Gå til innhold

Er denne positiv?!?! HCG 11 dpo


maid

Anbefalte innlegg

HJELP! 
Jeg tok nettopp en clear blue PLUS.
Synes det var mulig å se en strek, men synes den var litt utydelig, så jeg demonterte den.
Når jeg åpnet den, så det to strips på hverandre. Har ikke rørt selve stripsen, så den ser ut som den gjør gjennom "viduet".
Er det bare meg som har rablet, eller er det antydning til strek her?! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ingenting på det første bilde, men kanskje noe svakt på de 2 siste bildene! Spennende hvertfall!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingenting på det første bilde, men kanskje noe svakt på de 2 siste bildene! Spennende hvertfall!!

var vanskelig å se på bildet ja :/ men det var litt tydeligere i virkeligheten <3 Herregud, jeg er helt sjelven!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jeg ser noe på de siste bildene ja. Men det er så tidlig å teste, du burde kanskje vente noen dager? :) Vet det er vanskelig! 



Anonymous poster hash: a8b8a...c1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vanskelig å se på bildet ja :/ men det var litt tydeligere i virkeligheten <3 Herregud, jeg er helt sjelven!!

Tatt ny test i dag? 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ny test i dag?

Ja, tok en nå. Samme resultat på clarblue + (samme test), men negativ digital. Har vel IKM i morgen, eller tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tok en nå. Samme resultat på clarblue + (samme test), men negativ digital. Har vel IKM i morgen, eller tirsdag :)

Ja, da er det bare å vente i spenning! Krysser fingrer og tær for deg 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg har IKM på tirsdag, hadde egentlig litt håp denne måneden, men vi får se :P

Med førstemann så visste jeg det helt sikkert, før jeg tok testen. Nå er det mer "meh"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler skikkelig at mensen kommer nå, men det har jeg egentlig følt i flere dager. Håper så INDERLIG at ikke tanta kommer.. 
Stor klem til alle <3 Holder dere oppdatert :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test som var helt blendahvit nå.. så har vel ikke helt trua på at det klaffet. Får bare vente noen dager og se om mensen dukker opp. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk litt blod på papiret, så puttet i en ob. Tok den ut noen timer senere, oben var da kritthvit! Og har ikke kommet en eneste dråpe, eller tegn til mensen siden! 
Var kun et området på ca 1,5 cm med blod... 
Hva skjer?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke! Men håpet er tydeligvis ikke ute :) har hørt om mange som har hatt litt blødning (ikke fullkommen menstruasjon) ved ikm og har vært gravide ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...