Gå til innhold

Menn på treningssenter som prøver å få øyekontakt med deg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som bøyer 150 kg ATG trenger ikke spott.

 

Jeg har spottet folk som bøyer mer enn det ATG. Uansett er poenget at det er dust å be om hjelp på isolasjonsøvelser.

Anonymous poster hash: 99f70...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alltid på damer hvor enn jeg er og treningssenteret er ikke noe unntak i så måte.

 

Tilbyr meg også å spotte i hip thrust. Kun for å være hyggelig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om dem.Hvordan håndterer du det?

Anonymous poster hash: ea3fd...869

 

Kanskje vi bør ha segregerte treningsrom? Et treningsrom for kvinner, barn, seksuelle minoriteter og urbefolkning, samt et treningsrom for pedofile, krigsforbrytere og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende, så jeg ignorerer de. Har ikke problemer med et blikk her og der, men nistirring er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er dette en spøk? Hadde jeg blitt bedt om å spotte noen i isolasjonsøvelser hadde jeg sagt pent ja, men dødd inni meg. Skulle du hatt sjans på meg på gymmen måtte du heller bedt meg om å sjekke ut teknikken din i rykk eller frontbøy. Eller kanskje spotte deg når du bøyer minst 150 kg ATG.

Anonymous poster hash: 99f70...6a2

 

 

Altså da spør jeg en mann, de sier Nei til. Preachercurls hvor du vil feile kan ingen si nei til å hjelpe når man begynner å feile da er man en skikkelig #gymidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser tilbake og smiler jeg... 50% sjangse for at de blir flaue og ser bort.



Anonymous poster hash: 0981e...0ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for opptatt og fokusert når jeg trener at jeg legger ikke merke til noen som prøver å få øyekontakt. Hvis en mann kommer for å slå av en prat, så blir jeg litt irritert. Jeg der KUN for å trene og ikke noe mer. Liker å ikke stinke svette hvis jeg skal snakke med noen :fnise:

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for opptatt og fokusert når jeg trener at jeg legger ikke merke til noen som prøver å få øyekontakt. Hvis en mann kommer for å slå av en prat, så blir jeg litt irritert. Jeg der KUN for å trene og ikke noe mer. Liker å ikke stinke svette hvis jeg skal snakke med noen :fnise:

 

Dette som er litt av ironien. Jenter vil ikke bli sjekket opp på treningssenteret fordi de ikke ser på seg selv som at de ser bra ut. Om en gutt sjekker deg opp på treningssenteret må man ta det som et kjempe kompliment for da vil han mest sannsynlig ikke mislike hvordan du ser ut når du har stelt deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer altså. Her går dere i tights som viser full kontur av både rumpe og venusberg og så skal vi menn tvinge oss selv til å ikke se på herligheten?? Vi er ikke biologisk programmert for det..



Anonymous poster hash: 68ca8...49a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette som er litt av ironien. Jenter vil ikke bli sjekket opp på treningssenteret fordi de ikke ser på seg selv som at de ser bra ut. Om en gutt sjekker deg opp på treningssenteret må man ta det som et kjempe kompliment for da vil han mest sannsynlig ikke mislike hvordan du ser ut når du har stelt deg litt.

Ok, men jeg liker ikke å bli sjekket opp på treningsstudio. Jeg der kun for å trene og ikke flørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men jeg liker ikke å bli sjekket opp på treningsstudio. Jeg der kun for å trene og ikke flørte.

 

Det er greit nok, og det er jo de fleste. Jeg flørter litt om muligheten byr seg, men jeg står ikke å prater med noen i 10 minutter for å si det sånn, men jeg kommuniserer mye med det motsatte kjønn. Det hender også at de prater de meg først, så da må man jo flørte litt. Men nå er jeg veldig utadvendt jamført med de fleste nordmenn.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt og vanskelig folkeslag. Jeg ser alltid i øynene til folk, om du holder blikket, smiler jeg og nikker. Kanskje jeg til og med hilser. Det betyr ikke at jeg er ute etter deg, eller ønsker å knulle deg på stedet her og nå.

 

Jeg synes det er merkelig med folk som ikke har blikkontakt med andre, når jeg går en tur i byen f.eks. så stirrer alle kvinnene konsekvent ned i bakken, som om de er livredde for at situasjonen hvor de skulle fått øyenkonttakt med noen ville ført til forferdelige ting.

Jeg er villig til å si at så mye som 70% av alle kvinner går rundt og stirrer ned i bakken om de går alene, og jeg tenker at det gjør de til større offer enn de tror, for de viser ingen selvsikkerhet og virker nervøse og redde. Hadde de løftet hodet og sett framover, uten å nødvendigvis se folk i øynene hadde de virket sterkere, men de gjemmer seg bort.



Anonymous poster hash: d1aa2...0fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt og vanskelig folkeslag. Jeg ser alltid i øynene til folk, om du holder blikket, smiler jeg og nikker. Kanskje jeg til og med hilser. Det betyr ikke at jeg er ute etter deg, eller ønsker å knulle deg på stedet her og nå.

 

Jeg synes det er merkelig med folk som ikke har blikkontakt med andre, når jeg går en tur i byen f.eks. så stirrer alle kvinnene konsekvent ned i bakken, som om de er livredde for at situasjonen hvor de skulle fått øyenkonttakt med noen ville ført til forferdelige ting.

Jeg er villig til å si at så mye som 70% av alle kvinner går rundt og stirrer ned i bakken om de går alene, og jeg tenker at det gjør de til større offer enn de tror, for de viser ingen selvsikkerhet og virker nervøse og redde. Hadde de løftet hodet og sett framover, uten å nødvendigvis se folk i øynene hadde de virket sterkere, men de gjemmer seg bort.

Anonymous poster hash: d1aa2...0fe

 

 

Det stemmer, men jeg opplever at så lenge jeg tar initativ til å starte en samtale er de aller fleste ganske hyggelige og åpne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Det skjer vel (nesten) hver gang jeg er på trening, og jeg er ikke nå og har aldri vært blant de deilige veltrente damene.

Jeg ser og tilfeldig på mange, og aner jo ikke hva de legger i det.

Jeg tar utgangspunkt i at det er tilfeldig, noen smiler og det er vel bare hyggelig- og de som har stirret kan man ikke få gjort så mye med.

Går man med øretelefoner og ikke møter blikket lenge skal det godt gjøres å bli veldig forstyrret.

Ellers hjelper det å droppe gjennomsiktig tights og utrigning/ekstremt trangt tynt tøy, bare der vil nok de fleste riste av seg de få ekle som stirrer.

De fleste "gloere" på treningssenter er dessuten mer opptatt av å bli sett selv, og mannfolka har en tendens til å søke kontakt for å bli sett. Det har altså ikke alltid noe med en selv spesifikt å gjøre, men mer at de selv vil ha oppmerksomhet av flest mulig kvinner.

Endret av Allis Hagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine damer er greit å hvile øynene på. Å på trening er det mange slike. Man tenker ikke over at man ser på de egentlig.. Det skjer bare automatisk



Anonymous poster hash: ba05a...28b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen damer er bortskjemte. Dere synes det er irriterendes at folk ser på dere? Hvis ingen hadde sett på dere/tatt kontakt lenger ville dere blitt deprimerte pga dere er så vandt med oppmerksomhet



Anonymous poster hash: ba05a...28b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen damer er bortskjemte. Dere synes det er irriterendes at folk ser på dere? Hvis ingen hadde sett på dere/tatt kontakt lenger ville dere blitt deprimerte pga dere er så vandt med oppmerksomhet

Anonymous poster hash: ba05a...28b

 

 

Det er kvinner. De må ha noe å klage på, være bekymret for eller være misfornøyd med. Det er en naturlov.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...