Gå til innhold

Liten hybel - oppbevaring av klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er mulig gå for noe annet enn kommode! Er så dårlig plass og umulig å organisere bra! Er min erfaring i alle fall :)

Selv om det er praktisk at kommoden også kan være tv-benk for eksempel.

Signerer denne! Har lav takhøyde og må bruke kommoder. Er noe herk siden man får svært liten oversikt av garderoben sin når alt ligger i hauger :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne! Har lav takhøyde og må bruke kommoder. Er noe herk siden man får svært liten oversikt av garderoben sin når alt ligger i hauger :(

Og har man ett plagg for mye må man tvinge igjen skuffen og i stede for å åpne en skuff blir alle med ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg bodde på 27kvm...ahh minner...

 

Hadde klær pakket i den oppbevaringsskuffen i sovesofaen fra IKEA. Hadde også gjennomsiktige plastbokser som jeg hadde under det ene bordet jeg egentlig ikke brukte...(sto i hjørnet med bare masse pynt,blomster og lys på) var i Tunisia og kjøpte 4-5 puffer som man kan fylle med klær( genialt til å ha vinterklær i om sommeren og omvendt) disse puffene ble da sitteplasser for gjestene. Skrudde opp ekstra hanker i gangen så jeg fikk mer hengeplass. Brukte kleshenger til å henge opp sjal, skjerf og solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pax fra ikea har skapstammer som bare er 35 cm dype. De finnes også i to høyder, så jeg tror du kan få en som går helt opp til taket. Med skydedører krever det ikke mye gulvplass heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...