Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her

DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så bra du vender tilbake med Steven Wilson @DeLorean En nydelig solo på keybord av Jordan Rudess (Dream Theater) mot slutten. Dette er progrock av ypperste klasse:biggrin:

Siden tråden sklir litt ut ("hardrock/metal") våger jeg å poste en låt fra nederlandske Monomyth. Den har gått i bilen på full guffe noen dager. Mye metal og mye annet, men tøft som f.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mons skrev:

Så bra du vender tilbake med Steven Wilson @DeLorean En nydelig solo på keybord av Jordan Rudess (Dream Theater) mot slutten. Dette er progrock av ypperste klasse:biggrin:

Siden tråden sklir litt ut ("hardrock/metal") våger jeg å poste en låt fra nederlandske Monomyth. Den har gått i bilen på full guffe noen dager. Mye metal og mye annet, men tøft som f.

Steven Wilson is da shit! Har vært storfan i årevis. Mannen er GUD! ;) Du må virkelig oppleve SW live en dag. DET er helt vilt bra. Sykt samspilt band han har. Storkoser meg alltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 18.05, visp skrev:

Det beste bandet i hele verden!

For et jævla bråk! Fysjameg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 18.31, DeLorean skrev:

For et jævla bråk! Fysjameg ;)

Hæ? Jeg hører ikke hva du sier! Ser at jeg har lagt til feil video; den riktige kommer under (dedikert til deg).

Endret av visp
Det var uansett mer vondt for meg enn for deg:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk visp for at du ødela tråden min med Justin gay Bieber. Straffen blir formiddabel!

No more music for you. Ha ha ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.2.2017 den 17.18, DeLorean skrev:

Takk visp for at du ødela tråden min med Justin gay Bieber. Straffen blir formiddabel!

No more music for you. Ha ha ha.

Er ikke stø i engelsk men er ganske sikker på at du sier: "Og no... meir musikk åt dykk". Du har glemt å legge ved musikken men mente nok White Denim:)

Justin er borte og alt er bra igjen:):nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...