Gå til innhold

Er det vanlig at folk med mange tatoveringer ikke har noe budskap bak tatoveringene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de med piercing noen mening bak dem?

Anonymous poster hash: 5ac41...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er middelaldrende og har ikke en kropp som er egnet til lerret for kroppskunst, men jeg ser straks om en tatovering er god kvalitet. Jeg har nesten lyst til å gå og se nærmere på noen unge vikarer, de har virkelig utsøkte tatoveringer.

 

Hvis de har lagt merke til at jeg stirrer, så tror de sikkert at det er fordi jeg ikke liker det, men det er motsatt. Fine detaljer, utsøkt skyggelegging, elegante fargesjatteringer er så nydelig! 

 

Jeg lurer litt på hvordan det blir om noen år. Nå ler vi av hockeysveis med tørr hjemmepermanent og masse hårspray, men da det var in så likte alle det. Håret kan en forandre, piercingene kan en ta ut, goth sminke kan en slutte med. Men store tatoveringer må en fortsatt ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatovering på armen, men den har en mening for meg. For mye tatovering er ikke pent. I hvert fall ikke på jenter. Det blir for lite feminint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine betyr heller ikke noen ting. Det er motiver fra filmer og spill som jeg liker og har likt siden jeg var liten. Ikke noe verre enn det.

Det at tatoveringer liksom skal ha en så dyp betydning bak seg er vel ikke noe som har vært vanlig i lang tid heller vel? Tviler på at disse sjømennene som var av de aller første med tatoveringer hadde dype, emosjonelle historier bak ethvert motiv.

Uansett endrer ting seg, og det er greit.

Jeg bryr meg ikke om hva tatoveringene til andre folk betyr.

Anonymous poster hash: 2d93e...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovøren min er så lei av at etter serier som Miami/LA Ink så skal ALLE fortelle henne om de "dype" meningene bak sine tatoveringer mens hun jobber.

 

Jeg har dekket sånn cirka en og en halv arm men ingen av motivene betyr noe særlig, det er bare ting jeg liker og som jeg syntes er fint, vil ikke gå med personlige ting synlig så alle kan se og spørre og grave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...