Gå til innhold

Han er lavere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha :)

Jeg trodde også at kun høyere gutter var bra nok, men når jeg ser tilbake på datinghistorien min er det han ene lave jeg ga en sjanse til tross høyden, som forsåvidt ikke var mer enn noen cm lavere enn meg (men hvertfall 30 cm lavere enn de jeg vanligvis falt for) , som jeg har hatt best sex med og ble mest glad i :) Faktisk nå som singel er det han jeg savner og ønsker å gjennoppta kontakten med.

Så ikke la høyden holde deg unna, personligheten hans betyr så mye mere! Snakker av erfaring:)



Anonymous poster hash: ee847...aa0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange blir jo ikke kjent med personligheten fordi de har samme instilling som TS.

Herregud jekk deg et par hakk da.

Anonymous poster hash: 17b1b...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blir jo ikke kjent med personligheten fordi de har samme instilling som TS.

 

Ja, og det er jo litt synd. Men vær og en får feie for sin egen dør. Personlighet har mye å si for meg, er det som får meg fascinert. Selfølgelig blir man jo intressert i utseendet og, men det er jo en kombinasjon av alt. Utstråling, kjemi, humor, syns det er veldig kult med mennesker som er seg selv og har selvtilitt til å kødde med sine "feil". :Nikke: Liker folk med litt særegenheter, er det som skaper en karakter i folk syns jeg. Noe jeg ikke faller for er "glansbilder"  :filer:  :tommelopp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha :)

Jeg trodde også at kun høyere gutter var bra nok, men når jeg ser tilbake på datinghistorien min er det han ene lave jeg ga en sjanse til tross høyden, som forsåvidt ikke var mer enn noen cm lavere enn meg (men hvertfall 30 cm lavere enn de jeg vanligvis falt for) , som jeg har hatt best sex med og ble mest glad i :) Faktisk nå som singel er det han jeg savner og ønsker å gjennoppta kontakten med.

Så ikke la høyden holde deg unna, personligheten hans betyr så mye mere! Snakker av erfaring:)

Anonymous poster hash: ee847...aa0

 

 

Du merker jo ikke høyden når du ligger vannrett. 

 

Herregud jekk deg et par hakk da.

Anonymous poster hash: 17b1b...fab

 

Herregud, skaff deg en bruker.

 

 

Ja, og det er jo litt synd. Men vær og en får feie for sin egen dør. Personlighet har mye å si for meg, er det som får meg fascinert. Selfølgelig blir man jo intressert i utseendet og, men det er jo en kombinasjon av alt. Utstråling, kjemi, humor, syns det er veldig kult med mennesker som er seg selv og har selvtilitt til å kødde med sine "feil".  :Nikke: Liker folk med litt særegenheter, er det som skaper en karakter i folk syns jeg. Noe jeg ikke faller for er "glansbilder"   :filer:   :tommelopp:

 

 

Det er sant.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger vel også av hvordan han er bygd. Om han i tillegg til å være litt lavere enn meg også var veldig tynn så hadde jeg nok ikke synes det var så veldig stas. Men om han var bred over brystet så hadde jeg møtt han og sett hvordan kjemien dere mellom er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig gammeldags ut.

 

Det er ikke nødvendigvis gammeldags, det er enkelt nok preferanse. Jeg syns man kan respektere at folk har forskjellige tenningmønstre og ønsker. Selv har jeg en kjæreste som er 20 cm høyere enn meg, noe jeg syns er fint.

 

Når det er sagt, så ser jeg ikke rart på kjærestepar hvor mannen er lavere. 

 

Og nei, 2-3 cm lavere er ikke mye lavere. Det er litt lavere, så jeg syns du bør møte denne fyren og se hvordan det er, TS. Et menneske er mer enn høyden sin :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump han og finn deg en høyere mann... ser bare rart ut om du som kvinne er høyest. 

 

Tenk deg, er ikke dette noe du legger merke til når du ser andre par i samme situasjon? 



Anonymous poster hash: 4ae7d...b95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger vel også av hvordan han er bygd. Om han i tillegg til å være litt lavere enn meg også var veldig tynn så hadde jeg nok ikke synes det var så veldig stas. Men om han var bred over brystet så hadde jeg møtt han og sett hvordan kjemien dere mellom er.

 

Nå begynner jeg å forstå dette med benkpressen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min er lavere enn meg, vi var sammen i 5 år uten at noen av oss brydde seg om høyden.

Har datet alt fra 170-206 (og kan helt sikkert både gå høyere og lavere enn det), er selv 175. Høyde bryr meg veldig lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag vært på date med en på 190cm.Selv er jeg 170cm

Det føles godt å date en høyere,men 2-3 cm er ikke så mye da.Hvis du virkelig liker ham så ikke la det hindre deg.



Anonymous poster hash: 35183...f66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å la være å henge meg når jeg krever damer med stram trent kropp/rumpe og store pupper. Hvorfor hyler dere damer når vi vil ha små nette trente jenter egentlig, når dere selv er så overfladiske? Hilsen mann på 191 som blir kalt svin av damer når jeg sier at damer over 170 og over 60 kilo er turn off.

Anonymous poster hash: 93d7e...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker jo ikke høyden når du ligger vannrett. 

 

Vel jeg blåste i de par centimeterne når vi gikk på gaten ved siden av hverandre også.

Når man er glad i noen så gjør det ingenting om personen er litt lavere, får en kvise, mister håret eller hva det skulle være.

Anonymous poster hash: ee847...aa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 For gjør dere kvinner det skal jeg fortelle noen det rett ut om jeg blir sur nok at jeg ikke kan være sammen med en som veier mer enn 61.5 KG, og da blir det et haraball. Og det kan dere trossalt gjøre noe med. Ser du TS hvor dum du virker?

De aller fleste mener det er OK å ha preferanser på kroppen til partneren. Har du lyst på en jente på under 61,5 kg er det helt greit, selv om det er litt spesielt å bare si en vekt og ikke se i forhold til høyde, osv. Useriøst å kalle noen dum fordi de har høydepreferanser.

 

TS

Anonymous poster hash: cb3ca...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Høydepreferanse er legit, men da sier det seg selv at du har ingen rett til å klage om du bryter med ellers flotte mannfolk pga høyde og ender med et knust hjerte pga en eller annen fyr på 190cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bryr meg fint lite om høyden på en mann. Det finnes mange ting som er mye viktigere. Jeg er 172, og det er ikke unormalt at jeg møter på menn ute i verden som er lavere, eller på min høyde. Jeg ville vel ikke vært sammen med en dverg, men noen centimeter lavere gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig på nettet der det er så mange kortvokste menn.Ca.170-175.Det er litt lite når dama er 170. Kortvokste damer under 165 kan selvsagt date disse mennene.



Anonymous poster hash: 35183...f66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann ville jeg kuttet ut et dame som var høyere enn meg (skal en del til men). Synes det er helt greit å sortere ut etter overfladiske ting før man har rekket å få følelser for personen.

 

Helt greit at folk har valgt å se bort fra overfladiske kriterier og fortsatt endt opp i et fint forhold, men de samme personene kunne også valgt å følge sine overfladiske kriterier og fortsatt endt opp i et fint forhold(bare enda mer seksuelt tiltrukket). Det er ikke sånn at f.eks. vi høye ikke er kapable til å inngå romantiske relasjoner.

 

 



Anonymous poster hash: 52a78...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De aller fleste mener det er OK å ha preferanser på kroppen til partneren. Har du lyst på en jente på under 61,5 kg er det helt greit, selv om det er litt spesielt å bare si en vekt og ikke se i forhold til høyde, osv. Useriøst å kalle noen dum fordi de har høydepreferanser.

 

TS

Anonymous poster hash: cb3ca...c5d

 

Det er ikke preferansene som er problemet her, det er dobbeltmoralen. Merkelig at dere ikke greier å se det selv.

Anonymous poster hash: 81feb...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...