Gå til innhold

Mannfolk og tinderbilder


Silfen

Anbefalte innlegg

Jada, enkelte kommer igjen og igjen og igjen. Sånn en 4-5 stk. Aner ikke hvorfor. Jeg har både høyre og venstresveipet de for å se om de blir borte, men neida.

Men man trenger faktisk ikke bruke så veldig mye tid. ;)

Vel, I vidvinkellinsa til frontkameraet på mobilen ser jeg helt jævlig ut. Så jeg må nesten få noen til å ta bilder av meg. Det er ganske klient.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er veldig ufotogene! Meg selv inkludert. Det skal godt gjøres å ikke se bedre ut i virkligheten for meg i alle fall...

Er vel ikke så vanlig at menn har haugevis av bilder av seg selv heller. Det har jo sikkert noe med saken å gjøre også :vetikke: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, enkelte kommer igjen og igjen og igjen. Sånn en 4-5 stk. Aner ikke hvorfor. Jeg har både høyre og venstresveipet de for å se om de blir borte, men neida.

 

Nå gjorde jeg noe nytt - jeg høyresveipet en av disse stygge gjengangerne, fikk match, og så slettet jeg han med en gang. Da håper jeg virkelig han ikke kommer opp flere ganger.

Anonymous poster hash: a7f99...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er veldig ufotogene! Meg selv inkludert. Det skal godt gjøres å ikke se bedre ut i virkligheten for meg i alle fall...

Er vel ikke så vanlig at menn har haugevis av bilder av seg selv heller. Det har jo sikkert noe med saken å gjøre også :vetikke: .

 

Et tips er å ikke ta nærbilde nedenfra. For mange får da en stor nese med neseborene i fokus.

 

Anonymous poster hash: a7f99...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smarttelefon, så bildene jeg har av meg selv tok jeg på webcam for flere år siden, og de ser like ut alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De fleste er fotogene, men svært få forstår seg på lys og hvordan det endrer alt i et bilde. Hva er lyskilden? Sola, overskyet, glødelampe, lysrør. Disse tingene påvirker hvordan huden din fremstår. Hva er din beste side. Smiler du på bilder, tør du smile og vise tenner på bilder. Har du studert ansiktet ditt nok til å forstå hvordan det endres når du smiler. Hva kommuniserer du med øynene, hvor ser du når et bilde blir tatt, rett inn i kamera, til siden.

Anonymous poster hash: dd326...921

 

 

Som sagt, muligens har jeg aldri lært å posere på riktig måte. Og det gjelder nok mange menn. Sitter nok lenger inne for menn å ta hundrevis av bilder av seg selv, slik som jenter gjør. 

Anonymous poster hash: d38a6...131

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, I vidvinkellinsa til frontkameraet på mobilen ser jeg helt jævlig ut. Så jeg må nesten få noen til å ta bilder av meg. Det er ganske klient.

Er vel bare å snu kameraet.

 

Noen er veldig ufotogene! Meg selv inkludert. Det skal godt gjøres å ikke se bedre ut i virkligheten for meg i alle fall...

Er vel ikke så vanlig at menn har haugevis av bilder av seg selv heller. Det har jo sikkert noe med saken å gjøre også :vetikke: .

 

Jeg er heller ikke fotogen, bare lært meg hva som funker.

 

Nå gjorde jeg noe nytt - jeg høyresveipet en av disse stygge gjengangerne, fikk match, og så slettet jeg han med en gang. Da håper jeg virkelig han ikke kommer opp flere ganger.

Anonymous poster hash: a7f99...154

 

 

Let me know.

Jeg har ikke smarttelefon, så bildene jeg har av meg selv tok jeg på webcam for flere år siden, og de ser like ut alle sammen

Finnes da telefoner med kamera som ikke er smarttelefon ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bare lært meg hva som funker."

 

Der har du nok svaret på frÅgan..

Det er det nok veldig få menn som har :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Menn tar ikke bilder av hverandre i nærheten av like ofte som kvinner gjør det, og det krever jo litt øvelse å se bra ut foran kamera.

Anonymous poster hash: e9170...f7c

 

 

Dette. 

 

Det er stort sett kun på ferieturer og lignende jeg blir tatt bilde av og da med vekslende hell. Tror ikke jeg er spesielt fotogen. Kvinner derimot virker som om de samles for photoshoot minst en gang per uke.

 

Ellers må det vel nevnes at i forhold til det som blir sagt i hovedinnlegget, så er kvinner motsatt. Kanskje av grunnene som er nevnt over. Kun en av mine 100 Tinderdater overrasket positivt og hun sa hun hadde vært bevisst på å ikke overselge seg. Men nå har jeg ikke Tinder så jeg slipper å bekymre meg for slikt uansett.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har bedre bilder enn du er live?

Det var litt løst formulert av meg, jeg mente selvfølgelig at jeg heller ville hatt et styggere bilde av meg på tinder, slik at daten min ville blitt positivt overraska når han/hun hadde sett meg i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 37a72...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt løst formulert av meg, jeg mente selvfølgelig at jeg heller ville hatt et styggere bilde av meg på tinder, slik at daten min ville blitt positivt overraska når han/hun hadde sett meg i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 37a72...b9a

Men det kan jo bety at du får færre matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn, i motsetning til kvinner, tar ikke hundrevis av selfies og legger ikke halve selvbildet i den oppmerksomheten man får fra andre på nevnte bilder...

 

For motsatt vei, så ser de fleste damer langt bedre ut på bilder enn de gjør i virkeligheten. Begynner å bli litt lei av tinder-dating sånn sett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Jada, enkelte kommer igjen og igjen og igjen. Sånn en 4-5 stk. Aner ikke hvorfor. Jeg har både høyre og venstresveipet de for å se om de blir borte, men neida.

Men man trenger faktisk ikke bruke så veldig mye tid. ;)

Når man kan å ta fine bilder av seg selv, så nei, da tar det ikke lang tid :P.

 

Da jeg ble singel hadde jeg kun grimasebilder av meg selv. Jeg brukte faktisk flere år på å samle bilder som var gode og representative av meg selv :P.

 

Jeg har studioutstyr til fotografering her hjemme og har hjulpet flere av kompisene mine til å få seg gode profilbilder til datingsider, basert på erfaringen jeg har gjort meg selv på dette. Ut i fra mine egne erfaringer er det faktisk mer normalt at damer har fine bilder av seg selv enn at menn har det. Damer vet i tillegg hvordan de skal ta fine bilder av seg selv. Menn vet som regel ikke hvordan de gjør dette. Det er der jeg kommer inn :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt profesjonell fotograf, har både vanlig skoleportrett og sånn ansiktsbilde med hvor man ser ned i speil på bordet.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å snu kameraet.

Blir ganske klønete bilder av det da. :P Men hvis jeg ikke bare dropper Tinder, kommer jeg nok til å ta litt bedre bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvordan klarer du å lage en greie ut av at du tydeligvis har sjangs på kjekke menn...

 

Don't worry, be happy. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan klarer du å lage en greie ut av at du tydeligvis har sjangs på kjekke menn...

Don't worry, be happy.

Haha, fasinerende at du finnerat det er konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg meg langt unna Tinder, men om jeg først skulle gå så langt at jeg ville ha registrert meg der (yeah right) så hadde jeg nok ikke lagt så veldig mye i det og heller ikke brydd meg så mye om bildene. Det er jo bare en tidrøyte for nesten alle jeg kjenner. Kun EN person blant mange jeg kjenner har faktisk truffet noen der, sannsynligheten er liten for at det blir noe seriøst uansett. 



Anonymous poster hash: 8d98a...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå holder jeg meg langt unna Tinder, men om jeg først skulle gå så langt at jeg ville ha registrert meg der (yeah right) så hadde jeg nok ikke lagt så veldig mye i det og heller ikke brydd meg så mye om bildene. Det er jo bare en tidrøyte for nesten alle jeg kjenner. Kun EN person blant mange jeg kjenner har faktisk truffet noen der, sannsynligheten er liten for at det blir noe seriøst uansett. 

Anonymous poster hash: 8d98a...dee

 

 

Hvilke bedre alternativer finnes det? Nesten ingen som bruker Happn.

Anonymous poster hash: e9170...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...