Gå til innhold

Hvor høy terskel har du for å si ja til en date?


mann2424

Anbefalte innlegg

Hva skal til for at du sier ja til en date? Er det nok om vedkommende har et ok utseende, grei personlighet og jobb, eller må personen virkelig utmerke seg for at du sier ja? Har du avvist flere enn du har sagt ja til? 

 

Hvor godt du kjenner personen som inviterer deg ut kan sikkert ha stor betydning. Skriv gjerne om du er mann eller kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke så veldig høy. noen ganger blir jeg med bare fordi jeg ikke har noe bedre å finne på .



Anonymous poster hash: 94927...5ae
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min store bøyg - avviser nær sagt alle. Synes rett og slett det er skummelt...



Anonymous poster hash: 0b407...6fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav terskel for første date. Høy terskel for andre date. :)



Anonymous poster hash: f9d69...0d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg har ingen spesifikk terskel for første stevnemøte, men jeg er veldig kresen på hvem jeg treffer etter første treff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner jeg noe interessant ved fyren, så sier jeg ja. Trenger absolutt ikke kjenne han godt, og kunne fint funnet på å si ja til noen jeg har møtt der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for høy..syns det er dritskummelt. Blir så sliten av å være nervøs

Anonymous poster hash: 1f225...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier sjelden ja til en date, men hvis jeg gjør det så er det fordi jeg vet litt hvem han er på forhånd, og at jeg har fått inntrykk av at han er en fin fyr  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen må utmerke seg på måten han spør på,
og utseendet må være "min type", som det desverre finnes ganske få av. Det handler ikke om stygg eller pen, men "min type".

Det er også større sjanse for at jeg sier ja om jeg vet at vi har samme holdning til livet og liker de samme tingene.



Anonymous poster hash: 88404...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen må utmerke seg på måten han spør på,

og utseendet må være "min type", som det desverre finnes ganske få av. Det handler ikke om stygg eller pen, men "min type".

Det er også større sjanse for at jeg sier ja om jeg vet at vi har samme holdning til livet og liker de samme tingene.

Anonymous poster hash: 88404...300

Enig. Men nå skal jeg møte en jeg er usikker på utseendemessig nettopp pga "min type", men vi har så god tone så skal trosse mine egne fordommer og gi det en sjanse.

Anonymous poster hash: 1f225...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Høy. Jeg synes slike situasjoner er ganske krevende, og jeg liker egentlig ikke folk spesielt godt. Hvis jeg skal bruke tid på noe som potensielt stresser meg til døde vil jeg prøve å forsikre meg om at det blir verd det på en eller annen måte. Om det så bare er snakk om den gode samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Høy. Jeg synes slike situasjoner er ganske krevende, og jeg liker egentlig ikke folk spesielt godt. Hvis jeg skal bruke tid på noe som potensielt stresser meg til døde vil jeg prøve å forsikre meg om at det blir verd det på en eller annen måte. Om det så bare er snakk om den gode samtale.

Raindrops - er du en han eller en hun?

Jeg legger stadig merke til innlegg her inne som jeg selv kunne skrevet. Og hver gang er det fra deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Raindrops - er du en han eller en hun?

Jeg legger stadig merke til innlegg her inne som jeg selv kunne skrevet. Og hver gang er det fra deg..

 

Jeg er en 'hun', en meget introvert en, som sådan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy terskel, han må virkelig utmerke seg.

Så jeg har gitt opp nettdating, jeg har jo aldri lyst til å møte noen irl!

 

Har avvist veldig mange flere enn jeg har sagt ja til. Jeg sier bare ja når jeg allerede er litt betatt egentlig, noe jeg blir veldig sjelden og når jeg først gjør det så er det etter lang tid.

 

Derfor går jeg aldri på date til uka med han jeg møtte lørdag på fest, men da blir jeg jo heller aldri kjent med han og kan ikke finne ut om det er en jeg kunne blitt betatt av en gang :fnise:

 

forever_alone_by_foreveraloneplz.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lav terskel, vil jeg si. Jeg takker ja til det meste så lenge kjemien er på plass. Jeg har bestemt meg for å ikke sitte hjemme og si "nei", når jeg heller kan komme ut og oppleve ting ved å si ja. Kanskje det viser seg å være totalt mistake (som det har vært ofte), men da blir det isåfall noe å ta med videre som læring og kanskje en god historie. Og kanskje jeg får noe skikkelig trivelig ut av det.



Anonymous poster hash: 6b4db...2c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Jeg er en 'hun', en meget introvert en, som sådan :P

Det var bra. Da kan jeg manne meg opp til å flørte med deg her inne en gang i fremtiden.

Så kanskje du inviteres til en av de populære introvert-festene jeg pleier å holde. Av en eller annen grunn, dukker det alltid så få opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...