Gå til innhold

Mannfolk og tinderbilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tinder er noe bullshit...

Damer fylle sveiper og sveiper på tull og gidde faen meg ikke å svare matchen en gang, :murvegg:

Anonymous poster hash: 8c9a9...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, ja, fyllesveiping har man gjort. Men bedre å våkne til en who the fuck is that på Tinder enn i sengen!

• Liker 3
Skrevet

Tinder er noe bullshit...

Damer fylle sveiper og sveiper på tull og gidde faen meg ikke å svare matchen en gang, :murvegg:

Stemmer det. Jeg har vært på flere vors hvor jentene sitter å harselerer med menn de har sveipet positivt til.

Anonymous poster hash: 79a91...5b3

Skrevet

Jeg er 1.70 høy, tynn som en strek og er alene på alle bildene mine. Får fortsatt sånn rimelig greit med matcher (sjekket kjapt nå, har 149 av dem). Fortsatt evig singel og nesten jomfru igjen da, men det går mer på sosiale ferdigheter. :P Har absolutt ingen tro på at muskler er det som skal til, selv om det er et evig tilbakevennende råd i sånne tråder.

Fy faen det er ikke rart at menn er utro og vil ha så sykt mange damer. 149 matcher????

Må si du er "kresen" , virkelig "heldig" hun dama som til slutt "får deg". Du tar vel hvem som helst av de som vil......... Tenk om dama di hadde 149 andre aktuelle kandidater hun var interessert i, ville du følt deg spesiell ?

149 matcher er minst dobbelt så mange jeg har flørtet med hele livet både på byen, nettdating, tinder og skolen osv til sammen!

Jeg har hatt tinder i et år og har sveipet liker på ca 40 stk. Det er ca 1 av 500 der jeg finner interessante nok til å sveipe liker på.

Anonymous poster hash: 51151...a20

Skrevet

Haha, kresen much! Ikke rart du er singel når du går SÅ langt over din egen liga.

Skrevet

Fy faen det er ikke rart at menn er utro og vil ha så sykt mange damer. 149 matcher????

Må si du er "kresen" , virkelig "heldig" hun dama som til slutt "får deg". Du tar vel hvem som helst av de som vil......... Tenk om dama di hadde 149 andre aktuelle kandidater hun var interessert i, ville du følt deg spesiell ?

149 matcher er minst dobbelt så mange jeg har flørtet med hele livet både på byen, nettdating, tinder og skolen osv til sammen!

Jeg har hatt tinder i et år og har sveipet liker på ca 40 stk. Det er ca 1 av 500 der jeg finner interessante nok til å sveipe liker på.

Var da voldsomt. Installerte greiene for rundt et år siden, og de hoper seg jo opp etterhvert. For å være ærlig synes jeg det er ganske vanskelig å vite hvem som er interessante bare basert på et par bilder, og er ikke så voldsomt kresen på utseende uansett. Hvorvidt jeg "tar" dem kommer jo helt an på hvordan de eventuelt viser seg å være i samtale og i virkeligheten. Jeg synes det bare virker teit å avskrive massevis av potensielt ålreite mennesker fordi de ikke lever opp til et sett ekstremt snevre utseendekrav.

Skrevet

Stemmer det. Jeg har vært på flere vors hvor jentene sitter å harselerer med menn de har sveipet positivt til.

Anonymous poster hash: 79a91...5b3

Kjenner en sånn, hun fikk tilmed en artikkel her. :P Hun sveiper omtrent alle til høyre, og så begynner å snakke med dem. Hun slenger stadig frekkere kommentarer helt til de tar igjen, og så fisker hun etter en kjønnet kommentar, tar en screenshot, og poster i feministgrupper på fjesbok, og beviser dermed at alle menn hater kvinner. Det er slik vi oppstår likestilling og gjensidig respekt.

Skrevet (endret)

Jeg har 650 matcher. In before "manwhore"

Jeg er også interresert i å høre hvem personen bak bildene er før jeg danner meg en mening om vedkomne, du er tydeligvis ikke det.

Endret av Charmander
Skrevet

Forstår ikke hvordan du Okapi kan slite med de sosiale ferdighetene når du virker såpass oppegående her på KG.

Anonymous poster hash: 15d44...4fb
  • Liker 1
Skrevet

Forstår ikke hvordan du Okapi kan slite med de sosiale ferdighetene når du virker såpass oppegående her på KG.

Enig. Og i tillegg er han så kjekk! Og så har han meninger. Og så har han det fineste håret. :hjerte:  :rolleyes:

Anonymous poster hash: f84cc...006

Skrevet (endret)

Sosiale ferdigheter versus å skrive på nett er to helt forskjellige ting.

Å være vittig, kroppspråk, sjarmerende er en kunst.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Man er ikke sosial på nettet da ;)

Jeg virker ganske sosial her men i real life så er jeg det helt motsatte

Skrevet

Jeg er også interresert i å høre hvem personen bak bildene er før jeg danner meg en mening om vedkomne, du er tydeligvis ikke det.

Hvordan i all verden?

Skrevet

Aware :fnise:

Anonymous poster hash: fcffd...1c0

Skrevet

Enig. Og i tillegg er han så kjekk! Og så har han meninger. Og så har han det fineste håret.  :hjerte:   :rolleyes:

Anonymous poster hash: f84cc...006

Fordi alle som setter pris på sånt er anonyme og usynlige? ;) Ellers:

Å være vittig, kroppspråk, sjarmerende er en kunst.

Jeg er ikke så verst på diskusjon. Langt mindre flink på koseprat.
Skrevet

Jeg er ikke så verst på diskusjon. Langt mindre flink på koseprat.

Det er også et stort steg fra å være sjarmerende til å kunne mestre diskusjon / small-talk og den type samtaler. Stort steg.

Skrevet

Tydeligvis siden Okapi sier han sliter med det sosiale i virkeligheten, men synes fortsatt det er rart at en som virker såpass sosialt oppegående og ekte skal slite i virkeligheten.

Nå sier han at han ikke er så god på koseprat, men Okapi der er det vel kanskje mer viljen det står på enn evnen? 

Skrevet

Har mange ganger lurt på hva søren som feiler enkelte på tinder..

Har sett mannfolk som har damer med på bildene sine, tilogmed en som kysser en dame som hovedprofilbilde.

Og det sto ingenting i profilteksten om at han var på leit etter en 3 part..

En hadde penisbilde..

En står å holder en dame rundt livet...

Altså..

Hallo..?

Skrevet

Menn er vel ikke så vant med å ta selfies som dere forfengelige narsissistiske kvinnfolk da vett. Så da er ikke skillsa på samme nivå.

Anonymous poster hash: 7bce5...ad8

Skrevet

Menn er vel ikke så vant med å ta selfies som dere forfengelige narsissistiske kvinnfolk da vett. Så da er ikke skillsa på samme nivå.

Anonymous poster hash: 7bce5...ad8

Nei så da tar de heller bilder av kuken og kyssebilder med andre damer istedet ?

Makes sense...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...