Gå til innhold

Regjeringen lurer oss!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før dere begynner å ha masse meninger om en sak så er det smart å sette seg inn i fakta.

Norge skal ta i mot 8000 fn-flyktninger / kvoteflyktninger. Det er mennesker som blir plukket ut i flyktningeleirer og sendt til Norge.

De som kommer gående nå er asylsøkere som kommer til Norge og søker om å få være her. Alle har rett til å søke om asyl, men ikke alle får den innvilget. Søknadene blir behandlet individuelt og vi kan ikke beslutte oss til hvor mange som skal banke på døra og be om å få komme inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før dere begynner å ha masse meninger om en sak så er det smart å sette seg inn i fakta.

Norge skal ta i mot 8000 fn-flyktninger / kvoteflyktninger. Det er mennesker som blir plukket ut i flyktningeleirer og sendt til Norge.

De som kommer gående nå er asylsøkere som kommer til Norge og søker om å få være her. Alle har rett til å søke om asyl, men ikke alle får den innvilget. Søknadene blir behandlet individuelt og vi kan ikke beslutte oss til hvor mange som skal banke på døra og be om å få komme inn.

Det kan vi definitivt. Asylsøkerne sier selv at "flyktninglønn" og mulighetene for permanent opphold og rask familiegjenforening er helt avgjørende for hvilket land de trekker mot. 

Og Norge har bestemt at vi skal lokke disse til Norge med en "raus" politikk ifølge AP og andre partier. Dette er et politisk valg.

Anonymous poster hash: 425b3...0c4

• Liker 2
Skrevet

Frister å gå til NAV og spille sykere, si at alt håp er ute, gi meg uføretrygd!! 

For når disse kommer, da er det fader meg ikke håp om å få seg verken jobb, hus eller liv! Så nå må jeg rett på ufør for å få mulighet til å kjøpe meg et hus i huttiheita for 10 000kr!!! 

Farlig å være leieboer nå skal jeg si deg. Og med AAP og en fucka psyke så er det ikke håp om å få beholde hjemmet mitt. Vi på AAP havner nederst på rangstigen, i samfunnet og NAV systemet! 

Anonymous poster hash: f52d9...256

Du får trøste deg med at jeg som utleier kun leier ut til nordmenn fordi jeg ikke vil støtte denne migrantgalskapen. Jeg finner meg ikke i at nordmenn som er svakere stilt skal bli proritert bort til fordel fra immigranter/flyktninger. 

Jeg har temmerlig romslig økonomi, og om ting blir virkelig trangt og vanskelig for svakerestilte nordmenn, kan det hende jeg senker leieprisen litt :) 

Anonymous poster hash: d9539...a12

• Liker 5
Skrevet

Er faktisk den jævla AP-dritten som står bak dette! Drittfolka i Ap assa.

Anonymous poster hash: b9798...453
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme båt som deg og bekymrer meg for det samme. Heldigvis har jeg familie å flytte hjem til hvis Norge blir slik jeg tror.

Hvor da?

Anonymous poster hash: 77d24...d48

Skrevet

Ingen sa vel nei til 8000? Og nå snakkes det om 60 000! Ikke skyld på Støre, alle politikere er løgnere. 

Anonymous poster hash: 77d24...d48

Hadde et parti hatt 100% oppslutning og fremdeles ikke innfridd sine løfter da hadde det vært løgn ..nå er f.eks bare ansvarlig for ca 10% 

Skal man ha endringer må man stemme på dem ...ikke forventa at et parti med mindre enn f.eks 10% oppslutning skal innfri alle valgløftene ..det er en umulighet. 

Ikke vær en tosk og hev standarden litt før du snakker så generaliserende...

Anonymous poster hash: ab3eb...54d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...