Gå til innhold

Verden går under på onsdag


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa sa i går at helvete har fryst over fordi jeg hadde disket opp middagen til hele familien til de kom hjem fra jobb... så jeg har visst satt igang jordas undergang. Beklager.

Anonymous poster hash: 12925...41a

Nei, nei, det er nok du som har stoppet den i og med din noe uforventede oppdisking. Eller utsatt den litt da. Kanskje neste onsdag?

Anonymous poster hash: 103c4...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 kalenderen min forteller meg at det er fredag 9. oktober i dag.

 sitter fremdeles og venter på jordens undergang, jeg.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faeeennnnnnnnnnnnnn så de kule ble redda i går og vi som er igjen her nå blir brent i helvete av justin bieber, chemitrails og wifi stråling ? :(



Anonymous poster hash: 726a8...7df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Faeeennnnnnnnnnnnnn så de kule ble redda i går og vi som er igjen her nå blir brent i helvete av justin bieber, chemitrails og wifi stråling ? :(

Anonymous poster hash: 726a8...7df

 

 

Hm.. høres ut som det har vært en oppmykningsperiode i hælvete, men ok, du får bare leve med det, inn i evigheten. Dette er tross alt konsekvensen av å synde mot <fyll inn helligbrøde her>.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden har allerede gått under for flere år siden og vi lever nå i et hologram av den egentlige jordkloden. Dette ble vi opplyst om av The Galactic Federation of Light som er en federasjon av høyerestående intergalaktiske vesner som ble dannet for å motvirke de mørke kreftene som er i ferd med å ta over universet og galaksen vår. Og det er ingen grunn til å tro at høyerestående vesner som har mestret intergalaktisk romferdsel skulle lyve om noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da de forstod at verden ikke gikk under, kommer vel de også krypende til overflaten som Kimmy Schmidt! OMG!



Anonymous poster hash: dd33a...ecd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden har allerede gått under for flere år siden og vi lever nå i et hologram av den egentlige jordkloden. Dette ble vi opplyst om av The Galactic Federation of Light som er en federasjon av høyerestående intergalaktiske vesner som ble dannet for å motvirke de mørke kreftene som er i ferd med å ta over universet og galaksen vår. Og det er ingen grunn til å tro at høyerestående vesner som har mestret intergalaktisk romferdsel skulle lyve om noe slikt.

 

Tror du har sett for mye på He-man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden har allerede gått under for flere år siden og vi lever nå i et hologram av den egentlige jordkloden. Dette ble vi opplyst om av The Galactic Federation of Light som er en federasjon av høyerestående intergalaktiske vesner som ble dannet for å motvirke de mørke kreftene som er i ferd med å ta over universet og galaksen vår. Og det er ingen grunn til å tro at høyerestående vesner som har mestret intergalaktisk romferdsel skulle lyve om noe slikt.

 

Ja <3

 

Tror du har sett for mye på He-man?

Det er ikke bare He-man som presenterer lignende tankebane. Utallige sør amerikanske og afrikanske stammer har hatt dette som lære i mange hundre(tusen) år , og seriene "V" og "4400" gjenspeiler det mye bedre enn He-man, også må vi såklart ikke glemme at dette faktisk er delvis plottet i både star wars og star trek også.

 

Anonymous poster hash: 726a8...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Igjen? Blir sliten av at jorden hele tiden skal gå under.

Anonymous poster hash: e8ca7...726

Jeg blir mer sliten av at det aldri skjer :fnise:

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er egentlig bare gjenferd vi. For jorda går så ofte under så vi må da være døde for lengst. Eller er vi havnet i helvete? Føles sånn av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...