AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #21 Del Skrevet 21. oktober 2015 Fjernet føflekken på magen, og det var i går. Da burde det gå helt fint både med denne https://www.apotek1.no/produkter/scankvikk-vanntett-bandasje-5x72cm-5stk-913687pog med den plasten som jeg postet link til Anonymous poster hash: 87935...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. oktober 2015 #22 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ikke dusje på et par dager..? Hvorfor? Hvis man dekker såret godt? Mitt sår er på øret. Plasteret sitter ikke bra.. Jeg har fri fra jobb de to neste dagene, men skal egentlig ut i morgen kveld. Er helt avhengig av å vaske håret annenhver dag, hvis jeg skal ut blant folk. Så dette blir jo ikke bra... Anonymous poster hash: 47bd3...93b Er det vanskelig for deg å vaske håret selv, så får du en annen til å hjelpe deg. Frisøren, for eksempel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #23 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ikke dusje på et par dager..? Hvorfor? Hvis man dekker såret godt? Mitt sår er på øret. Plasteret sitter ikke bra.. Jeg har fri fra jobb de to neste dagene, men skal egentlig ut i morgen kveld. Er helt avhengig av å vaske håret annenhver dag, hvis jeg skal ut blant folk. Så dette blir jo ikke bra... Anonymous poster hash: 47bd3...93b Man kan evt vaske håret uten å gjøre det i dusjen også I en balje f.eks, eller i vaskeservanten, og da slipper du å være redd for å få vann på såret Anonymous poster hash: 87935...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #24 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har tatt bort i ansiktet. Jeg vasket håret hos frisøren. Og badet istendenfor å dusje. Anonymous poster hash: 4e341...642 .. Anonymous poster hash: 4e341...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #25 Del Skrevet 21. oktober 2015 Smilte litt av "stor" føflekk med tre sting. Fjernet en for en måneds tid siden, 10 sting... Fikk beskjed om at strips kan falle av ved å bytte plaster eller når det ikke henger særlig på såret mer. Det kan byttes, men helst ikke før det faller av selv. Anonymous poster hash: c7174...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #26 Del Skrevet 21. oktober 2015 Men siden mitt sår er på øret, oppå/bak, ser jeg ikke problemet med å dusje kroppen. Det er håret som er største problem. Det er umulig å vaske håret uten å komme borti plasteret. Når jeg vasker håret pleier jeg å stå foroverbøyd, ikke rett opp og ned. Får bare ha plast rundt så godt jeg får til, og vaske det meste av håret ordentlig, og mer forsiktig rundt plasteret. Anonymous poster hash: 47bd3...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #27 Del Skrevet 21. oktober 2015 Men siden mitt sår er på øret, oppå/bak, ser jeg ikke problemet med å dusje kroppen. Det er håret som er største problem. Det er umulig å vaske håret uten å komme borti plasteret. Når jeg vasker håret pleier jeg å stå foroverbøyd, ikke rett opp og ned. Får bare ha plast rundt så godt jeg får til, og vaske det meste av håret ordentlig, og mer forsiktig rundt plasteret. Anonymous poster hash: 47bd3...93b Lurt! Anonymous poster hash: 87935...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathii Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #28 Del Skrevet 21. oktober 2015 Smilte litt av "stor" føflekk med tre sting. Fjernet en for en måneds tid siden, 10 sting... Fikk beskjed om at strips kan falle av ved å bytte plaster eller når det ikke henger særlig på såret mer. Det kan byttes, men helst ikke før det faller av selv. Anonymous poster hash: c7174...98a Hehe høyest ikke godt ut, 10 sting! Og eg syns min føflekk på 1cm var stor! Hele problemet mitt løste seg nettopp ved at det du nevnte skjedde. Det løsnet veldig no når eg skifta plaster, så tok de av og tok på nye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå