Gå til innhold

Kommer gutta tilbake ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var intim med han inntil flere ganger. Var det galt av meg:( ?

Anonymous poster hash: d3fb3...515

På ingen måte. Menn blir ikke mer eller mindre interessert i ei jente pga. at vi får oss litt. Det eneste du oppnår ved å vente med å dele på godsakene er å luke ut en del useriøse godtegriser, som kun er ute etter godsaker, og egentlig ikke så mye er interessert i selve deg.

 

Kommer han tilbake etter å ha dumpet deg, viser han forsåvidt at han kun er ute etter en ting. Hvis ikke ville han aldri dumpet deg. Selv om dumping låter så feil i dating-fasen.

 

Litt vanskeligere å avgjøre hvorfor menn som blir dumpet kommer tilbake. Men gir de deg på båten, så er det ganske avslørende at de kommer ålende tilbake, og hveser ut sødmefylte løgner. Det er bare trykket i ballene som ventilerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da finnes det håp. Jeg tenker at hvis en mann kommer tilbake så kan det godt hende at man får en ny og bedre start :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring med at alle jeg har datet og vært sammen med har kommet tilbake.. Dame 34

Anonymous poster hash: fc0e7...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte. Menn blir ikke mer eller mindre interessert i ei jente pga. at vi får oss litt. Det eneste du oppnår ved å vente med å dele på godsakene er å luke ut en del useriøse godtegriser, som kun er ute etter godsaker, og egentlig ikke så mye er interessert i selve deg.

 

Kommer han tilbake etter å ha dumpet deg, viser han forsåvidt at han kun er ute etter en ting. Hvis ikke ville han aldri dumpet deg. Selv om dumping låter så feil i dating-fasen.

 

Litt vanskeligere å avgjøre hvorfor menn som blir dumpet kommer tilbake. Men gir de deg på båten, så er det ganske avslørende at de kommer ålende tilbake, og hveser ut sødmefylte løgner. Det er bare trykket i ballene som ventilerer...

 

Jeg er enig i denne. 

 

Jeg tror heller ikke det har noen betydning om du var intim med ham. Enten er de interessert eller ikke. Det kommer nå an på hvorfor han dumpet det. Om det er pga mangel på interesse, så kan det godt være han likevel kan angre seg en periode å komme krypende, men jeg tror ikke du burde ta han tilbake, da han mest sannsynlig ender opp med å gå fra deg igjen. 

 

Men er det andre årsaker, så vet man jo aldri. Kan være han innser ting.. Men jeg tror de rette følelsene må være der. Har man gjort det slutt av praktiske årsaker, er det fortere for å bli svak, å komme tilbake pga savn. Det kan gå galt igjen det også. Det kommer jo an på om man finner ut av evt problemer eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i denne. 

 

Jeg tror heller ikke det har noen betydning om du var intim med ham. Enten er de interessert eller ikke. Det kommer nå an på hvorfor han dumpet det. Om det er pga mangel på interesse, så kan det godt være han likevel kan angre seg en periode å komme krypende, men jeg tror ikke du burde ta han tilbake, da han mest sannsynlig ender opp med å gå fra deg igjen. 

 

Men er det andre årsaker, så vet man jo aldri. Kan være han innser ting.. Men jeg tror de rette følelsene må være der. Har man gjort det slutt av praktiske årsaker, er det fortere for å bli svak, å komme tilbake pga savn. Det kan gå galt igjen det også. Det kommer jo an på om man finner ut av evt problemer eller ei. 

 

Min teori er at han "dumpet" meg fordi interessen ikke var så sterk samtidig som at han har en hektisk hverdag og da ikke har tid til å møte meg så ofte :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Har bare opplevd det med en fyr.

 

Dumpethan i mai og først i slutten av september begynte han å si at han savnet tiden med meg og blabla. Jeg liker han fortsatt utrolig godt, men jeg vet innerst inne at vi ikke kunne ha funket sammen slik hans situasjon er nå. Litt kjipt, men sånn er nå det.

 

Da jeg dumpet han var responsen hans bare et simpelt "ok" så hvorfor han plutselig savner meg nå det skjønner jeg ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar

Har bare opplevd det med en fyr.

 

Dumpethan i mai og først i slutten av september begynte han å si at han savnet tiden med meg og blabla. Jeg liker han fortsatt utrolig godt, men jeg vet innerst inne at vi ikke kunne ha funket sammen slik hans situasjon er nå. Litt kjipt, men sånn er nå det.

 

Da jeg dumpet han var responsen hans bare et simpelt "ok" så hvorfor han plutselig savner meg nå det skjønner jeg ikke. :P

..men i dette tilfellet så var det vel du som dumpet han og da stiller alt seg litt annerledes. Trådstarter lurer på om menn som har dumpet (sorry!) henne kommer tilbake, ikke viceversa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg nettopp ble dumpet av en kar jeg har datet over en lengre periode nå :(

Har ikke tenkt å ha mer med han å gjøre, men jeg tar meg selv i lure likevel..

Skjer det ofte at guttene kommer tilbake når de innser at de har "mistet" deg? Og hvor lang tid etter da? :(

 

 

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

 

Når dere liker at gutter dumper dere og håper han skal krype tilbake som aldri før så er det ikke rart det er mye klaging her inne ..haha

 

Kvinnfolk ...nei vet du hva problemene med mannfolk legger dere 100% opp til selv. 

Anonymous poster hash: 57c81...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

..men i dette tilfellet så var det vel du som dumpet han og da stiller alt seg litt annerledes. Trådstarter lurer på om menn som har dumpet (sorry!) henne kommer tilbake, ikke viceversa :)

 

Åja, oops :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en heftig i ca en mnd. Alt virket helt greit mellom oss, så kom han en kveld og sa at han ikke var forelsket i meg. Etter 4 dager tok han kontakt igjen da han angret seg. Men etter en uke var han igjen borte. Hadde vel forventet mer av en mann på over 40, men så feil kan man ta. 

 

Har opplevd å bli sammen med en igjen en gang før, og da varte det i 6 år før det ble slutt. Så alt er mulig.. Ingen fasit her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når dere liker at gutter dumper dere og håper han skal krype tilbake som aldri før så er det ikke rart det er mye klaging her inne ..haha

 

Kvinnfolk ...nei vet du hva problemene med mannfolk legger dere 100% opp til selv. 

Anonymous poster hash: 57c81...33d

 

Trådstarter her:

 

Jeg har aldri sagt at jeg digger å bli dumpet. Ja jeg er fryktelig lei meg nå. Og derfor lurte jeg på om det er vanlig at menn kommer tilbake. For jeg tenker at ingenting er umulig, for alt det jeg vet så kan det godt hende at vi da finner tilbake til hverandre - hvis han kommer tilbake såklart.

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når dere liker at gutter dumper dere og håper han skal krype tilbake som aldri før så er det ikke rart det er mye klaging her inne ..haha

 

Kvinnfolk ...nei vet du hva problemene med mannfolk legger dere 100% opp til selv. 

Anonymous poster hash: 57c81...33d

 

 

Kan ikke dere mannfolk begynne å se litt på dere selv også! Dere tror det er vi som lager alle problemene.. Og vi er kanskje mer sensitive, og derfor virker det som "klaging", men ærlig talt, er så lei av menns klaging på at vi kvinner alltid klager!! 

 

Sorry, off topic. Måtte bare lufte. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Kan ikke dere mannfolk begynne å se litt på dere selv også! Dere tror det er vi som lager alle problemene.. Og vi er kanskje mer sensitive, og derfor virker det som "klaging", men ærlig talt, er så lei av menns klaging på at vi kvinner alltid klager!! 

 

Sorry, off topic. Måtte bare lufte. :P

Amen! Jeg skulle ønske at menn kunne lære seg å kommunisere mer med oss kvinner. Ja vi dater dere, og ja vi liker dere, men det betyr ikke at vi har bestemt oss for å fange dere liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen! Jeg skulle ønske at menn kunne lære seg å kommunisere mer med oss kvinner. Ja vi dater dere, og ja vi liker dere, men det betyr ikke at vi har bestemt oss for å fange dere liksom.

Dobbel amen! 

 

Get some balls! Vi er ikke ute etter å fange dere, nei, men dessverre så er det så utrolig mange mannfolk som tror det, og løper å gjemmer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trådstarter her:

 

Jeg har aldri sagt at jeg digger å bli dumpet. Ja jeg er fryktelig lei meg nå. Og derfor lurte jeg på om det er vanlig at menn kommer tilbake. For jeg tenker at ingenting er umulig, for alt det jeg vet så kan det godt hende at vi da finner tilbake til hverandre - hvis han kommer tilbake såklart.

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

 

Med den reaksjonen du har på bli dumpet her så tilsier all logikk at du ikke synes særlig om han heller. Istedenfor så har nok kanskje det bare forsterket følelsene dine for han og da blir det enda verre ..ellers hadde du ikke laget denne tråden.

 

Det er nettopp det playere gjør - de spiller på deres følelsesregistre high -> low slik at dere blir emosjonelt tilknyttet og de kan komme tilbake ved anledning når de er kåte nok.

 

Som jeg sa - det er ikke noe jeg eller du kan gjøre ved det ..sånn er det bare. Noen kvinnfolk er mer rammet enn andre av dette men kan ikke være greit for de som har det i en alvorlig grad.  

 

  

Anonymous poster hash: 57c81...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Med den reaksjonen du har på bli dumpet her så tilsier all logikk at du ikke synes særlig om han heller. Istedenfor så har nok kanskje det bare forsterket følelsene dine for han og da blir det enda verre ..ellers hadde du ikke laget denne tråden.

 

Det er nettopp det playere gjør - de spiller på deres følelsesregistre high -> low slik at dere blir emosjonelt tilknyttet og de kan komme tilbake ved anledning når de er kåte nok.

 

Som jeg sa - det er ikke noe jeg eller du kan gjøre ved det ..sånn er det bare. Noen kvinnfolk er mer rammet enn andre av dette men kan ikke være greit for de som har det i en alvorlig grad.  

 

  

Anonymous poster hash: 57c81...33d

 

Jeg vet egentlig ikke hva du mener. Men jeg har aldri skrevet at jeg ikke synes noe om han. Og følelsene mine for han har vært like sterke, både før og etter at han dumpet meg..

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så har noen av de kommet tilbake og andre ikke. Håper du finner en som fortjener deg mer enn den idioten du datet. Forstår at du sikkert er kjempesåret nå, men det er nok ikke deg det er noe feil med :)

 

hvorfor er man idiot fordi man avslutter et forhold? er vel mer idioti å bli i et forhold hvor følelsene har sluknet.

 

eller hva baserer du det barnslige personangrepet om idioti på? for ts har sagt han eksen hennes var en hyggelig gentleman.

 

overfører du dine bitre brudd inn i situasjonen her som en slags projisering ? eller er du av den typen som mener bare kvinner har lov til å avslutte en relasjon?

Anonymous poster hash: 18ca1...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! Jeg skulle ønske at menn kunne lære seg å kommunisere mer med oss kvinner. Ja vi dater dere, og ja vi liker dere, men det betyr ikke at vi har bestemt oss for å fange dere liksom.

 

snakk om generalisering. tror du alle menn er like du eller? tror du i blodig alvor at alle menn tror kvinner er ute etter å fange de? tror du i blodig alvor at alle menn er dårlig til å kommunisere?

 

hva baserer du disse infantile og ukloke generaliseringene på? selvopplevd 2-3 ganger? dermed skjærer du alle under en og samme kam? haha.

Anonymous poster hash: 18ca1...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere vennligst gi F i å ødelegge tråden min?



Anonymous poster hash: d3fb3...515
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...