Gå til innhold

Han er lavere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har snakket med en fyr via sukker, som jeg tror jeg har mye like interesser som osv, men så fant jeg ut at han er 2-3 cm lavere enn meg og det er jo ikke så veldig stas for meg. Vurderer å bare la være å møte han. Det ser så teit ut når dama er høyere enn mannen.
Hadde dere "godtatt" dette, eller hadde det vært dealbreaker?



Anonymous poster hash: 17b1b...fab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kast bort tiden på små gutter, Finn deg en skikkelig mann på 2 meter



Anonymous poster hash: a8a86...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 cm er ingenting. Jeg står så skeivt, at når vi står attmed hverandre hadde vi sett like høye ut uansett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har alltid blitt dealbreaker for meg.. men jeg har prøvd da! Men det er noe med at når vi skal ha sex og slikt, så blir det så rart og "umandig" for min del når mannen er så liten..  :vetikke: Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare klarer ikke tenne seksuelt på en lav mann.. 



Anonymous poster hash: b5092...144
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har alltid blitt dealbreaker for meg.. men jeg har prøvd da! Men det er noe med at når vi skal ha sex og slikt, så blir det så rart og "umandig" for min del når mannen er så liten..  :vetikke: Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare klarer ikke tenne seksuelt på en lav mann.. 

Anonymous poster hash: b5092...144

 

Det er dette jeg også er redd for. Har alltid bare hatt de som er minimum 5 cm høyere enn meg.  Lurte egentlig på om man ser dette godt når vi står ved siden av hverandre eller om det var så lite at det ikke syntes... Som sagt jeg har ikke prøvd før.

Anonymous poster hash: 17b1b...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å være med en som er lavere enn meg. Jeg kan synes at lave menn er  veldig kjekke og fine, men jeg orker ikke føle meg som en stor og høy person ved siden av da jeg har litt komplekser med høyden siden jeg alltid var høyere enn de andre når jeg var liten. 

 

Har endelig akseptert høyden min og at jeg egentlig er gjennomsnittelig høy nå, om jeg hadde begynt å drive på med en som er lavere hadde det bare minnet meg på hvordan jeg følte meg før. 



Anonymous poster hash: b163e...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er kortere enn meg. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Han har ingen komplekser for det og det har ikke jeg heller. Han er superdigg og et fantastisk menneske, så hvorfor skal det at han er noen få centimeter kortere enn meg komme i veien for det?



Anonymous poster hash: 1aa46...c2b
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er dette jeg også er redd for. Har alltid bare hatt de som er minimum 5 cm høyere enn meg.  Lurte egentlig på om man ser dette godt når vi står ved siden av hverandre eller om det var så lite at det ikke syntes... Som sagt jeg har ikke prøvd før.

Anonymous poster hash: 17b1b...fab

 

 

For min del så føler jeg at mannen MÅ være minst 180 (jeg er 165), men alle jeg har vært sammen med har vært fra 185 - 190. Jeg har datet 4 ulike menn som var mellom 170 - 175 og så fort det ble snakk om noe fysisk, mistet jeg helt tenninga... føler meg ganske slem, for jeg har for eksempel ikke store pupper, noe mange menn tenner på, men heldigvis kan man se både høyde og puppestørrelse før man går så langt, så fra nå av dropper jeg å date lave menn :P 

 

Dessuten føler jeg meg så lite feminin på en måte ved siden av en som bare er 170 f eks.. vet ikke hvorfor..

Anonymous poster hash: b5092...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som bryr seg om høyde, men 2-3 cm er faktisk ingenting egentlig. Selv er kjæresten min like høy som meg, og jeg har absolutt ingen problemer med det selv om jeg egentlig foretrekker menn høyere enn meg.

Du kan jo bare møte han da, det er jo ingen som tvinger dere til å ha sex eller gifte dere på det første møtet. Så får du se om dere funker sammen, og om du føler at det er et problem eller ikke :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette et problem? har aldri skjønt det...

 

Jenter liker å føle seg små og søte. Om gutten er mindre enn jenta kan jenta fort føle seg stor.

Ta for eksempel to fjell som står ved siden av hverandre; det ene fjellet er betydelig mindre enn det andre. uansett størrelse vil du jo kalle det miste fjellet for det lille fjellet. skjønner? 

Anonymous poster hash: 0a2d3...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke godtatt det nei, dump denne manleten og finn deg noe annet enn en dverg.



Anonymous poster hash: 8807f...9ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hør på hun over, 2-3 cm er mye. Jeg har et arr som er 3 cm langt og det er svært altså! Det synes veldig godt og jeg skammer meg svært mye over det, og det er godt synelig selv på flere meters avstand!

 

Hvis du dater en sånn fyr kan du risikere at folk legger merke til at han er lavere enn deg, og å date en lavere gutt er omtrent like tabu som å kjøpe tarmregulerende midler og dasspapir i samme slengen.

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jenter liker å føle seg små og søte. Om gutten er mindre enn jenta kan jenta fort føle seg stor.

Ta for eksempel to fjell som står ved siden av hverandre; det ene fjellet er betydelig mindre enn det andre. uansett størrelse vil du jo kalle det miste fjellet for det lille fjellet. skjønner? 

Anonymous poster hash: 0a2d3...418

 

Hørtes veldig gammeldags ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten alltid vært sammen med menn som er bortimot 2 meter høye (er 170cm selv). Det er ikke pga høyden jeg har vært sammen med dem. 

 

Nå dater jeg en mann som er litt lavere enn meg, det er sikkert 3-4-5 cm eller noe sånt. Det gjør jo ikke han uattraktiv. Det er ikke høyden hans jeg liker. Det er jo mannen. Jeg syns det er overflatisk å bry seg om noen få cm. 

 

Og så er det perfekt kyssehøyde da. Slipper å "brekke" nakken. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg laget en liknende tråd og byttet ordet lavere med feitere så hadde det blitt et helvete. Double Standards.

 

Jeg veier mer og er sterkere enn mange som er høyere enn meg, men får fortsatt høre det høyde tullet med mine 170, men fortsett å lage disse trådene på KG. For gjør dere kvinner det skal jeg fortelle noen det rett ut om jeg blir sur nok at jeg ikke kan være sammen med en som veier mer enn 61.5 KG, og da blir det et haraball. Og det kan dere trossalt gjøre noe med. Ser du TS hvor dum du virker?

Endret av Charmander
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med menn som har vært mye lavere enn et par cm, null stress! Er da ikke sammen med en mann pga høyden, men personligheten :Nikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg laget en liknende tråd og byttet ordet lavere med feitere så hadde det blitt et helvete. Double Standards.

 

Jeg veier mer og er sterkere enn mange som er høyere enn meg, men får fortsatt høre det høyde tullet med mine 170, men fortsett å lage disse trådene på KG. For gjør dere kvinner det skal jeg fortelle noen det rett ut om jeg blir sur nok at jeg ikke kan være sammen med en som veier mer enn 61.5 KG, og da blir det et haraball. Og det kan dere trossalt gjøre noe med. Ser du TS hvor dum du virker?

1424321069744.jpg

Anonymous poster hash: 8807f...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med menn som har vært mye lavere enn et par cm, null stress! Er da ikke sammen med en mann pga høyden, men personligheten :Nikke:

 

Mange blir jo ikke kjent med personligheten fordi de har samme instilling som TS.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...