Ford3000 Skrevet 2. februar #921 Del Skrevet 2. februar Det er jo helg! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #922 Del Skrevet 3. februar Nye låter fra Judas Priest, Rob Halford imponerer stadig selv om han har passert 70 år. Anonymkode: 95151...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 4. februar #923 Del Skrevet 4. februar Ford3000 skrev (På 2.2.2024 den 20.04): Det er jo helg! 😊 Vi har også diverse coverversjoner; dette er min favoritt: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 4. februar #924 Del Skrevet 4. februar Leifr skrev (2 timer siden): Vi har også diverse coverversjoner; dette er min favoritt: Haha! Dette var kaotisk! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 5. februar #925 Del Skrevet 5. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 6. februar #926 Del Skrevet 6. februar Ford3000 skrev (På 4.2.2024 den 16.20): Haha! Dette var kaotisk! 😂 Gjennomført lavbudsjett-remake av originalvideoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 6. februar #927 Del Skrevet 6. februar Helgekarjol skrev (15 timer siden): Veldig Slayer. Dog ikke i nærheten av hva Slayer var på sitt beste (men det er lenge siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 6. februar #928 Del Skrevet 6. februar Leifr skrev (1 time siden): Gjennomført lavbudsjett-remake av originalvideoen. Syns det var gøy å både se og høre, bare var kaotisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 6. februar #929 Del Skrevet 6. februar Ford3000 skrev (25 minutter siden): Syns det var gøy å både se og høre, bare var kaotisk 😊 Nettopp. Originalen var kaotisk nok... gutta i WBTBWB tok det til et nytt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 6. februar #930 Del Skrevet 6. februar Leifr skrev (23 minutter siden): Nettopp. Originalen var kaotisk nok... gutta i WBTBWB tok det til et nytt nivå. Gøy med slike videoer da, så takk for videoen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 7. februar #931 Del Skrevet 7. februar De er omtrent like kaotiske når de spiller sine egne låter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 7. februar #932 Del Skrevet 7. februar https://youtu.be/qyYmS_iBcy4?si=dswJJsn0uIB52nu7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 8. februar #933 Del Skrevet 8. februar Will Ramos er en skikkelig godgutt. På den andre siden, her er litt mer kaos, fra Italia denne gangen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. februar Forfatter #934 Del Skrevet 9. februar Norske Sovereign. Disse gutta fikk en sekser av Asbjørn Slettemark i Aftenposten. Ganske tungt og tøft: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. februar Forfatter #935 Del Skrevet 9. februar Norske Leprous. Disse må jeg få sett live asap! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 9. februar #936 Del Skrevet 9. februar DeLorean skrev (1 time siden): Norske Sovereign. Disse gutta fikk en sekser av Asbjørn Slettemark i Aftenposten. Ganske tungt og tøft: Er de norske?? Jeg leste nemlig samme kritikk og hørte på albumet. Siden jeg er svak for Sepultura så kjente jeg det rykket litt. Trodde jeg leste at de var fra Sør-Amerika, men du vet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. februar Forfatter #937 Del Skrevet 9. februar visp skrev (3 timer siden): Er de norske?? Jeg leste nemlig samme kritikk og hørte på albumet. Siden jeg er svak for Sepultura så kjente jeg det rykket litt. Trodde jeg leste at de var fra Sør-Amerika, men du vet... Jeg vet 😉 De er fra Norge altså. Brasil eller Norge, samma det! Begge land digger metal 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #938 Del Skrevet 10. februar Dan Vasc sin cover av My Heart Will Go On, fy flate for en stemme denne karen har. Anonymkode: 95151...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #939 Del Skrevet 25. februar Anonymkode: 95151...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 4. mars #940 Del Skrevet 4. mars 🤩🤘❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå