Dovenpeis Skrevet 21. oktober 2015 #21 Skrevet 21. oktober 2015 Kan du være litt mer spesifikk?Er dette spesifikt nok for deg? 4
Gullik Skrevet 21. oktober 2015 #22 Skrevet 21. oktober 2015 Ja, det stod om dette i avisen i dag. Etter at Russland fikk høre om at Norge ikke vil behandle asylsøknadene til de som kommer over grensa, så vil nå Russland utvise alle som kommer til Norge. Utvisningen gjaldt for 5 år tror jeg. Det betyr at vi ikke bare kan sende asylsøkerne tilbake. Så hva gjør vi nå? Stemmer det: http://www.nrk.no/finnmark/russland-utviser-flyktninger-for-a-forhindre-retur-1.12613354 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 21. oktober 2015 #23 Skrevet 21. oktober 2015 Er dette spesifikt nok for deg? Man prater ikke om venstreekstremisme
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #24 Skrevet 21. oktober 2015 Motstanden har startet ja...alt som kommer av fascisme, nynazisme og slikt som dette er innvandringsliberalister, multikulturforkjempere og "antirasister" sin skyld. De er blitt advart mot konsekvensene av masseinnvandring lenge og behandlet sine motstandere med vold. Både fysisk og kollektiv psykisk misshandling. Nå håper jeg de ikke slipper unna det de har fått i stand og at vi kan få lover som stiller de til ansvar for det de har gjort. Det kalles svik...Anonymous poster hash: 8c50b...ec9 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #25 Skrevet 21. oktober 2015 Er vel sånn det blir når en stor del av befolkningen blir undertrykket og tråkket på over lang tid. Man blir desperat. Anonymous poster hash: fff56...165 4
lille pille Skrevet 21. oktober 2015 #26 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg vil ikke kalle det hat. Det er nok mer et tegn på frustrasjon. Det vil bli større motsetninger i befolkningen. Folkevandringen som nå foregår er et eksperiment som ingen vet konsekvensen av. Ikke det at folk ikke har utvandret før, men vi har i dag en velferdsstat og alt som hører med. Før utvandret man og måtte klare seg selv. I dag så utvandrer man, og da er det plutselig staten Norge eller staten Tyskland som har ansvar for at man har det man trenger. Så dette er et eksperiment i folks tålmodighet og aksept i forhold til statens pengebruk. Blant annet. Endret 21. oktober 2015 av lille pille 7
Nordvesta Skrevet 21. oktober 2015 #27 Skrevet 21. oktober 2015 Tråden ryddet for svar til innlegg som forherliger voldsbruk, samt innlegg med hatefullt utsagn Nordvesta, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #28 Skrevet 21. oktober 2015 Folk som forstår seg på brenning av hus. Det er jo helt sykt. Greit at dere er innvandringskritiske , men å forstå seg på og unnskylde denne type oppførsel? Trodde vi så ned på voldelige folk og terrorisme, men dette er greit fordi noen av "oss' står bak det... Sykt.Anonymous poster hash: fac08...9c7 4
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #29 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Folk som forstår seg på brenning av hus. Det er jo helt sykt. Greit at dere er innvandringskritiske , men å forstå seg på og unnskylde denne type oppførsel? Trodde vi så ned på voldelige folk og terrorisme, men dette er greit fordi noen av "oss' står bak det... Sykt.Anonymous poster hash: fac08...9c7 Japp, sånn er det. Så lenge det er "våre" terrorister, så er terrorisme tydeligvis greit. Lurer på hvordan folk her inne kommer til å reagere når den første mordbrannen kommer. For det gjør den ganske sikkert, enten det nå er planlagt eller et uhell. Ekstremister eskalerer alltid virkemidlene. Det ligger i deres natur. Og du skal være ganske ekstrem før du begynner å svi av bygninger for å kommunisere ditt syn på tingene. Endret 21. oktober 2015 av Mann 42 2
WubWub Skrevet 21. oktober 2015 #30 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Dette er en form for terrorisme som jeg ikke kan støtte eller gå god for, men jeg har forståelse for at folket blir frustrerte og sinte når åndseliten ikke hører på folkeviljen å smeller igjennom politikk som vi ikke ønsker. Og ja, det kan meget vel føre til radikalisering og ekstremisme når politikere kjemper imot folket. Historien har mange eksempler på at ting fort kan gå veldig galt om politikere ikke lytter sin befolkning. Endret 21. oktober 2015 av WubWub 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #31 Skrevet 21. oktober 2015 Dette er en form for terrorisme som jeg ikke kan støtte eller gå god for, men jeg har forståelse for at folket blir frustrerte og sinte når åndseliten ikke hører på folkeviljen å smeller igjennom politikk som vi ikke ønsker. Og ja, det kan meget vel føre til radikalisering og ekstremisme når politikere kjemper imot folket. Historien har mange eksempler på at ting fort kan gå veldig galt om politikere ikke lytter sin befolkning. Ikke lytter til sin befolkning ? De som styrer landet er folk som er blitt stemt inn, på demokratisk vis. Selvfølgelig kan ikke alle få det helt som de vil og selv om jeg stemte AP så er jeg innvandrerkritisk, jeg er skeptisk til hvordan integreringsprosessen skal gå og hva slags plan som er laget her for de som evt blir boende her fast. Men det er ingenting forståelsesfullt at du må tenne på andres eiendom for å få frem poenget ditt. Når du tyr til slik så er ikke det noe annerledes enn andre terroraksjoner. Charlie Hebdo for eksempel, kan likesågodt si at du har forståelse for muslimer som er imot karikaturene av Mohammed og forstå seg på handlingene deres. Same shit, different wrapping. Det komiske at de som støtter denne brennningen er ganske like de som de kritiserer og hater aller mest. Anonymous poster hash: fac08...9c7 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #32 Skrevet 21. oktober 2015 Japp, sånn er det. Så lenge det er "våre" terrorister, så er terrorisme tydeligvis greit. Lurer på hvordan folk her inne kommer til å reagere når den første mordbrannen kommer. For det gjør den ganske sikkert, enten det nå er planlagt eller et uhell. Ekstremister eskalerer alltid virkemidlene. Det ligger i deres natur. Og du skal være ganske ekstrem før du begynner å svi av bygninger for å kommunisere ditt syn på tingene. Så lenge det ikke er en etnisk nordmann som blir drept så gir de nok blanke f! Dessuten, de kommer til å forstå-seg-på denne type usivilisert oppførsel og si at det er alle våre andres feil fordi FrP ikke fikk nok stemmer og fordi de ikke fikk det som de vil, så det så.Anonymous poster hash: fac08...9c7 3
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #33 Skrevet 21. oktober 2015 Ikke lytter til sin befolkning ? De som styrer landet er folk som er blitt stemt inn, på demokratisk vis. Selvfølgelig kan ikke alle få det helt som de vil og selv om jeg stemte AP så er jeg innvandrerkritisk, jeg er skeptisk til hvordan integreringsprosessen skal gå og hva slags plan som er laget her for de som evt blir boende her fast. Men det er ingenting forståelsesfullt at du må tenne på andres eiendom for å få frem poenget ditt. Når du tyr til slik så er ikke det noe annerledes enn andre terroraksjoner. Charlie Hebdo for eksempel, kan likesågodt si at du har forståelse for muslimer som er imot karikaturene av Mohammed og forstå seg på handlingene deres. Same shit, different wrapping. Det komiske at de som støtter denne brennningen er ganske like de som de kritiserer og hater aller mest.Anonymous poster hash: fac08...9c7 Terrorisme er terrorisme, når man tyr til vold for å påvirke politikken har man krysset en grense, og etter det snakker vi egentlig bare om gradsforskjeller. Disse folka kommer til å ta liv før eller siden, for når de ser at det ikke virker (noe det aldri gjør), så eskalerer det. Og etter hvert blir middelet viktigere enn målet for mange, også. Det er selve kampen som gir livet mening. Da skal man ha beveget seg et stykke forbi det nivået disse tullingene befinner seg på, men det kommer. Gi det litt tid. 3
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #34 Skrevet 21. oktober 2015 Så lenge det ikke er en etnisk nordmann som blir drept så gir de nok blanke f! Dessuten, de kommer til å forstå-seg-på denne type usivilisert oppførsel og si at det er alle våre andres feil fordi FrP ikke fikk nok stemmer og fordi de ikke fikk det som de vil, så det så.Anonymous poster hash: fac08...9c7 Det har du sikkert rett i. Begge deler.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #35 Skrevet 21. oktober 2015 Terrorisme er terrorisme, når man tyr til vold for å påvirke politikken har man krysset en grense, og etter det snakker vi egentlig bare om gradsforskjeller. Disse folka kommer til å ta liv før eller siden, for når de ser at det ikke virker (noe det aldri gjør), så eskalerer det. Og etter hvert blir middelet viktigere enn målet for mange, også. Det er selve kampen som gir livet mening. Da skal man ha beveget seg et stykke forbi det nivået disse tullingene befinner seg på, men det kommer. Gi det litt tid. Det er skremmende. Av all den frykten disse folkene driver og fyrer opp under, så er det hittil slik at de som tydeligvis brenner ned andres eiendom og den som gikk slik og skjøt et stort antall norske ungdommer var ETNISK NORSKE. Og det er de mørkhudede jeg skal være redd for?Anonymous poster hash: fac08...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #36 Skrevet 21. oktober 2015 Sålangt er nær samtlige oppklarte saker der et asylmottak har blitt på påtent utført av innvandrere/asylsøkere, så kanskje dere PK'ere skal la være å hive skylden på de etniske innbyggerne før politiet har kommet med en konklusjon? Anonymous poster hash: eb018...850 2
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #37 Skrevet 21. oktober 2015 Sålangt er nær samtlige oppklarte saker der et asylmottak har blitt på påtent utført av innvandrere/asylsøkere, så kanskje dere PK'ere skal la være å hive skylden på de etniske innbyggerne før politiet har kommet med en konklusjon? Anonymous poster hash: eb018...850 Det er neppe tilfelle her, siden asylmottakene ikke var satt i drift enda. Det var med andre ord ingen asylsøkere til stede som kan ha gjort det. Og dette med å svi av bygninger som er planlagt brukt som asylmottak er blitt en liten farsott i Europa. Det er ikke særlig vanskelig å forestille seg hva slags folk som gjør det.
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #38 Skrevet 21. oktober 2015 Jøss, hvor KOMMER alle skapnassene fra? Forumet myldrer jo for faen av dem. 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #39 Skrevet 21. oktober 2015 Jøss, hvor KOMMER alle skapnassene fra? Forumet myldrer jo for faen av dem. Hvis du finner noe direkte nazistiske eller rasistiske utsagn bør jo du anmelde dem. Du har jo en god sak hvis du er så skråsikker på at de finnes. Anonymous poster hash: 9b369...7ca
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #40 Skrevet 21. oktober 2015 Hvis du finner noe direkte nazistiske eller rasistiske utsagn bør jo du anmelde dem. Du har jo en god sak hvis du er så skråsikker på at de finnes. Anonymous poster hash: 9b369...7ca "De"? Jeg snakker blant annet om DEG. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå