Gå til innhold

"Rett i dass, bokstavelig talt"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min personlige mening? Folk som sørger voldsomt etter en tidlig SA er generelt litt ustabile mennesker. Det er noen som leter etter legitime grunner til å være opprørt og utnytter dem maksimalt. De gjør det jo ubevisst, men det er ofte slitsomt å forholde seg til slike mennesker.

Anonymous poster hash: 592db...a2b

Du er et jævlig kaldt menneske som etter å ha lest mitt innlegg velger å skrive noe slikt. Å, du kjente ikke noe tristhet over å miste? Så bra for deg da!!

Jeg har prøvd å bli gravid i over 2 år etter dette, men har ikke blitt det siden. Jeg har en sykdom som gjør det vanskelig, noe jeg ikke visste før etter ett år med prøving.

Vet du, slike som du sårer virkelig, kanskje uten å mene det. Men ar jeg er ustabil fordI jeg er lei meg? Du er syk som klarer å uttale deg slik i en tråd som denne...

TS

Anonymous poster hash: 4cf4a...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min personlige mening? Folk som sørger voldsomt etter en tidlig SA er generelt litt ustabile mennesker. Det er noen som leter etter legitime grunner til å være opprørt og utnytter dem maksimalt. De gjør det jo ubevisst, men det er ofte slitsomt å forholde seg til slike mennesker.

Anonymous poster hash: 592db...a2b

TS skriver at ho er ute etter oppløftende ord og trøst, din personlige meining kan du holde for deg selv. Er bedre å ikke kommentere når du er ute etter å virke smart med dine tolkninger om hva som er riktig. Ingen er lik, og folk håndterer ting forskjellig. Er ingen regel på hvordan takle SA.. Er slitsomt å forholde seg til personer lik deg.

En stor klem til deg TS, ignorer slike kommentarer og ta vare på deg selv.

Endret av maxi25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...