Gå til innhold

Kommer gutta tilbake ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker en flørt jeg hadde som behandlet meg så respektløst. Men jeg hadde jo likt han så godt først, og når han ble kald ble jeg forvirret og oppførte meg dessverre litt needy. Men jeg tok til vett og kontaktet han ikke mer. Et halvt år etterpå hørte jeg fra han på sms (han var nok kåt). Jeg visste veldig godt at jeg ikke skulle svare han, og gjorde det heller ikke. Men likevel, fremdeles husker jeg den første kvelden og den kjemien vi hadde da. Hvor godt jeg likte han. Heldigvis klarer jeg fortsatt å stå imot og være stolt. Jeg har verdighet, og vil bare le av han om han skulle komme bort og prøve seg igjen. Men likevel, jeg husker den første kvelden vår, hvor fin den var... Og det skal han ikke få vite at jeg føler.



Anonymous poster hash: 8e20c...b0d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en eks som konstant driver og snapper meg. Ble dritlei så endret snap... Nå la han meg til på FB. Skjønner ikke greia, fyren er lege, fin og oppegående, men oppfører seg som en unge. Jeg er for øvrig i et lykkelig forhold på 6. året, og har ikke noe behov for ham i livet mitt. For noen dager siden addet han meg på FB også (ikke godtatt). Jaja.  I tillegg er dette forholdet ti år gammelt, og han var i et 5 år langt forhold etter meg. 

 

Ellers har jeg vel noen flings som har prøvd seg i ny og ne etterpå,men å la være å svare på meldinger er ganske effektivt. Jeg er nok av typen som tenker at funka det ikke første gang, funker det sjeldent igjen. 

 

Tror egentlig ikke jeg ville spurt om hva som gikk galt (føler man lett blir sett på som masekjerring da). Det trenger ikke å være noe galt med noen av dere, det kan være timing eller helt andre ting. Let it go... Hvis det ikke er ment å vare, så det var det rett og slett ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg nettopp ble dumpet av en kar jeg har datet over en lengre periode nå :(Har ikke tenkt å ha mer med han å gjøre, men jeg tar meg selv i lure likevel..Skjer det ofte at guttene kommer tilbake når de innser at de har "mistet" deg? Og hvor lang tid etter da? :(   Anonymous poster hash: d3fb3...515

Det hender ja, men hvorfor vil du ha en gutt som ikke gidder være med deg?

Høres virkelig ikke ut som verdier jeg ville bygd et forhold på i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er nok av typen som tenker at funka det ikke første gang, funker det sjeldent igjen. 

 

Dette er en nøkkelsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bør vel ikke ønske å få han tilbake nå som han har dumpet meg.. :( men tenker det er greit å vite om andre "dates" har kommet tilbake slik at jeg kan danne meg en mening om hvorvidt det er vanlig at disse mennene kommer tilbake etter en stund eller ikke :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at fyren har kommet tilbake, både når jeg har blitt dumpet og når jeg har dumpet (altså at de tar kontakt etter noen måneder i håp om at jeg vil ha de tilbake). Jeg tror i de tilfellene det har skjedd meg, har de dumpet meg fordi de har tenkt at gresset er grønnere på andre siden og at de kan få bedre. Når de så har innsett at jeg ikke var så verst alikevel/at de ikke kunne få seg noe bedre alikevel, kommer de krypende tilbake. Jeg går aldri tilbake til en eks/til en date som har dumpa meg, så det er uansett uaktuelt. 

 

Er én som dumpet meg, en jeg hadde datet i 3 måneder og var rukket å bli stormbetatt av - han har IKKE kommet tilbake, og han hadde jeg tatt tilbake på flekken  :blush: men i dette tilfellet er han en fyr som faktisk KAN få bedre enn meg  :fnise: mao, for dere som driver med nivåer og skalaer, han er over meg på skalaen og vet godt han kan få bedre/penere/finere bla bla. Så sånn er nå det..   :trist:



Anonymous poster hash: 52d5e...d83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Han virket veldig seriøs hele veien, men så begynte kontakten å dabbe av. Så jeg vet ikke hva som skjedde dessverre :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

Var du intim med han? Og dabbet det av etter det?

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var intim med han inntil flere ganger. Var det galt av meg:( ?

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hender. Hvor lang tid kommer ann på mannen. Og jeg elsker det like mye hver gang. Si nei da er fantastisk for egoet mitt. 



Anonymous poster hash: 79236...8f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det hender. Hvor lang tid kommer ann på mannen. Og jeg elsker det like mye hver gang. Si nei da er fantastisk for egoet mitt. 

Anonymous poster hash: 79236...8f2

 

?

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var intim med han inntil flere ganger. Var det galt av meg:( ?

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

Det er ikke noe galt i å være intim hvis begge parter vil. Jeg tenker at hvis det er slik at han eventuelt dumpet deg, så var det ikke fordi dere var intime eller når dere var intime, men fordi han ikke syntes dere var en god match. Jeg har opplevd å bli dumpet både av noen jeg hadde sex med tredje gang vi møttes og tiende gang vi møttes. 

Anonymous poster hash: 52d5e...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var intim med han inntil flere ganger. Var det galt av meg:( ?

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Vet ikke, men det er lurt å vente lenge fordi da kan mannen bli knyttet emosjonelt til deg først. Synes generelt mange idag er intime alt for snart, uten at de vet noe om hvor de står osv.

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at det dabbet av etter at du var intim med han, tenker jeg at det var kanskje var det han var ute etter dessverre, men det må du jo føle på selv...Vanskelig siden vi ikke vet noe om hvordan dere ellers hadde det, hvor lenge dere så hverandre etc.



Anonymous poster hash: 7b7f6...53e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han ikke kommer, så kommer det sikkert noen andre gutter rekende på ei fjøl. Opp med humøret, og ut å hopp.:) Finnes flere fisk i havet.:)

Anonymous poster hash: bcfdb...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt nysgjerrig... Har dere noen erfaring med når de gjerne dukker opp igjen? Er det feks når man har funnet seg en ny, og de innser at du faktisk har gått videre og ikke bare sitter og venter på dem?

Første gang jeg har blitt dumpet av en mann selv, har bare erfaring når jeg selv har slått opp med noen, og da har de gjerne prøvd å overtale meg til å prøve igjen. Men det er jo rimelig annerledes når det er de som slår opp tenker jeg? (Og nei, jeg vil ikke ha han tilbake for alt i verden. Men fy fa... så deilig det hadde vært om han kom krypende!)



Anonymous poster hash: 81de7...76a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, frem og tilbake i årevis faktisk, Vi dumpa hverandre annenhver gang ca. Dette pågikk vel i 8 år. Det er ett par år siden sist, og jeg kan ikke fatte at jeg kastet bort så mye tid på dette kaoset. Kommer han tilbake for n'te gang så er det N E I. 

 

Ellers har jeg alltid hatt nye forhold med x'er (det er ikke snakk om mange altså), det funker aldri - samme gruffet dukker opp igjen uansett. 



Anonymous poster hash: 08277...294
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg nettopp ble dumpet av en kar jeg har datet over en lengre periode nå :(

Har ikke tenkt å ha mer med han å gjøre, men jeg tar meg selv i lure likevel..

Skjer det ofte at guttene kommer tilbake når de innser at de har "mistet" deg? Og hvor lang tid etter da? :(

 

 

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

 

Ja,det er ikke uvanlig.Ofte etter noen måneder.

 

Men de som vingler slik forsvinner ofte like fort igjen som de dukket opp.Ofte kommer de tilbake kun for å teste deg.Du bør derfor være veldig skeptisk til den type oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en ganske hyppig i 4-5 mnd. Inntrykket mitt var at han var interessert i noe seriøst i starten, men så ble det bare sex for han. Jeg avviste han i 5 mnd når han spurte av og til om vi skulle finne på noe, fordi jeg skjønte at det bare var sex han ville ha. Har vært stille en stund, men jeg avviste han sist i sist uke, og jeg tror det gikk opp for han at jeg faktisk ikke er interessert i en sånn type relasjon. Han har vært mer intens siden det, nesten så han har panikk.

Det er jo ikke noe kjekt å avvise han gang på gang, så jeg har tenkt å fortelle han neste gang at jeg er på utkikk etter noe seriøst, og ikke ønsker å ha en slik relasjon med han mens jeg dater andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...