Gå til innhold

9 dpo i morgen. Noen andre som er i testhumør?!


maid

Anbefalte innlegg

Brent av en test nå på ettermiddaen. Kunne se ut som antydning til noe når jeg holdt den på skrå. Gleder meg til å stå opp i morgen og test. Krysser fingrene. Heng dere gjerne på. Gøy å følge hverandre! 
Har ingen andre symptomer enn vann i kroppen og mensenmurringer (hatt i 2 dager), vet ikke om dette er et symtom?
Har ikke hatt noen blødning, ømmepupper osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, vel jeg er bare 6dpo iflg appen jeg bruker, men føler meg absolutt i testehumør *ler*

Skal derimot klare å styre meg til søndag iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo, neg. test her også! Bittelitt brun utflod tidligere i dag.. Spent på i morgen, føler liksom at man bør få positiv 12 dpo hvis man er gravid!? Har testet 8, 10 og 11 dpo.



Anonymous poster hash: 264b6...e77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 dpo, neg. test her også! Bittelitt brun utflod tidligere i dag.. Spent på i morgen, føler liksom at man bør få positiv 12 dpo hvis man er gravid!? Har testet 8, 10 og 11 dpo.

Anonymous poster hash: 264b6...e77

 

Satser på at tanta ikke er på vei. Mange vil nok teste positivt ved 12 dpo, men håpet er ikke ute før mensen kommer. Sender deg en klem, og oppdaterer dere i morgen etter testing <3 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vel jeg er bare 6dpo iflg appen jeg bruker, men føler meg absolutt i testehumør *ler*

Skal derimot klare å styre meg til søndag iallefall.

Haha :fnise:  hold meg oppdatert :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :fnise:  hold meg oppdatert :blomst:

Haha, det skal jeg :Nikke:

I forrige graviditet, så testet jeg positivt 9dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

negativ nå. Skal så klart drikke lite idag,og ikke tisse før etter jobb.

Er det mulig å bli så tullerusk? Svaret er YES 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, damer :-) 
Jeg testet blendahvitt i hele går. Testet meg nå, og jeg tror den var uuuultrasvak. Var mulig å se noe når jeg holdt den på skrå, men også når jeg så rett ned på den. Vil absolutt ikke kalle det en positiv test, men håper og tror at resultatet er enda tydeligere i morgen tidlig, eller kanskje allerede i kveld? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, damer :-)

Jeg testet blendahvitt i hele går. Testet meg nå, og jeg tror den var uuuultrasvak. Var mulig å se noe når jeg holdt den på skrå, men også når jeg så rett ned på den. Vil absolutt ikke kalle det en positiv test, men håper og tror at resultatet er enda tydeligere i morgen tidlig, eller kanskje allerede i kveld? :-)

Så spennende :-)

Anonymous poster hash: a0744...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...