Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Fustasje er en beholder for oppbevaring av væsker. Jeg har sjekket det. Det er et ord. https://snl.no/fustasje Så fustasjeopphengsforkoblinger (doble) er faktisk et ord som kunne tenkes å ha en reell betydning. Forkoblinger til et fustasjeoppheng. Jeg ser for meg en liten rigg som fustasjen henger i og som festes med et håndgrep til fustasjeopphengsforkoblingen. Helt rasjonelt. Det kunne vært et ord. Spørsmålet er: FINS det? En venn av meg bedyrer at fustasjeopphengsforkoblinger er en realitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dere spiller ikke mot all formodning Scrabble i godt selskap med Wesensteen og noe jazztobakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Hvem fant opp ordet? Var det Rolf Wesenlund eller Gunnar Haugan eller noen andre? Eneste gjenlevende fra sketsjen er Kirsti Sparboe. Kan noen spørre hun? Sketsjen for de som ikke har sett den: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Jeg tror ikke dette finnes. Spørsmålet mitt ville vært: Hva kan det brukes til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar @Mann 42du må bytte navn til Mann59 om du fortsatt er her. Lenge siden 2007, hehe Anonymkode: a93a7...783 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Høres ut som rørkoblinger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå