Gå til innhold

Flere synptomjegere?


-luring-

Anbefalte innlegg

Hadde et svangerskap utenfor livmor sist jul. Siden da har vi prøvd å bli gravide igjen uten hell (nå har jeg bare en eggleder)

Nå har jeg noen symptomer, tror jeg, på at kanskje spiren sitter. Jeg har veldig vonde pupper, ikke ømme men vonde! Vondt i kjertlene i brystene.. Har hatt stikkinger å pressfølelse i høyre lyske i snart to uker. I går skulle jeg ha fått mensen, men den kom ikke. I dag hadde jeg oransje/lyyysebrunt utflod på papiret, ikke mye men nok til ett tørk.... Noen som vet om dette er typiske symptomer? :) vet at jeg bare kan ta en test, men gruer meg så fælt hvis den viser negativt... Sitter å manner meg opp til å ta en test men som sagt er jeg så redd for å få dårlige nyheter igjen 😔

Flere med symptomer? Spennende å høre med dere andre hva dere har opplevd angående dette 😊💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe relevant å komme med i denne tråden desverre. Men ønsker deg lykke til!  :blomst:



Anonymous poster hash: b48e5...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble brått glovarm i kinnene i går, og er småkvalm og svimmel og fremdeles glødende i kinnene..gravid? Hehehe😁 håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble brått glovarm i kinnene i går, og er småkvalm og svimmel og fremdeles glødende i kinnene..gravid? Hehehe😁 håper...

Krysser fingrene for begge to 😊 ingen mens hær enda (heldigvis) 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe relevant å komme med i denne tråden desverre. Men ønsker deg lykke til! :blomst:

Anonymous poster hash: b48e5...35f

Tusen takk 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er antagelig et sted mellom dag 3 og 9 DPO (antagelig nærmere dag 3...) og har vært skikkelig irritert på mannen de siste to dagene. Uten at han har gjort noe annet enn det han normalt gjør.

 

Mine symptomer forrige svangerskap var trøtthet og at jeg glefset etter mannen, så... Det ER altfor tidlig å merke noe, er det ikke? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i morgen, og krysser alt for at den ikke kommer. Enten er jeg gravid eller så er jeg en verdensmester på å dikte symptomer/det er noe galt med meg 😯

I løpet av de siste to ukene har jeg vært ekstremt kvalm, trøtt, uvanlig irritabel og sippette, vondt i puppene (på en uvant måte), vondt i hodet/tenner/tette ører og har hatt mer eller mindre kostnader menssmerter.

Hvis jeg ikke er gravid og dette er sånn kroppen min har tenkt å være mellom El og IKM, kommer jeg til å bli gal 😝

Anonymous poster hash: 2f5a0...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har kommet hær :( nok engang skikkelig skuffet å trist... Denne gangen trodde jeg det var noe, men desverre så ble det ikke nå heller :(

Ønsker dere lykke til iallefall ! Håper på positive svar til dere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...