Gå til innhold

The one that got away.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med disse flammene som aldri ble et skikkelig forhold? Er det flere som har opplevd dette fenomenet? Den som de hadde en skikkelig deilig flørt(sex) med, men man fikk aldri oppleve hvordan man fungerte i et forhold med vedkommende. Og så klarer man aldri å glemme de helt...

Har flere venninner som har denne plagen...

Anonymous poster hash: bcbb2...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De minnes en illusjon.

Anonymous poster hash: 09625...adb

• Liker 3
Skrevet

De minnes en illusjon.

Såklart, men hva er det som gjør at vi ikke klarer å legge disse affæren bak oss?

Skrevet

Såklart, men hva er det som gjør at vi ikke klarer å legge disse affæren bak oss?Anonymous poster hash: bcbb2...e82

Det jeg skrev. En illusjon, ikke virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet

Jada, men selv om forholdene vi er i er fantastiske, så er vi fortsatt opphengt i disse flammene. Hvorfor hører vi på denne illusjonen om at alt hadde vært så mye bedre sammen med de her typene vi aldri fikk?

Blir vi aldri fornøyd?

Skrevet

Jada, men selv om forholdene vi er i er fantastiske, så er vi fortsatt opphengt i disse flammene. Hvorfor hører vi på denne illusjonen om at alt hadde vært så mye bedre sammen med de her typene vi aldri fikk?

Blir vi aldri fornøyd? Anonymous poster hash: bcbb2...e82

Fordi. De. Minnes. En. Illusjon. Ikke. Virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet

Fordi. De. Minnes. En. Illusjon. Ikke. Virkeligheten.

Okei.

Skrevet

Blir vi aldri fornøyd?

Jeg er i denne situasjonen nå - en fyr som jeg har den beste sexen jeg har hatt i mitt liv med, han er så deilig at jeg får helt vondt, MEN han er ikke interessert i noe forhold (med meg). Jeg fantaserer om han så og si hver dag, vi treffes en gang i blant (dvs kanskje 2 ganger per mnd).

Grunnen til at vi ikke klarer å "let it go" er vel fordi vi innbiller oss at ting hadde blitt sååå perfekt med den fyren, men problemet er jo at vi ikke VET hvordan det faktisk hadde vært å være i et forhold med den fyren. For alt vi vet kunne det blitt en katastrofe og hvis vi først hadde fått hverdagen med han, kunne det hende at ting hadde blitt ganske hverdagslig og kjipt til slutt :P men fordi vi kun har opplevd de positive tingene, klarer vi ikke slutte å fantasere om hva som "kunne ha blitt"..

Med han jeg driver med, vet jeg at det kommer til å komme en dag (nok ganske snart..) hvor det er over for godt og hvor han vil finne en dame som han syntes er bra nok for forhold. Gruer meg kjempemasse til den dagen.. :( i mellomtiden prøver jeg å finne en som er mer "mitt nivå"..

Anonymous poster hash: eec51...823

• Liker 1
Skrevet

Ja! Helt merkelig, det er sikkert fordi vi aldri har fått oppleve "hverdagen", derfor så tror vi at ting vil forbli så sexy som de har vært...

Den der dummeste hjernen altså, fornuft er ikke alltid den sterkeste siden.

• Liker 2
Skrevet

Naive jenter. Det er sånn det blir når man dater noen som er over ens egen liga! Sjokk at det er snakk om "flammer", (kort for at du er blitt brukt som puledukke). Menn ligger nedover. Er du ikke fin nok er du ikke kjærestemateriale. 

Herregud så dumme dere er.

• Liker 3
Skrevet

Naive jenter. Det er sånn det blir når man dater noen som er over ens egen liga! Sjokk at det er snakk om "flammer", (kort for at du er blitt brukt som puledukke). Menn ligger nedover. Er du ikke fin nok er du ikke kjærestemateriale. 

Smalt fra rett kjeft ;) selvsagt er det ikke noe kult for dere KG menn at andre menn får seg et ligg, mens dere må sitte å være bitre på KG, skjønner godt at du må hetse både vår intelligens og utseende, slik at du føler deg bedre. Du får ha en fin dag videre :) 

• Liker 10
Skrevet

Det har jeg opplevd ja, og den ene situasjonen ble litt trist. 

Skrevet

Sikkert kjedelig å være i et sexløst og kjærlighetsløst forhold men du vinner ingen stemmer av å snakke nedsettende til folk som har funnet deilig sex med en de kunne elsket og forgudet hadde sjansen vært der. Tror ikke det finnes mange ting som er større enn det.

Anonymous poster hash: 070f5...c97

• Liker 3
Skrevet

Smalt fra rett kjeft ;) selvsagt er det ikke noe kult for dere KG menn at andre menn får seg et ligg, mens dere må sitte å være bitre på KG, skjønner godt at du må hetse både vår intelligens og utseende, slik at du føler deg bedre. Du får ha en fin dag videre :)

Hvor er bitterheten i det innlegget? Synes det ordet sitter veldig løst på forumet. Noen som skrev noe du ikke likte? Da må vedkommende være bitter. Som en generell fornærmelse er det litt teit og litt oppbrukt, men her gir det jo ikke mening engang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en sånn "the one that got away", og det handler egentlig bare om tilfeldigheter at vi ikke endte opp sammen. Vi var kjærester flere ganger opp igjennom ungdomstiden, men det ble aldri skikkelig alvor. Slo opp og ble sammen igjen mange ganger. Var pulevenner lenge før begrepet var oppfunnet også, men så gikk vi forskjellige veier etter videregående, og mistet kontakten. Så ble begge gift på hver sin kant, men når vi møtes på skolejubileer o.l, er vi skjønt enige om at "det skulle vært deg, vettu". 

Det er rart å ha et menneske som du er glad i, tiltrukket av, og som du er like mye på bølgelengde med nå, som du var for 30 år siden, men som du vet det ikke kommer til å bli noe mer enn det med. Faktisk så er det helt greit, men likevel litt bittersøtt :)

Skrevet

Ofte handler det rett og slett om timing, jeg har hatt noen affærer eller flammer hvor egentlig ingen av oss var klare for å binde oss akkurat på det tidspunktet. Noen ganger var det meg det var uaktuelt for, andre ganger ville jeg kanskje prøvd å se om det ikke kunne bli mer, men han var ikke interessert i mer enn sex da.

Så våkner disse gutta x år og ørten damer senere og har fått for seg at jeg var den beste, the one that got away. Eller så begynner jeg å tenke på han jeg "forkastet" da jeg hadde forpliktelsesangst, hvor toget er gått for lenge siden fordi han har samboer og barn eller noe.

Det er nok mye illusjon blandet med litt nostalgi.

Men som sagt har det også litt med at timingen bare var dårlig sist gang, eller at man innser for sent at noen kunne vært den ideelle partner.

• Liker 3
Skrevet

Illusjon, ikke virkelighet? Jasså.

Hva med å heller se på det som at man har friske, naturlige og lidenskapelige følelser som person? At man kan ha lidenskapelige følelser og dynamikk for et menneske, selv om man aldri ble kjærester. Det går da fint an, skal jeg si det. I virkelighetens navn!

Anonymous poster hash: a6bf5...8e5

• Liker 3
Skrevet

Mennesker er nysgjerrige, og det erhelt naturlig at man fantaserer om hva det som endte med å ikke bli noe, kunne ha blitt hvis bare X eller Y eller Z.

Skrevet

Blir vi aldri fornøyd?

Tenker man på andre i ett forhold har man tatt til takke med når man gikk inn i forholdet, et er min tanke. 

Selvfølgelig blir man fornøyd, man må bare finne det som er helt rett før man hiver seg inn i noe.

Skrevet

Mennesker er nysgjerrige, og det erhelt naturlig at man fantaserer om hva det som endte med å ikke bli noe, kunne ha blitt hvis bare X eller Y eller Z.

Hvis man er med den rette så har man ikke den nysgjerigheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...