Gå til innhold

Han er lavere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste filmstjerne er vel rundt 1.70 - 1.78 cm, og mange av dem er veldig kjekke. Jeg tror ikke høyden spiller så stor rolle, når jeg reiser rundt i verden, så ser jeg langt flere par der dama er høyere enn mannen. Det er bare i nord Europa man er opphengt i høyder, som gir signaler om at vi fortsatt lever i den primitive boblen fra vikingtiden. En mann på 1.70 cm kan være mye sterkere enn en mann på 1.90 cm. Forskningen viser at lavere menn er mye bedre i seng, enn høye menn. Ergo skjønner jeg ikke din bekymring om å ikke ha bra sex. Jeg tror du har dårlig selvtillit, og er usikker på deg selv. Til syvende og sist så er det personligheten som teller, ikke utseende. (For den vil visne av tidens tann)



Anonymous poster hash: 6f379...f11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det plager deg så mye at fyren er 2-3 cm kortere enn deg gjør du han en tjeneste om du ikke møter ham. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så mange kvalme innlegg!

Hadde en mann skrevet om at dama var 10kg for mye eller for små pupper, hadde folk klikket i vinkel og kalt han barnslig, dum, selvopptatt, drittsekk og alt mulig annet, men selv tillater dere å rakke ned på "lave"menn???

 

Jeg kunne vært sammen med en som var noen cm lavere, no problem. For jeg er ikke en uoppdragen bortskjemt sur fitte med dobbelmoral slik veldig mange her inne er. Og jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg er redd for at noen skal se på oss og heve øyenbryna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...