Gå til innhold

Slutte å røyke/snuse ved graviditet


Evalinn

Anbefalte innlegg

Jeg lurte litt på om hvordan dere løser det? Jeg sluttet å snuse for 7 måneder siden pga at vi holdt på med prøvinga. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg ble gravid, men bare hoppet i det. Noen her som har slutta allerede eller venter med det? Bare litt nysgjerrig på hvordan andre tenker rundt det. Jeg kommer nok aldri til å begynne igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutta i fjor høst og begynte å prøve i mars. Enda ikke gravid og det hender jeg kjenner det frister av og til. Men så minner jeg meg på hvorfor jeg slutta og så slitsomt det var, og så klarer jeg det :P

Jeg tror det kan være greit å ha en ting av gangen å tenke på og har derfor prøvd å eliminere usunne (dårlige) vaner. Men lett er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta i fjor høst og begynte å prøve i mars. Enda ikke gravid og det hender jeg kjenner det frister av og til. Men så minner jeg meg på hvorfor jeg slutta og så slitsomt det var, og så klarer jeg det :P

Jeg tror det kan være greit å ha en ting av gangen å tenke på og har derfor prøvd å eliminere usunne (dårlige) vaner. Men lett er det ikke.

Akkurat det samme jeg gjør! Hver gang jeg får lyst på må jeg bare tenke på de gangene jeg lå i sofaen å vrei meg :P never again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme jeg gjør! Hver gang jeg får lyst på må jeg bare tenke på de gangene jeg lå i sofaen å vrei meg :P never again!

Det var rett og slett jævlig :P

Lykke til. Håper det klaffer for dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trappet kraftig ned i forkant av prøvingen, men sluttet fullstendig et par dager før jeg fikk positiv test. Det gikk lettere enn de andre gangene jeg har sluttet, for nå hadde jeg en annen grunn enn bare at det er farlig/dyrt :)

Anonymous poster hash: bbc60...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...