale antenner. Om ei jente ikke har svart innen en uke så er det garantert at gnisten ikke er der. Da går man som regel videre.

Anonymous poster hash: 9f467...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den hviler om den andre personen ikke har sosiale antenner. Om ei jente ikke har svart innen en uke så er det garantert at gnisten ikke er der. Da går man som regel videre.

Anonymous poster hash: 9f467...ba1

 

Folk kan være opptatte, glemsomme, uten mobil/internet. Ting kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...