Gå til innhold

Er så frustrert! Deltidsstudent, får ikke jobb, ønsker barn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble ferdig med bacheloren min for over et år siden, og har gått rett på videreutdanning som er deltid. Har søkt jobber så lenge nå, for å sikre meg inntekt før vi starter prøvingen, men føles helt håpløst om dagen! Har vel ikke krav på noe særlig mer enn det jeg får av lånekassen i dag og eventuelt engangsstønad fra nav om jeg blir gravid slik som situasjonen er i dag?

 

Jeg er så lei av å ikke få jobb, og se på at flere rundt meg begynner å få barn, noe vi også ønsker oss. Blir selvfølgelig glad på deres vegne, men skulle så gjerne ønske det var oss.  Mannen er i full jobb, så hadde sikkert gått bra, men ønsker å ha litt mer stabil økonomi, i tillegg til alle fordommer som kommer med hvis ikke alt er på stell..

 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, er bare så frustret. Føles håpløst og umulig å få en jobb om dagen, blir fristet til å bare hoppe av videreutdanningen og gå ut i full jobb!



Anonymous poster hash: cb17c...4dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart hadde det vært best om du hadde hatt jobb. Tror ikke du har krav på så mye fra nav da nei. Men om du å mannen din føler dere klarer det økonomisk med hans inntekt og din deltidsjobb, så hvorfor ikke? 😊

Ja det er litt tungt å se de rundt deg få barn når man selv ønsker så så sterkt, jeg vet hvordan det er..

Når det kommer til fordommer, så skal du bare drite i hva de andre syns om at dere vil ha barn nå! Dette er noe dere bestemmer helt selv! 😊 dere klarer nok å løse det på ett hvis når dere er der :)

Jeg syns dere skal gjøre det som blir riktig for dere, å jeg ønsker lykke til uansett hva dere velger 😃💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off.. kjenner meg igjen her. 

Ble nylig ferdig med bachelorgraden min og har ikke klart å få noen fast jobb annet enn som ringevikar i barnehage. Har begynt å få veldig lyst til å prøve å få barn, men hverken jeg eller samboer vil før jeg har noe mer sikkert. Alle i hans gjeng har barn nå og flere andre jeg vet hvem er. Jeg merker det er et stort savn for meg å ikke kunne "etablere" oss helt:/ 

 

Så ja; jeg skjønner frustrasjonen din, TS!  :klemmer:

 

Hvordan type jobber søker du på? 



Anonymous poster hash: baedb...0d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...