Gå til innhold

Mobbing på Instagram av Ramboline/Tm design?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg inbiller meg at Villa Paprika har nevnt TM Design flere ganger. Noen som vet noe im forholdet der?

Ja Camilla har handlet personlig fra henne, den spisestuesofaen hun har blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Å lese kommentarene på siden hennes på FB er en fest i seg selv :fnise:  Ser også at det har vært veldig stille der lenge. Kanskje hun har tatt kritikken til seg og prøver å finne ut av hva hun skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om hun har lagt ned butikken? Er så stille i sosiale medier? 

Nå blogget hun i går, skriver noe om at hun kanskje har vært syk ser det ut som. Jeg tror hun kanskje er litt overarbeidet? 

Forresten så har jeg funnet en tilsvarende butikk som importerer akkurat de samme møblene som henne, på Jessheim. De heter  Classic-Living.no  - de er både på instagram og så videre. Har ordentlig nettbutikk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese kommentarene på siden hennes på FB er en fest i seg selv :fnise:  Ser også at det har vært veldig stille der lenge. Kanskje hun har tatt kritikken til seg og prøver å finne ut av hva hun skal gjøre?

Ja helt enig. Det er så misfornøyde folk og så er det jo selvfølgelig tilhengerne hennes som må forsvare henne litt. 
Hun skriver i bloggen i går at det er ikke lenge igjen før nettsiden til firma er oppe og går. Kanskje det blir bedre da`? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blogget hun i går, skriver noe om at hun kanskje har vært syk ser det ut som. Jeg tror hun kanskje er litt overarbeidet? 

Forresten så har jeg funnet en tilsvarende butikk som importerer akkurat de samme møblene som henne, på Jessheim. De heter  Classic-Living.no  - de er både på instagram og så videre. Har ordentlig nettbutikk også...

Takk for tips :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

classic living har mye likt riviera Maison sine møbler, er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lov eller ikke lov, jeg synes veldig mange produkter og møbler ligner på hverandre nå for tiden. Det er nok ganske likt, men sikkert innenfor grensen hvis de forandrer på visse ting. Jeg aner ikke... 

classic living har mye likt riviera Maison sine møbler, er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...