Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?


kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Rap har aldri vært favoritt-sjangeren min og det finnes mye dårlig musikk innenfor denne kategorien, men ingen kan hevde at Eminem ikke er god. Han legger ned mye arbeid i tekstene sine og han han skrive. Talentfull musiker, selvom jeg ikke er en fan. 

Anonymkode: 84917...b5a

Enig i at Eminem er en ekstremt dyktig. 

7 minutter siden, jukkapalme said:

Rap er ikke min favorittsjanger heller, men akkurat Eminem er virkelig god, ja. Helt enig i at det er mye drittmusikk innenfor den sjangeren, men Eminem er et unntak. Har likt ham i over 20 år. Han har mange gode tekster og er virkelig talentfull, ja.

Enig. Er veldig mye i rap-sjangeren som jeg synes er helt forferdelig. Men Eminem liker jeg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av Eminenems sanger er for mørke til å egner seg å spille på kjøpesentre. Men han er ekstremt flink til å fortelle historier med avansert rimstruktur:

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Enig i at Eminem er en ekstremt dyktig. 

Enig. Er veldig mye i rap-sjangeren som jeg synes er helt forferdelig. Men Eminem liker jeg. 

Cassidy Tvillingene liker godt både Eminem og Snoop Dogg.😍😍🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Mange av Eminenems sanger er for mørke til å egner seg å spille på kjøpesentre. Men han er ekstremt flink til å fortelle historier med avansert rimstruktur:

 

Han er en av tidenes bestselgende musikere. Det er slik med virkelig talentfulle folk, de fenger mange. Beatles, Led Zeppelin, Queen, Taylor, Eagles... De er alle ekstremt talentfulle og har en stor fanbase (og det er ikke uten grunn).

Har ikke hørt så fryktelig mange låter av eminem, men kan ikke benekte at han har talent, nei. 

 

Anonymkode: 84917...b5a

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er en av tidenes bestselgende musikere. Det er slik med virkelig talentfulle folk, de fenger mange. Beatles, Led Zeppelin, Queen, Taylor, Eagles... De er alle ekstremt talentfulle og har en stor fanbase (og det er ikke uten grunn).

Har ikke hørt så fryktelig mange låter av eminem, men kan ikke benekte at han har talent, nei. 

 

Anonymkode: 84917...b5a

Helt enig med deg. Er imponerende nok å lage ett godt album. Men så har man disse artistene du nevner som klarer å lage det gang på gang. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...