AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 De sa 8000, nå snakkes det om 60 000! Når har folket sagt ja til dette??? Frekke jævler på Stortinget! La oss kreve folkeavstemning! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Myndighetene-regner-med-60000-flykninger-innen-utgangen-av-2016-Lager-kriseplan-for-langt-flere-8192501.html Anonymous poster hash: 77d24...d48 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kjenner at jeg begynner å bli drittlei. Håper nesten Norge går til helvete så raskt som mulig slik at folk får som fortjent. Vi er en gjeng naive molboer. Anonymous poster hash: 77d24...d48 8
Drizzt Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 De sa 8000, nå snakkes det om 60 000! Når har folket sagt ja til dette??? Frekke jævler på Stortinget! La oss kreve folkeavstemning! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Myndighetene-regner-med-60000-flykninger-innen-utgangen-av-2016-Lager-kriseplan-for-langt-flere-8192501.html Anonymous poster hash: 77d24...d48 Regjeringen? Det var vel Støre og mikropartiene som presset tallet 8.000 på regjeringen? 2
Gothminister Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kjenner at jeg begynner å bli drittlei. Håper nesten Norge går til helvete så raskt som mulig slik at folk får som fortjent. Vi er en gjeng naive molboer. Anonymous poster hash: 77d24...d48 Vi bør ikke gå til helvete. Men at det skjer noe virkelig alvorlig her i landet. Slik at folk virkelig forstår. Det fortjener vi, når vi selger vårt land og kultur på denne enkle måten. For det vil få konsekvenser. 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Regjeringen? Det var vel Støre og mikropartiene som presset tallet 8.000 på regjeringen? Ingen sa vel nei til 8000? Og nå snakkes det om 60 000! Ikke skyld på Støre, alle politikere er løgnere. Anonymous poster hash: 77d24...d48 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Det var Støre og co som gav signalet til millioner av migranter om at Norge skulle være "raust", og resultatet ser vi. Ryktene sprer seg umiddelbart. Det er noe makabert med det hele. Politikere i Norge lokker folk i Midt-Østen og Afrika med et dødslotteri. "Kom til oss og få masse gratis uten å jobbe. Reisen hit må du stå for selv!" Anonymous poster hash: 425b3...0c4 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Det var Støre og co som gav signalet til millioner av migranter om at Norge skulle være "raust", og resultatet ser vi. Ryktene sprer seg umiddelbart. Det er noe makabert med det hele. Politikere i Norge lokker folk i Midt-Østen og Afrika med et dødslotteri. "Kom til oss og få masse gratis uten å jobbe. Reisen hit må du stå for selv!" Anonymous poster hash: 425b3...0c4 Høyre styrer Norge nå. Anonymous poster hash: 77d24...d48 2
Drizzt Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Ingen sa vel nei til 8000? Og nå snakkes det om 60 000! Ikke skyld på Støre, alle politikere er løgnere. Anonymous poster hash: 77d24...d48 Det var IKKE regjeringen som maset seg fram til en total liberalisering av asylpolitikken. Sjekk hvem som kom med forslaget og hvem som støttet det. Så les om regjeringens reaksjon, særlig Frp sin reaksjon. Og ikke glem at vi har en mindretalls regjering. Dvs flertallet på Stortinget styrer Norge nå og det er ikke nødvendigvis inkludert H og Frp. 1
Granny Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 De sa 8000, nå snakkes det om 60 000! Når har folket sagt ja til dette??? Frekke jævler på Stortinget! La oss kreve folkeavstemning! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Myndighetene-regner-med-60000-flykninger-innen-utgangen-av-2016-Lager-kriseplan-for-langt-flere-8192501.html Anonymous poster hash: 77d24...d48 Politikerne juger. So what else is new? Vi VET at politikerne juger. Vi har visst det I MANGE ÅR NÅ.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Regjeringen er bedre en altenativet, tro det eller ei. En regjering bestående av feks Ap, SV og Krf hadde ødelagt Norge på kort tid. Anonymous poster hash: f9a7e...219 2
Testosteron Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 En regjering bestående av feks Ap, SV og Krf hadde ødelagt Norge på kort tid. Men hadde vi ikke en regjering bestående av AP, SV og SP fra 2005 til 2013? Helt ødelagt er da ikke Norge etter disse åtte årene 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #12 Skrevet 6. oktober 2015 Frister å gå til NAV og spille sykere, si at alt håp er ute, gi meg uføretrygd!! For når disse kommer, da er det fader meg ikke håp om å få seg verken jobb, hus eller liv! Så nå må jeg rett på ufør for å få mulighet til å kjøpe meg et hus i huttiheita for 10 000kr!!! Farlig å være leieboer nå skal jeg si deg. Og med AAP og en fucka psyke så er det ikke håp om å få beholde hjemmet mitt. Vi på AAP havner nederst på rangstigen, i samfunnet og NAV systemet! Anonymous poster hash: f52d9...256 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #13 Skrevet 6. oktober 2015 Om Støre hadde gitt seg som politiker i morgen, hadde dere nok fortsatt å gi ham skylden for alt de neste 10 årene Anonymous poster hash: 662c9...c87 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #14 Skrevet 6. oktober 2015 Frister å gå til NAV og spille sykere, si at alt håp er ute, gi meg uføretrygd!! For når disse kommer, da er det fader meg ikke håp om å få seg verken jobb, hus eller liv! Så nå må jeg rett på ufør for å få mulighet til å kjøpe meg et hus i huttiheita for 10 000kr!!! Farlig å være leieboer nå skal jeg si deg. Og med AAP og en fucka psyke så er det ikke håp om å få beholde hjemmet mitt. Vi på AAP havner nederst på rangstigen, i samfunnet og NAV systemet! Anonymous poster hash: f52d9...256 Det er dessverre sant. I min kommune (Trondheim) prioriteres flyktninger for sosialbolig, men utleiere i det private markedet blir også subsidiert for å leie ut til flyktninger. Det i tillegg til at det er mer belastende å prøve å leie når man går på trygd eller nav. Anonymous poster hash: d7031...b1c 2
Gjest Franke Ann Skrevet 7. oktober 2015 #15 Skrevet 7. oktober 2015 Men hadde vi ikke en regjering bestående av AP, SV og SP fra 2005 til 2013? Helt ødelagt er da ikke Norge etter disse åtte årene De bombet bl.a. Libya, noe som er en viktig del av årsaken til den flyktningestrømmen vi nå ser til Europa. Etterdønningene av den rød-grønne regjeringen kjennes enda.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #16 Skrevet 7. oktober 2015 De bombet bl.a. Libya, noe som er en viktig del av årsaken til den flyktningestrømmen vi nå ser til Europa. Etterdønningene av den rød-grønne regjeringen kjennes enda. Nei, det er etterdønningene etter Jan P. Syse regjeringen dette. Anonymous poster hash: 662c9...c87 1
Gjest Franke Ann Skrevet 7. oktober 2015 #17 Skrevet 7. oktober 2015 Nei, det er etterdønningene etter Jan P. Syse regjeringen dette. Anonymous poster hash: 662c9...c87 Touché. Men i det minste kan vi slå fast at hverken den norske høyresiden eller venstresiden har noe monopol på "god etikk og moral".
Gjest Chloe87 Skrevet 7. oktober 2015 #18 Skrevet 7. oktober 2015 Frister å gå til NAV og spille sykere, si at alt håp er ute, gi meg uføretrygd!! For når disse kommer, da er det fader meg ikke håp om å få seg verken jobb, hus eller liv! Så nå må jeg rett på ufør for å få mulighet til å kjøpe meg et hus i huttiheita for 10 000kr!!! Farlig å være leieboer nå skal jeg si deg. Og med AAP og en fucka psyke så er det ikke håp om å få beholde hjemmet mitt. Vi på AAP havner nederst på rangstigen, i samfunnet og NAV systemet! Anonymous poster hash: f52d9...256 Jeg er i samme båt som deg og bekymrer meg for det samme. Heldigvis har jeg familie å flytte hjem til hvis Norge blir slik jeg tror.
jabx Skrevet 7. oktober 2015 #19 Skrevet 7. oktober 2015 Om Støre hadde gitt seg som politiker i morgen, hadde dere nok fortsatt å gi ham skylden for alt de neste 10 årene Anonymous poster hash: 662c9...c87 Arbeiderpartiet har brukt mange år og mye ressurser på å legge grunnlaget for at Norge går til helvete. At dagens regjering ikke har baller (eller vilje) til å virkelig ta et oppgjør med det gjør det ikke akkurat noe bedre. 1
Testosteron Skrevet 7. oktober 2015 #20 Skrevet 7. oktober 2015 De bombet bl.a. Libya, noe som er en viktig del av årsaken til den flyktningestrømmen vi nå ser til Europa. Etterdønningene av den rød-grønne regjeringen kjennes enda. Men har ikke Ap og Høyre samme utenrikspolitikk? Hva får deg til å tro at dagens regjering hadde handlet annerledes enn den forrige?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå