Gå til innhold

Dere som knuller uten kondom.

Fremhevede innlegg

Gjest Captain Hook
Skrevet

Syntes du virkelig at livet ditt er verdt å rissikere, bare fordi du er kåt og vil kjenne sædsprut i fitta di?? Skjønner du ikke at du har vært griseheldig, som har unngått sykdommer til nå, dersom antall sexpartnere stemmer da? Finnes drittsekker der ute som er villige til å gi faen i livet ditt, bare dem får pult litt. Om de tier om alvorlig sykdom, vil du måtte bøte for det. Tenk over livet ditt FruKG. Sier ikke dette for å være ekkel mot deg, men det er farlig å tenke slik du gjør her...det er farlig for deg, men også jævlig farlig for mennene du ligger med dersom du skulle få sykdommer av andre.

Hvordan er logikken din her egentlig?? :klo: . Det er altså helt greit at du puler rundt uten kondom med tilfeldige jenter, mens de jentene som har mange sexpartnere (I likhet med deg) er "løse og sprer beina for gamle griser"?!? At du ikke har fått alle de værste sykdommene kjent for mennesker, er ett regelrett under, slik tankegangen din er. Menn med dine holdninger fører skam over alle de mannfolka der ute som ønsker å vise kvinner respekt og verdighet. Og NEI man glemmer IKKE å bruke kondom! Det er ett valg man tar. Er man en smule ansvarlig tenker man først og fremst beskyttelse for henne og for seg selv når man skal pule. At man velger det bort med fast partner man vet har testet seg, blir noe helt annet.

Jeg har enkelt og greit begynt å drite i kondom. Så forventer jeg at kvinnene bruker beskyttelse. Sånn som kvinnene forventer at det kun er menn som skal bruke beskyttelse og da er de trygge. Får hun kjønnssykdommer så er det hennes problem. Blir hun gravid så er det hennes prooblem og helt sikkert det hun vil. Ellers hadde de vel spurt etter kondom? Får jeg kjønnssykdommer så er det mitt problem men hun kommer til å få høre det. Jeg kommer til å spørre om hvilken ekkel idiot hun lå med før meg. Det er eklere når kvinner har mange kuker inni seg enn å stikke kuken i mange fitter. Jeg respekterer kvinner jeg. Men de må tenke litt selv også. Dessuten har de aldri bedt om kondom når jeg ikke har hatt. Så de er ikke redd kjønnssykdommer selv eller kanskje desperat etter å bli gravid?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enkelt og greit begynt å drite i kondom. Så forventer jeg at kvinnene bruker beskyttelse. Sånn som kvinnene forventer at det kun er menn som skal bruke beskyttelse og da er de trygge. Får hun kjønnssykdommer så er det hennes problem. Blir hun gravid så er det hennes prooblem og helt sikkert det hun vil. Ellers hadde de vel spurt etter kondom? Får jeg kjønnssykdommer så er det mitt problem men hun kommer til å få høre det. Jeg kommer til å spørre om hvilken ekkel idiot hun lå med før meg. Det er eklere når kvinner har mange kuker inni seg enn å stikke kuken i mange fitter. Jeg respekterer kvinner jeg. Men de må tenke litt selv også. Dessuten har de aldri bedt om kondom når jeg ikke har hatt. Så de er ikke redd kjønnssykdommer selv eller kanskje desperat etter å bli gravid?

Someone really did you a number.

Sky won't snow and the sun won't shine etc.

Håper du klarer å gjøre deg sårbar igjen. Lykke til.

Anonymous poster hash: ba1e0...f0f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt flere som gjør det. Helst unge jenter. Fra tenåra og oppover. Mamma var ikke gal, pappa derimot.. Men han holdt ikke på sånn.

Får håpe de unge jentene vokser opp da. Men hvis du ligger rundt selv så er jo ikke du noe bedre. Egentlig skjønner jeg ikke at noen klarer å ligge rundt og ende opp med fullt av sexpartnere, psyken min hadde blitt ødelagt av sånt. Men det er meg da. Kan fortsatt telle på en hånd hvor mange jeg har hatt sex med. Skulle gjerne vært foruten et par av dem og, men, men. ..

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du vet at du en dag kan få HIV om du fortsetter slik? Ikke bare "uskyldige" kjønnsykdommer. Det er jo derfor det sprees sykdommer, fordi folk med din tankegang puler rundt og bytter partnere uten å tenke sikkerhet.

Det er jo ganske trist...

Skrevet

Hva er begrunnelsen for denne påstanden?

• Liker 1
Skrevet

Homsene rundt Sognsvann tømmer fuglekasse etter fuglekasse med kondomer og glidekrem. De tar ansvar altså.

Anonymous poster hash: 1ef38...bae
Skrevet

Normale folk som ikke har knulla helt vilt og har en fast partner, har vel liten sjans for å få sykdommer.

Skrevet

Sjansen er liten for å dra på seg noe. Dessuten er da HIV bare som en liten fillesykdom å regne heretter, for oss som bor i Vesten. Ikke mange som dør av det lenger.

Skrevet

Sjansen er liten for å dra på seg noe. Dessuten er da HIV bare som en liten fillesykdom å regne heretter, for oss som bor i Vesten. Ikke mange som dør av det lenger.

Fillesykdom!? Den var drøy. Du blir ikke kvitt hiv eller aids og det er fortsatt en farlig sykdom. Ingen friske vil ligge med en som er så syk heller. Så Fillesykdom syns jeg var meget arrogant å si!

• Liker 1
Skrevet

Mao bør samtlige knulle med kondom, selv om man er i fast forhold, fordi man KAN jo ha sykdommer uten å vite om det? Anonymous poster hash: 7cede...3a6

Om man er i fast forhold, sjekker man seg jo først, full sjekk av alt.

Anonymous poster hash: 4d6d1...e9c

Skrevet

De fleste oppegående mennesker forstår at det ikke er slik det fungerer. Man har helt klart større risiko for kjønnssykdommer dersom man har mye tilfeldig ubeskyttet sex, men det kreves bare én gang for å bli smittet.  Det er veldig synd at det er så mye skam i forbindelse med kjønnssykdommer, særlig herpes. Dette kan skje den beste. Herpes simplex type 1 (såkalt munnsår), noe som de aller fleste i befolkningen har, kan for eksempel smitte til underliv. Så hver gang man har oralsex har man faktisk en viss risiko for å bli smittet med herpes simplex type 1.

Herpes simplex type 2 (som er forbundet med genitalia) er ikke så utbredt, men her er det jo også lett å være uheldig. 

Anonymous poster hash: 9d4ed...fb8

Herpes 2 er faktisk så utbredt at 30-40 % av alle 30-åringer har det - de fleste uten å vite om det.

Anonymous poster hash: 4d6d1...e9c

Skrevet

Hvorfor gjør dere dette?

Mange tar lett på klamydia. Men har dere virkelig lyst å se slik ut?

http://www.healthable.org/wp-content/uploads/2015/04/chlamydia1.jpg

Anonymous poster hash: 9d7d5...4d0

Fordi jeg er gift, sterilisert, og har bare sex med min kone - min kone har bare sex med meg. Derfor.

Hilsen mann 39

Anonymous poster hash: 92c8a...efd

Skrevet

Hvorfor i all verden knuller du damer som du tror er desperate etter å bli gravide? 😂

Jeg har opplevd en fyr som hele tiden hoppa av i svingen, han trodde vel jeg hadde et "desperat ønske" om å bli gravid og tenkte det var sikkert så lenge han hoppa av i svingen. Jeg syntes det hele ble så komisk at jeg måtte avslutte det. Jeg går på pillen, men gidder ikke ha sex med noen som ikke stoler på meg. Ikke skjønner jeg desperasjonen i å knulle en dame uten kondom når du er livredd for at hun skal bli gravid heller.

Anonymous poster hash: 60c38...42f

Skrevet

Venninna mi smittet to gutter med klamydia uten å si fra når hun oppdaget det. Ikke stol på andre.Vet ikke om disse fyrene har oppdaget det selv, men om ikke har de sikkert smittet videre. Dette skjedde i 2014.

Anonymous poster hash: 08261...a9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...