Gå til innhold

jeg lurer på om noen av dere jenter har kjøpt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de fleste kvinnene her svarer nei til spørsmålet, og noen få er nysgjerrige. 

Dette stemmer nok veldig bra med virkeligheten slik jeg kjenner den i min jobb. Det er kvinner som kjøper men det er ikke i nærheten av hvor mange menn som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det krasjer veldig med mitt menneskesyn, så jeg kan ikke se for meg at det blir aktuelt for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men da jeg var yngre streifa tanken meg, fordi jeg følte jeg ikke hadde noe drag på det motsatte kjønn, trodde jeg kom til å dø som jomfru, og var kanskje litt ensom. Det skjedde derimot ikke, kanskje mest fordi jeg er veldig sjenert og jeg ikke visste hvordan man gikk fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ginavn skrev:

Nei. Men da jeg var yngre streifa tanken meg, fordi jeg følte jeg ikke hadde noe drag på det motsatte kjønn, trodde jeg kom til å dø som jomfru, og var kanskje litt ensom. Det skjedde derimot ikke, kanskje mest fordi jeg er veldig sjenert og jeg ikke visste hvordan man gikk fram.

 

Min erfaring ut i fra de som jeg treffer, ligger det mange forskjellige grunner bak. De jeg treffer er i hovedsak helt vanlige normal kvinner, både gifte og enslige. Det er heller sjelden at jeg tror de kommer til meg fordi de ikke har mulighet til å få seg sex, det kan helt sikker de aller fleste om de ønsker. Det kan være at de trenger oppmerksomhet, selskap, nytelse eller ønsker å prøve spesielle ting. Mange foretrekker også at det er praktisk og uforpliktende, de slipper jobben med å finne noen på byen eller nettet, og de slipper mer kontakt med meg om de ikke ønsker det, noe som sjelden er tilfellet om de treffer andre menn. Det er nok også spesielt mye fordommer mot dette når det gjelder kvinner, noe som gjør at de fleste holder dette for seg selv. Menn som kjøper sex har en spesiell tendens om å skryte om dette til kompiser osv....

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke av en mann men fantaserer om å dra på strippeklubb og bli forført med inn på VIP room av en av stripperne. Noen som vet om kvinnelige horer og strippere/massører med bonusservice tar kvinner også eller er det helt fælt å spørre noen av de om tro? Og hva med f eks i red light district? 

Anonymkode: d7ca1...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror for endel kvinner, så er følelsen av å bli likt en viktigere del av sexen enn det fysiske, det er sånn for meg hvertfall, så sexkjøp hadde blitt helt meningsløst (og da snakker jeg om folk som evnt er i det frivillig, luksusprositituert-type, alt annet hadde uansett vært uaktuelt). Så om jeg hadde vært singel og følt behovet sterkt for sex og nærhet, og ingen jeg ville ha ville ha meg over lengre tid, selv ikke som ff, så ville jeg nok heller blitt kjent med menn jeg egentlig ikke var tiltrukket av som jeg virkelig hadde trodd på at likte meg og som var villig til å ha en ff. Før jeg hadde kjøpt sex altså, er ganske mange ting jeg ville gjort før jeg hadde gått til det steget altså, og har aldri vært i den type forhold med noen, det jeg har hatt av ONS har enten vært fylletabber eller flørting som har fortsatt også etterpå, og det har ikke vært noe spandering inne i bildet. Men for meg er altså oppriktig interesse fra mannen viktigere enn hvor tiltrekkende jeg synes han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes tanken på å ha sex med noen som har sex med meg fordi de får betalt, ikke fordi de vil det, er ganske ekkel! I tillegg har jeg ikke behov for det, jeg har alltid hatt sex gratis, med en samtykkende partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Snowbrigade skrev:

Jeg tror for endel kvinner, så er følelsen av å bli likt en viktigere del av sexen enn det fysiske, det er sånn for meg hvertfall, så sexkjøp hadde blitt helt meningsløst (og da snakker jeg om folk som evnt er i det frivillig, luksusprositituert-type, alt annet hadde uansett vært uaktuelt). Så om jeg hadde vært singel og følt behovet sterkt for sex og nærhet, og ingen jeg ville ha ville ha meg over lengre tid, selv ikke som ff, så ville jeg nok heller blitt kjent med menn jeg egentlig ikke var tiltrukket av som jeg virkelig hadde trodd på at likte meg og som var villig til å ha en ff. Før jeg hadde kjøpt sex altså, er ganske mange ting jeg ville gjort før jeg hadde gått til det steget altså, og har aldri vært i den type forhold med noen, det jeg har hatt av ONS har enten vært fylletabber eller flørting som har fortsatt også etterpå, og det har ikke vært noe spandering inne i bildet. Men for meg er altså oppriktig interesse fra mannen viktigere enn hvor tiltrekkende jeg synes han er. 

 

Det du skriver her er nok ganske typisk for mange kvinner etter mine erfaringer. De aller fleste av mine kunder ønsker så mye mer enn ren sex. Det å kunne ha det koselig sammen, få komplimenter, få oppmerksomhet, noen å prate med osv. osv. Og jeg har også mange faste kunder som jeg har truffet over tid. Da blir det også mye mer et vennskap hvor vi begge setter pris på hverandre og alt blir mye mer naturlig og avslappende.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om mange ligger rundt for sexuell nytelse og uten de rette følelsene, og det er skremmende i seg selv. Kjøper ikke sex. Jeg har bare sex når jeg er forelsket og emosjonellt interessert i noen. 

Dersom jeg ville kunne jeg ha fått sex med menn som kun er interessert i sex. Men det vil jeg ikke. Jeg må ha følelser for at det er aktuellt. Vil ikke ligge med alle og enhver. 

Endret av piaisabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...