AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #41 Skrevet 10. oktober 2015 Dette har jeg også opplevd haha. Tre av dem jeg har møtt har sett MYE bedre ut i virkeligheten enn på bildene. De var fine på bildene, men i virkeligheten var det enda bedre.. Men tror det er som noen har nevnt, at noen klarer ikke å "fange" hvor fine de er på kamera. Uansett hvor mye bilder de er på, så ser de fortsatt mye finere ut i virkeligheten.. Anonymous poster hash: 619c3...1f3
Gjest PseudonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #42 Skrevet 10. oktober 2015 Så da lurer jeg på hvorfor en del menn har så jævlig dårlige bilder av seg selv? Fordi veldig mange menn ikke forstår hvilke bilder de ser kjekkest ut på.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #43 Skrevet 11. oktober 2015 De fleste mobiler har automatisk innstillinger, hvor du bare trykker på skjermen så stiller den selv etter hvordan forholdene er. Androidtelefoner har muligheten til å stille ISO manuelt, men iPhones har det ikke. Det skal ikke så mye til å lære seg, men bildene dine vil garantert bli bedre av det. Uansett, jeg skrev en guide til menn for hvordan de skal ta best mulig tinderbilder og presentere seg selvAnonymous poster hash: dd326...921 Hahah dummeste jeg har hørt. Skulle ønske det var flere søte gutter med super Mario eller Ramones t skjorte. Anonymous poster hash: ea9cc...e56
Okapi Skrevet 11. oktober 2015 #44 Skrevet 11. oktober 2015 Hahah dummeste jeg har hørt. Skulle ønske det var flere søte gutter med super Mario eller Ramones t skjorte.Anonymous poster hash: ea9cc...e56 Det går jo inflasjon i gutter med morsomme T-skjorter. Skjønt, de er kanskje ikke søte nok? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #45 Skrevet 11. oktober 2015 Uansett, jeg skrev en guide til menn for hvordan de skal ta best mulig tinderbilder og presentere seg selv Hva om man ikke er muskuløs, og er lavere enn vennene sine? Anonymous poster hash: e9170...f7c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #46 Skrevet 11. oktober 2015 Hva om man ikke er muskuløs, og er lavere enn vennene sine? Anonymous poster hash: e9170...f7c Da må du finne en annen plattform enn tinder, eller, begynne å trene og fake det så du ser høyere ut, men aldri spesifikt nevne hvor høy du er, da går det inn i underbevisstheten og du har ikke løyet. Anonymous poster hash: dd326...921 1
Okapi Skrevet 11. oktober 2015 #47 Skrevet 11. oktober 2015 Da må du finne en annen plattform enn tinder, eller, begynne å trene og fake det så du ser høyere ut, men aldri spesifikt nevne hvor høy du er, da går det inn i underbevisstheten og du har ikke løyet. Anonymous poster hash: dd326...921 Jeg er 1.70 høy, tynn som en strek og er alene på alle bildene mine. Får fortsatt sånn rimelig greit med matcher (sjekket kjapt nå, har 149 av dem). Fortsatt evig singel og nesten jomfru igjen da, men det går mer på sosiale ferdigheter. Har absolutt ingen tro på at muskler er det som skal til, selv om det er et evig tilbakevennende råd i sånne tråder.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #48 Skrevet 11. oktober 2015 Det var litt løst formulert av meg, jeg mente selvfølgelig at jeg heller ville hatt et styggere bilde av meg på tinder, slik at daten min ville blitt positivt overraska når han/hun hadde sett meg i virkeligheten. Anonymous poster hash: 37a72...b9a Eeeh what? Du vet visst ikke hvordan Tinder fungererer. Anonymous poster hash: d38a6...131 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #49 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er 1.70 høy, tynn som en strek og er alene på alle bildene mine. Får fortsatt sånn rimelig greit med matcher (sjekket kjapt nå, har 149 av dem). Fortsatt evig singel og nesten jomfru igjen da, men det går mer på sosiale ferdigheter. Har absolutt ingen tro på at muskler er det som skal til, selv om det er et evig tilbakevennende råd i sånne tråder. jo mer muskler som flashes jo mindre attraktivt er det ja! Anonymous poster hash: ea9cc...e56 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #50 Skrevet 11. oktober 2015 Fordi menn, i motsetning til kvinner, tar ikke hundrevis av selfies og legger ikke halve selvbildet i den oppmerksomheten man får fra andre på nevnte bilder... For motsatt vei, så ser de fleste damer langt bedre ut på bilder enn de gjør i virkeligheten. Begynner å bli litt lei av tinder-dating sånn sett. Skulle ønske det gjaldt meg, men jeg er mye penere irl enn på bilder selv om jeg har øvd meg i årevis. Heldige de som er penere på bilder. Tror faktisk det er genetisk, mamma og broren min ser også helt jævelig ut på bilder. Kjipt i disse digitale tider Anonymous poster hash: 8d6bb...096
Electron Skrevet 11. oktober 2015 #52 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har aldri tatt meg bra ut på bilder. Så derfor har jeg kun noen få bilder på mobilen. Da gjerne jobb relaterte eller selfies for å prøve Tinder. Tinder funket dermed fantastisk dårlig for min del. 3 matcher på 4 måneder og alle 3 var bot'er var jo kjempe gøy. Kanskje like greit da jeg sjokkerer de fleste jeg møter. Å være veldig høy har sine ulemper.
Silfen Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #53 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har sett bilder av deg, Electron, og det er ingenting i veien med hvordan du tar deg ut på bilder.
Electron Skrevet 11. oktober 2015 #54 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har sett bilder av deg, Electron, og det er ingenting i veien med hvordan du tar deg ut på bilder. Takk igjen, og bra det er noen som ser forbi fugleskremselet.
Rammfrø Skrevet 11. oktober 2015 #55 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg merker at mange av mannfolkene (og sikkert jentene) har så utrolig mange lignende bilder og få skiller seg ut. Bilder fra fest, ferier og fjellturer; Kjedeligste bildene jeg vet om. Jeg sveiper til venstre på så og si alle de med mindre noe skiller seg ut. Gir blaffen i hvor kjekk personen er. Har du et typisk bilde som alle andre så fanger du ikke min interesse. Har blitt positivt overrasket selv der de er mer attraktive i person. Jeg synes det viser hvordan man egentlig ikke kan dømme utseende til noen basert på bilder alltid. Har man en god tone når man skriver til hverandre så synes jeg man bør ta den sjansen uansett bilde.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #56 Skrevet 12. oktober 2015 De fleste mobiler har automatisk innstillinger, hvor du bare trykker på skjermen så stiller den selv etter hvordan forholdene er. Androidtelefoner har muligheten til å stille ISO manuelt, men iPhones har det ikke. Det skal ikke så mye til å lære seg, men bildene dine vil garantert bli bedre av det. Uansett, jeg skrev en guide til menn for hvordan de skal ta best mulig tinderbilder og presentere seg selv Anonymous poster hash: dd326...921 Veldig bra. Hvor la du dette ut? Er det mer? Anonymous poster hash: b3af5...26f
Silfen Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #57 Skrevet 12. oktober 2015 Veldig bra. Hvor la du dette ut? Er det mer?Anonymous poster hash: b3af5...26f Bare pass deg ellers ender du opp med å måtte betale 20 000 for svada datingkurs ... 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #58 Skrevet 12. oktober 2015 Bare pass deg ellers ender du opp med å måtte betale 20 000 for svada datingkurs ... Ingen fare. Jeg er selv coach, om enn på litt andre områder enn PUA, skjønt det iblant kan tangere. Har selv studert psykologien bak online dating - unnskyld, jeg mener selvsagt svadaen bak det - så jeg fant denne listen interessant og mange bekreftelser fra hva jeg alt vet. Har dog ikke studert spesifikt tinder, men fra hva jeg har fått med meg stemmer dette som her hevdes. Anonymous poster hash: b3af5...26f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #59 Skrevet 12. oktober 2015 Er fotogenitet (er det et ord?) reelt? Er fotografi reelt? Anonymous poster hash: d38a6...131
Silfen Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #60 Skrevet 12. oktober 2015 Ingen fare. Jeg er selv coach, om enn på litt andre områder enn PUA, skjønt det iblant kan tangere. Har selv studert psykologien bak online dating - unnskyld, jeg mener selvsagt svadaen bak det - så jeg fant denne listen interessant og mange bekreftelser fra hva jeg alt vet. Har dog ikke studert spesifikt tinder, men fra hva jeg har fått med meg stemmer dette som her hevdes. Anonymous poster hash: b3af5...26f Næmen, snakker du med deg selv her inne altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå