Gå til innhold

prøve i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og jeg kom hjem NÅ, har ikke lest en eneste side. Hva i helvette gjør jeg?? Hjelp :'( Anonymous poster hash: cd03b...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg deg nå og stå opp tidlig for å lese :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7f83e...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra disponering av tiden å opprette en tråd på KG istedenfor å lese. Du har en stor fremtid foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra disponering av tiden å opprette en tråd på KG istedenfor å lese. Du har en stor fremtid foran deg.

 

For en ufyselig kvinne du er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en ufyselig kvinne du er. 

 

Slike fornærmelser bør du sende meg på PM heretter. Innlegget ditt kommer etter all sannsynlighet til å bli moderert og i verste fall kan du risikere å få en advarsel. Bare et lite tips fra en som har gått i den fellen før, og som den dag i dag sender de groveste fornærmelsene og trakasseringene per PM.

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike fornærmelser bør du sende meg på PM heretter. Innlegget ditt kommer etter all sannsynlighet til å bli moderert og i verste fall kan du risikere å få en advarsel. Bare et lite tips fra en som har gått i den fellen før, og som den dag i dag sender de groveste fornærmelsene og trakasseringene per PM.

Tja. Moderatorene er vel litt mildere når det er fortjent.

Anonymous poster hash: 7f83e...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vær snille med hverandre nå, da.

Det er ikke en forferdelig ting å si at det er dårlig prioritering å sluntre unna studiene til siste kveld og deretter akke seg på KG over at man har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun? hvorfor antar du at det er en jente?

Fordi det mest sansynlig er det. Dette er kvinneguiden... Hvorfor henger du deg opp i mine antakelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...