Gå til innhold

Dere som knuller uten kondom.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Taystee
Skrevet

Nope.

"De sprer jo beina for alle ekle og gamle griser for tiden. "

Ifølge egne utsagn her inne har du hatt flere forhold til både menn og kvinner, enten samtidig eller på en snor. Kanskje du ikke bør snakke så høyt om hva alle de ekle sexpartnere "alle" jenter har for tiden.... eller kanskje du bør bytte omgangskrets ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å spre det selv enn å bli smittet av damer som har hatt mange creepy kuker i seg :fnise:

Godt dere finnes dere som ikke klager på at menn ikke bruker kondom ihvertfall :laugh:

Jeg klager ikke, jeg vil jo helst ha sex uten kondom...

Gjest Captain Hook
Skrevet

Det er så mange drittmannfolk der ute!

Jeg traff en britisk mann.En hyggelig mann som jeg datet noen ganger før vi havnet til sengs.Jeg hadde selv med meg kondomer (han hadde ingen) og sa han aldri pleide å bruke det,men kunne bruke det hvis jeg ville. Jeg bruker ikke p-piller og ga beskjed om det.Det endte med at han brukte kondom,men faenskapet revnet.Ikke hans feil.Ikke min.Jeg kastet meg rundt og vasket meg nøye,la meg igjen ved siden av han og sovnet.Morgenen etter våkner jeg av at han i skje-posisjon har sex med meg uten kondom!!! :frustrert:

Så enkelte driter tynt i om de sprer sykdommer eller formerer seg.

Anonymous poster hash: 8fdc5...1f8

Ja mannfolk er noe dritt. Best å holde seg unna ;)

Gjest Captain Hook
Skrevet

"De sprer jo beina for alle ekle og gamle griser for tiden. "

Ifølge egne utsagn her inne har du hatt flere forhold til både menn og kvinner, enten samtidig eller på en snor. Kanskje du ikke bør snakke så høyt om hva alle de ekle sexpartnere "alle" jenter har for tiden.... eller kanskje du bør bytte omgangskrets ;)

Jeg sper ikke beina for ekle gamle griser. 

Skrevet

Ja mannfolk er noe dritt. Best å holde seg unna ;)

Jada hehe :fnise: Men jeg synes ihvertfall ikke slike menn kan klage om de får unger de ikke vil ha.

Anonymous poster hash: 8fdc5...1f8

• Liker 2
Skrevet

Så klart har jeg hatt mange tidligere sexpartnere, men det er meg. Har aldri fått noen kjønnssykdom. Verre med jentene. De sprer jo beina for alle ekle og gamle griser for tiden. Jeg kan fint ha sex med jomfruer også, og de som har hatt få sexpartnere. Når det gjelder random folk på byen bruker jeg som oftest kondom, men hender jeg glemmer. Har ikke blitt smittet. Finnes en del jomfru jenter der ute også, og de som har hatt 1-3 partnere. Ikke alle kvinner har hatt 10+ partnere og sprer beina sine for å tjene penger eller få en gratis dyr merke veske. 

Hvorfor så bitter?  :fnise:

Anonymous poster hash: f6a7e...2a9

Skrevet

Jeg sper ikke beina for ekle gamle griser. 

Nei, du er den ekle gamle grisen.

• Liker 3
Gjest Captain Hook
Skrevet

Jeg klager ikke, jeg vil jo helst ha sex uten kondom...

Det jeg mener. Godt dere som ikke klager finnes. 

Hvorfor så bitter?  :fnise:

Jeg er ikke bitter? Vil bare ikke bli smittet for jenter må ligge med alt mulig skitne menn for å tjene penger og få dyre vesker. 

Nei, du er den ekle gamle grisen.

Jeg er 25 år og kaller du det gammel så må du være 13 år så i seng med deg lille venn. Sent for deg nå.

Skrevet

Fordi jeg bare har sex i forhold og bruker p-piller som prevensjon.

Anonymous poster hash: 0c874...d5b

Gjest Captain Hook
Skrevet

Fordi jeg bare har sex i forhold og bruker p-piller som prevensjon.

Anonymous poster hash: 0c874...d5b

:tommelsmil:

Skrevet

Kjenner en som er utro og ikke bruker kondom....Den andre er vel uvitende om dette og vet ikke at h*n har stor sjangs for å bli smittet av all slags mulig drit.

Anonymous poster hash: 9dbfa...df5

Skrevet

Ærlig talt, jeg er over 30 år. Har hatt sex med en eneste mann i hele mitt liv, og denne drittsekken klarte å smitte meg med både kjønnsvorter og herpes. Så man trenger ikke å være løs for å få en kjønnsykdom. Og det å velge med partner med omhu... Naive mennesker...

Anonymous poster hash: 0c8a4...cb0
  • Liker 5
Skrevet

Det jeg mener. Godt dere som ikke klager finnes. 

Jeg er ikke bitter? Vil bare ikke bli smittet for jenter må ligge med alt mulig skitne menn for å tjene penger og få dyre vesker. 

Jeg er 25 år og kaller du det gammel så må du være 13 år så i seng med deg lille venn. Sent for deg nå.

Vet ikke hva moren din gjør for å tjene penger til vesker,men er ikke sånn alle er. Og jeg skal ikke legge meg ennå!  :opplyser:

Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Vet ikke hva moren din gjør for å tjene penger til vesker,men er ikke sånn alle er. Og jeg skal ikke legge meg ennå! :opplyser:

Mamma er litt for gammel for det nå. Hun tjener på en skikkelig måte og det har hun alltid gjort. Det er nå for tiden jentene er gal etter penger og dyre ting og klær. Endret av Captain Hook
Skrevet

jeg har gjort det fordi jeg har rødvinsproblemer bl annet, ikke bra

Anonymous poster hash: f6036...a40
Skrevet (endret)

Mamma er litt for gammel for det nå. Hun tjener på en skikkelig måte og det har hun alltid gjort. Det er nå for tiden jentene er gal etter penger og dyre ting og klær.

Har aldri gjort det selv og kjenner ingen jenter som har gjort det heller! Damer nå om dagen tjener egne penger og trenger ingen mann til å fø dem. Sikker på at moren din ikke lå seg til litt ekstra? Endret av wintergirl
Skrevet

Fordi jeg var full og ikke tenkte konsekvenser. Idiotisk i grunnen, men var heldig og fikk ikke noen sykdommer  :danse:

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Jeg sprer gjerne beina når jeg er kåt, så jeg er sikkert akkurat som dere menn. Jeg har hatt sex med mange uten kondom og har vel egentlig vært heldig siden jeg ikke har fått noe alvorlige sykdommer.

Jeg driter i dyre gaver eller penger, jeg vil ha sex. Jeg har nok hatt sex med 400++ uten kondom, men det har gått bra utrolig nok. Om det er lurt, neppe...

Syntes du virkelig at livet ditt er verdt å rissikere, bare fordi du er kåt og vil kjenne sædsprut i fitta di?? Skjønner du ikke at du har vært griseheldig, som har unngått sykdommer til nå, dersom antall sexpartnere stemmer da? Finnes drittsekker der ute som er villige til å gi faen i livet ditt, bare dem får pult litt. Om de tier om alvorlig sykdom, vil du måtte bøte for det. Tenk over livet ditt FruKG. Sier ikke dette for å være ekkel mot deg, men det er farlig å tenke slik du gjør her...det er farlig for deg, men også jævlig farlig for mennene du ligger med dersom du skulle få sykdommer av andre.

Så klart har jeg hatt mange tidligere sexpartnere, men det er meg. Har aldri fått noen kjønnssykdom. Verre med jentene. De sprer jo beina for alle ekle og gamle griser for tiden. Jeg kan fint ha sex med jomfruer også, og de som har hatt få sexpartnere. Når det gjelder random folk på byen bruker jeg som oftest kondom, men hender jeg glemmer. Har ikke blitt smittet. Finnes en del jomfru jenter der ute også, og de som har hatt 1-3 partnere. Ikke alle kvinner har hatt 10+ partnere og sprer beina sine for å tjene penger eller få en gratis dyr merke veske. 

Hvordan er logikken din her egentlig?? :klo: . Det er altså helt greit at du puler rundt uten kondom med tilfeldige jenter, mens de jentene som har mange sexpartnere (I likhet med deg) er "løse og sprer beina for gamle griser"?!? At du ikke har fått alle de værste sykdommene kjent for mennesker, er ett regelrett under, slik tankegangen din er. Menn med dine holdninger fører skam over alle de mannfolka der ute som ønsker å vise kvinner respekt og verdighet. Og NEI man glemmer IKKE å bruke kondom! Det er ett valg man tar. Er man en smule ansvarlig tenker man først og fremst beskyttelse for henne og for seg selv når man skal pule. At man velger det bort med fast partner man vet har testet seg, blir noe helt annet.

Endret av HarryDotter
Skrevet

Tar klamydiaprøve etter hver jente jeg har erobret, av hensyn til den neste.

Anonymous poster hash: 058f5...a8b
Gjest Captain Hook
Skrevet

Har aldri gjort det selv og kjenner ingen jenter som har gjort det heller! Damer nå om dagen tjener egne penger og trenger ingen mann til å fø dem. Sikker på at moren din ikke lå seg til litt ekstra?

Jeg har hørt flere som gjør det. Helst unge jenter. Fra tenåra og oppover. Mamma var ikke gal, pappa derimot.. Men han holdt ikke på sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...