Gå til innhold

Hva er ditt favoritt klesmerke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SykkelJenny

Mine favoritter er:

  • By Marlene Birger
  • Day Birger & Mikkelsen
  • Ganni
  • Samsøe&Samsøe
  • Custommade
  • 5Units
  • Ivan Grundahl
  • Sand
  • Marc Cain

Og andre som jeg ikke kommer på i farten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen

På bikbok er det et merke som går igjen i slike behagelige klær og joggedresser. Tror navnet er noe med "bird" Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, førstedamen skrev:

På bikbok er det et merke som går igjen i slike behagelige klær og joggedresser. Tror navnet er noe med "bird" Noen som vet? 

Westhill redbird?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Filippa K, Samsøe, Hugo Boss, Tiger of Sweden, Drykorn, Marlene Birger, Birger et Mikkelsen (?), Jil Sander, Baum & Pferdegarten, DL1961, Calvin Klein, Kenneth Cole, Acne, Max Mara, La Perla, Aubade, Chantelle, Lost in Wonderland ...

Men for t-skjorter, singletter, sokker, sesongmote osv. er Cubus, H&M, Lindex osv. helt kurant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganni, Designers Remix, By Malene Birger, Acne, Samsøe&Samsøe, FWSS, Bruuns Bazaar, Zara, Holzweiler og mer som jeg ikke kommer på i farten :) Av mer eksklusive vesker osv liker jeg Mulberry, Gucci, Phillip Lim, Alexander Wang, Givenchy, Miu Miu, Chanel, Balenciaga osv :)) 

Anonymkode: 3da81...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri på merker når jeg kjøper klær, kjøper det som er fint. Men det jeg har mest av er Malene Birger, Phillip Lim og Acne. Liker også Birger Mikkelsen og Alexander Wang. 

Anonymkode: 233f7...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...