Gå til innhold

Kommer gutta tilbake ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg nettopp ble dumpet av en kar jeg har datet over en lengre periode nå :(

Har ikke tenkt å ha mer med han å gjøre, men jeg tar meg selv i lure likevel..

Skjer det ofte at guttene kommer tilbake når de innser at de har "mistet" deg? Og hvor lang tid etter da? :(

 

 



Anonymous poster hash: d3fb3...515
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kom tilbake to ganger i løpet av ett år, men avviste han begge gangene. Siste gangen såret jeg han tror jeg, fordi jeg syntes ikke at jeg fortjente han selv om jeg fortsatt liker han. 



Anonymous poster hash: d7b56...162
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke for noe annet enn å pisse på deg sånn som hunder som løper fra tre til tre og har et tre de liker å markere seg best på.



Anonymous poster hash: 25d87...4c7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har noen erfaringer å dele med meg :(



Anonymous poster hash: d3fb3...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at over halvparten kommer tilbake. 



Anonymous poster hash: 5235d...180
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Jeg vil anta det vil avhenge av hvem de blir kjent med i tiden etter deg, hva de kommer til å savne av det de hadde med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

 

Han kom tilbake to ganger i løpet av ett år, men avviste han begge gangene. Siste gangen såret jeg han tror jeg, fordi jeg syntes ikke at jeg fortjente han selv om jeg fortsatt liker han. 

Anonymous poster hash: d7b56...162

 

Jævelen fortjente å bli såret. Når han først såret deg så skulle det vel bare mangle at du viste han fingeren når han plutselig fant ut at du var "bra nok".

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

I mitt tilfelle så har noen av de kommet tilbake og andre ikke. Håper du finner en som fortjener deg mer enn den idioten du datet. Forstår at du sikkert er kjempesåret nå, men det er nok ikke deg det er noe feil med :)

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig såret..En del av meg vil ikke ha han nå som jeg vet hvordan han er.. men innerst inne så håper jeg at han kommer tilbake, en eller annen gang.. :( Håper det er flere som har noen erfaringer å dele med meg, det trøster et knust hjerte ihvertfall :(



Anonymous poster hash: d3fb3...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En langvarig fling møtte opp på døra under ei uke etter han brått dumpa meg på SMS etter en lønningspils. Han hadde oppført seg som en kuk ei stund da, så det var like greit at han rakna hele greia vi hadde gående på en så sabla effektiv måte (enda jeg var sønderknust da det akkurat hadde hendt). Anyways, tok han ikke tilbake selv om jeg hadde litt lyst der og da når han stod i døråpninga.. Og jeg står fast ved det. Det er over 1 år siden nå, han kontakter meg fortsatt kontinuerlig for å sjekke om jeg er keen på noe med han og smører på med beklagelser for oppførselen sin. Sikkert veldig jentete av meg, men jeg kjenner en liten tilfredsstillelse hver gang han prøver seg atter en gang.  :fnise:  

 

Moral is; ikke ork å ta tilbake noen som har såra og dumpa deg allerede i startfasen. 



Anonymous poster hash: 5821c...30b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja jeg er veldig såret..En del av meg vil ikke ha han nå som jeg vet hvordan han er.. men innerst inne så håper jeg at han kommer tilbake, en eller annen gang.. :( Håper det er flere som har noen erfaringer å dele med meg, det trøster et knust hjerte ihvertfall :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

Du må stille deg spørsmålet: hvorfor lot du han behandle deg dårlig? Hvis det var det han gjorde? Er forøvrig helt umulig å svare på om han kommer tilbake, da det selvsagt avhenger av hvordan det har vært mellom dere. Men lær av dette til neste gang du møter noen, ikke la noen tråkke på deg!

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En langvarig fling møtte opp på døra under ei uke etter han brått dumpa meg på SMS etter en lønningspils. Han hadde oppført seg som en kuk ei stund da, så det var like greit at han rakna hele greia vi hadde gående på en så sabla effektiv måte (enda jeg var sønderknust da det akkurat hadde hendt). Anyways, tok han ikke tilbake selv om jeg hadde litt lyst der og da når han stod i døråpninga.. Og jeg står fast ved det. Det er over 1 år siden nå, han kontakter meg fortsatt kontinuerlig for å sjekke om jeg er keen på noe med han og smører på med beklagelser for oppførselen sin. Sikkert veldig jentete av meg, men jeg kjenner en liten tilfredsstillelse hver gang han prøver seg atter en gang.  :fnise:  

 

Moral is; ikke ork å ta tilbake noen som har såra og dumpa deg allerede i startfasen. 

Anonymous poster hash: 5821c...30b

 

Karma, når det kommer til han. Godt at du ikke tok han tilbake.

 

I mitt tilfelle så forstår jeg ikke helt hva det var som gikk galt. Nå er han plutselig ikke interessert :( Håper han ombestemmer seg og kommer tilbake. Setter så stor pris på alle dere som deler deres erfaringer her.

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge så dere hverandre? Følte du at han var seriøs hele veien med deg, eller var du usikker på hva han ville?



Anonymous poster hash: 7b7f6...53e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du må stille deg spørsmålet: hvorfor lot du han behandle deg dårlig? Hvis det var det han gjorde? Er forøvrig helt umulig å svare på om han kommer tilbake, da det selvsagt avhenger av hvordan det har vært mellom dere. Men lær av dette til neste gang du møter noen, ikke la noen tråkke på deg!

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

 

Det er det jeg ikke vet. Jeg har ikke vært enn grei med han, og prøvde å få han til å forstå at han betydde mye for meg. Han var veldig gentleman han også, så jeg var sikker på at jeg endelig hadde møtt mr.right. Men jeg tok nå feil. 

Håper han innser at han har gjort en feil og kommer tilbake..

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for noen jævler det er der ute !

 

Er man en jævel eller en idiot fordi man avslutter en relasjon altså?

 

Det syntes jeg er en meget merkelig påstand. Man kontrollerer ikke følelser, noen ganger forsvinner de. Det er heller ikke slik at de fleste kjærester idag lever ilag til de dør.

 

Snakker du av bitterhet her siden du er så stygg i munnen mot alle som dumper en kjæreste de ikke lenger har følelser for? Opplevd det ofte?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor lenge så dere hverandre? Følte du at han var seriøs hele veien med deg, eller var du usikker på hva han ville?

Anonymous poster hash: 7b7f6...53e

 

Han virket veldig seriøs hele veien, men så begynte kontakten å dabbe av. Så jeg vet ikke hva som skjedde dessverre :(

Anonymous poster hash: d3fb3...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Karma, når det kommer til han. Godt at du ikke tok han tilbake.

 

I mitt tilfelle så forstår jeg ikke helt hva det var som gikk galt. Nå er han plutselig ikke interessert :( Håper han ombestemmer seg og kommer tilbake. Setter så stor pris på alle dere som deler deres erfaringer her.

Anonymous poster hash: d3fb3...515

 

 

Går jo an å spørre hvorfor det gikk som det gikk? Ikke for å skape mer kontakt, men for å få litt closure.

Anonymous poster hash: 5821c...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...