Gå til innhold

Hva skal til for å få deg på kroken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmål til dere single jenter. Hva skal til for at en gutt skal få napp hos dere, og få dere med hjem til seg?



Anonymous poster hash: 8af5b...89c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tequila og GHB.

Fra spøk til alvor: mener du få med meg hjem fra byen, eller få meg på kroken som i at jeg blir interessert og keen på han?

1. Jeg blir aldri med menn hjem fra byen. Kan dra på afterparty, men da som en fest med flere folk, og takker for meg før det blir for sent.

2. For at jeg skal bli så sjarmert av en mann jeg dater, at jeg blir med han hjem, så må han ha dedikert tid til meg, være respektfull på alle måter, være selvsikker (eller det som gutta kaller for "ha game", som ikke handler om å playe noen men å vite hvilke knapper man skal trykke på) , og være flørtende på den måten jeg liker og gjerne hinte til at han liker samme type sex som jeg gjør :)



Anonymous poster hash: bb605...013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemi.

Et utseende og en personlighet jeg (så langt) liker.

Om vi snakker hjem etter byen ; det over + jeg er kåt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må spesifisere hva du meiner. Går utvi fra du meiner hjem og ons?

Anonymous poster hash: 6142b...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi masse oppmerksomhet og komplimenter. Vær deretter litt overlegen, litt sånn frem og tilbake så jeg ikke vet hvor jeg har deg.

Anonymous poster hash: eb074...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før skulle det ikke så mye til (desverre). Litt oppmerksomhet og et fint utseende var liksom nok.

Nå har jeg fått litt mer selvrespekt, så jeg har sluttet med ONS og fuckfriends. 

 

 - Han må jo appelere til meg utseendemessig og han må jo også være tiltrukket av meg. Jeg tror det er noe   ordentlig vås at man kan få det bra sammen uten å være fysisk tiltrukket av hverandre. 

 

- Han må vise at det er meg han vil ha. Han må ha selvtilitt og være trygg. Usikre menn som spør om tillatelse til å røre deg/gi det et kyss når dere er i en datingsituasjon takler jeg ikke. Han må være en mann. Jeg orker ikke vinglegutter som dater 10 damer hver uke og prøver å få dem alle til sengs, da kan de heller finne seg en annen.  

 

- Han må vite hva han vil med livet, ikke bare drive dank. Han trenger ikke ha noen utdannelse, det blåser jeg i, så lenge han har mål og ambisjoner. 



Anonymous poster hash: 04573...feb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over ^. Før, når jeg hadde ONS, så måtte det til at jeg var kåt + at han så bra ut for å bli med noen hjem. 



Anonymous poster hash: 04573...feb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme type humor. Noen ganger treffer man noen man utvikler "intern humor" med etter bare noen øyeblikk, og da er jeg solgt. Om han er ok å se på og har en varm personlighet ellers- marry me!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde presisert hvor pene jentene må være. Er vel ikke vits at 3erne svarer om du bare er ute etter 7ere og oppover.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg blir ikke med menn hjem for å ha sex, men jeg har tatt med meg et par stykket hjem og pratet og drukket vin hele natten, og da har det rett og slett hvert god kjemi. Så det må være noen jeg synes det et lett å prate med, og ikke minst noen jeg faktisk blir interessert i å vite mer om. Det er imidlertid sjeldent det klaffer sånn umiddelbart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde presisert hvor pene jentene må være. Er vel ikke vits at 3erne svarer om du bare er ute etter 7ere og oppover.

Da burde jo TS presisert hvor han selv er på skalaen også. Jeg blir ikke med en 3'er hjem for å si det sånn, så hvis han er en 3'er eller noe i den duren så er det jo ikke noe vits i at jeg svarer heller.. Sikkert mange av damene her som også har høyere standard på mannfolka de velger ;)

Anonymous poster hash: 04573...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde jo TS presisert hvor han selv er på skalaen også. Jeg blir ikke med en 3'er hjem for å si det sånn, så hvis han er en 3'er eller noe i den duren så er det jo ikke noe vits i at jeg svarer heller.. Sikkert mange av damene her som også har høyere standard på mannfolka de velger ;)

Anonymous poster hash: 04573...feb

Jentene skriver jo krav om utseende, at dere ikke kvantifiserer får stå på deres kappe.                 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som fikk "napp" var de jeg gikk fra -kjærlighet er greia, men det kjennes ikke sånn før du faktisk opplever det. Da napper det ikke bare bare litt, da smelter det og hoppes det om hverandre!!!!



Anonymous poster hash: 45158...94c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At personen er flink å fiske. :fnise:

Anonymous poster hash: e2cc1...f5b

enig. personer som er flinke til å fise er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke med menn hjem for å ha sex, men jeg har tatt med meg et par stykket hjem og pratet og drukket vin hele natten, og da har det rett og slett hvert god kjemi. Så det må være noen jeg synes det et lett å prate med, og ikke minst noen jeg faktisk blir interessert i å vite mer om. Det er imidlertid sjeldent det klaffer sånn umiddelbart da.

Av nysgjerrighet, hvordan i h* klarer du å unngå at de kaster seg over deg, eller nekter å gå hjem når morgentimene kommer fordi de ikke føler besøket er fullverdig før de har fått pule?

Anonymous poster hash: bb605...013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...