Gå til innhold

Vanskelig å bli gravid pga nikotin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har jeg lest her inne at nikotin kan ha noe å si for at man gjerne har vanskeligheter med å bli gravid. Noen andre som har hørt dette? Jeg tygger nikotintyggis men slutter selvfølgelig hvis jeg blir gravid.

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått anbefalt å oppføre meg som om jeg er gravid i prøveperioden, slik at overgangen er enklere.

Så å slutte emed nikotin nå ville nok vært bedre enn å vente til du faktisk blir gravid.

Anonymous poster hash: 786d7...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen var ekstremt overvektige, røyket og snuste begge to og jeg har PCO. Ble gravid mens jeg gikk på P-pillen og et svangerskap uten problemer og helt frisk baby. Og vi hadde alle odds i mot oss føler jeg - men det stemte ikke her. Og ja, jeg sluttet selvfølgelig med engang jeg fant ut at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: e9391...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)

Anonymous poster hash: e9391...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)

Anonymous poster hash: e9391...1f7

Åå godt å høre!:) Og takker så mye:)

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå godt å høre!:) Og takker så mye:)

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Jeg også.

Anonymous poster hash: 8c832...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Gratulerer!

Det går nok helt fint :) Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen.

Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig :)

Anonymous poster hash: 706b6...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det går nok helt fint :) Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen.

Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig :)

Anonymous poster hash: 706b6...8f4

Det er godt å høre!:) Og takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...