Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

105 stemmer

1. 1. fffff

• Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6

Anbefalte innlegg

Herrelighet!!! Du må da klare å lese deg opp noe selv. Selv barneskolebarna mine skjønner dette uten å fôres med teskje.

Anonymkode: be8dc...287

Sånn svarer dere bestandig når DERE ikke kan underbygge usanhetene deres.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull og tøys, Jeg får ofte linker som søker å latterligjøre kristne, basert på dumskap deres helter forteller. Videre er e-coliet en favoritt. Ingen av dem beskriver Darwinsk evolusjon.

Du klarer jo ikke å forklare verken hva du legger i evolusjon eller hva slags beviser du er ute etter. Svar på de to spørsmålene der du, før du klager på noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn svarer dere bestandig når DERE ikke kan underbygge usanhetene deres.

Om du klarer å forklare hva slags ««underbygging» du vil godkjenner, så? Du har jo fått alt mulig av beviser, men når verken DNA eller fossiler er bra nok, hva er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys, Jeg får ofte linker som søker å latterligjøre kristne, basert på dumskap deres helter forteller. Videre er e-coliet en favoritt. Ingen av dem beskriver Darwinsk evolusjon.

Jeg latterliggjør ikke kistne.. Jeg latterliggjør de som ikke klarer å forholde seg til fakta. Det er heldigvis ingen sammenheng der. Aner ikke hvorfor du tror du må fornekter realitetene for å være kristen, men det er altså fullstendig normalt å klare å forholde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klarer å forklare hva slags ««underbygging» du vil godkjenner, så? Du har jo fått alt mulig av beviser, men når verken DNA eller fossiler er bra nok, hva er?

Hva i alle dager har DNAet, eller fossilerte dyr fra flommen med evolusjon å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg latterliggjør ikke kistne.. Jeg latterliggjør de som ikke klarer å forholde seg til fakta. Det er heldigvis ingen sammenheng der. Aner ikke hvorfor du tror du må fornekter realitetene for å være kristen, men det er altså fullstendig normalt å klare å forholde

Fakta her er vel at evolusjon ikke er observert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer jo ikke å forklare verken hva du legger i evolusjon eller hva slags beviser du er ute etter. Svar på de to spørsmålene der du, før du klager på noen andre.

Jeg ber om uomstridte eksempler på makroevolusjon. (Har skrevet det til det kjedsommelige).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager har DNAet, eller fossilerte dyr fra flommen med evolusjon å gjøre?

Hva slags beviser er du ute etter når ikke en gang DNA er bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber om uomstridte eksempler på makroevolusjon. (Har skrevet det til det kjedsommelige).

Kjedsommelig er ordet, det skal være sikkert og vist!

Du må klare å forklare hva slags beviser du vil godkjenne. Alle normale vitenskapelige beviser avfeier du jo, så hvilke type beviser er det som må til, i følge deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell :)

Må jeg virkelig belære deg innenfor ditt eget livssyn? 

Du sitter der altså med null kunnskap om vitenskap, samtidig som du kritiserer den mens du peker på bibelen og måten den er perfekt på, siden den aldri er blitt forandret, men vet ikke at bibelen er blitt omskrevet flere ganger. 

For en nydelig ironi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedsommelig er ordet, det skal være sikkert og vist!

Du må klare å forklare hva slags beviser du vil godkjenne. Alle normale vitenskapelige beviser avfeier du jo, så hvilke type beviser er det som må til, i følge deg?

Så da konkluderer vi med at du ikke vet hva vitenskap er, eller vet om noen eksempler på makroevolusjon.

Ikke dumt å reservere seg fra en teori uten noen data som støtter den.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da konkluderer vi med at du ikke vet hva vitenskap er, eller vet om noen eksempler på makroevolusjon.

Ikke dumt å reservere seg fra en teori uten noen data som støtter den.

Jeg? Det er du som nekter (dvs ikke klarer) å komme med verken definisjon eller eksempler på hva slags bevis du vil ha. Jeg har spurt mange ganger må, men hvorfor ikke bare gjenta igjen:

1. Hva er denne «presise definisjonen» du stadig refererte til?

2. Hva er problematisk mhp evolusjon, uten om denne ideen du har fått om at du.mener den ikke er bevist? For jeg håper inderlig du har mer grunnlag for din mistro?

3. Hvilke type bevis er det du savner, som ville fått deg til å akseptere at evolusjon er bevist?

Kan du svare på disse tre punktene, eller klarer du ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg? Det er du som nekter (dvs ikke klarer) å komme med verken definisjon eller eksempler på hva slags bevis du vil ha. Jeg har spurt mange ganger må, men hvorfor ikke bare gjenta igjen:

1. Hva er denne «presise definisjonen» du stadig refererte til?

2. Hva er problematisk mhp evolusjon, uten om denne ideen du har fått om at du.mener den ikke er bevist? For jeg håper inderlig du har mer grunnlag for din mistro?

3. Hvilke type bevis er det du savner, som ville fått deg til å akseptere at evolusjon er bevist?

Kan du svare på disse tre punktene, eller klarer du ikke?

Her er spørsmålet hvilke observasjoner som underbygger Darwinsk evolusjon. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan gi deg det, men da må vi først bli enige om definisjonene. Har spurt deg om det flere ganger, men du bare unnviker. Hvis jeg gir deg et eksempel på artsdannelse, vil du dermed si deg enig i at makroevolusjon forekommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er spørsmålet hvilke observasjoner som underbygger Darwinsk evolusjon. Ikke noe annet.

Det er et dårlig spørsmål. Du må være mer presis.

Anonymkode: f2a54...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kklarer ikke en gang å oppdrive din egen definisjon eller forklare hva du ønsker for beviser, nei? Det var det jeg tenkte meg ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et dårlig spørsmål. Du må være mer presis.

Anonymkode: f2a54...e76

Jeg beklager at du ikke forstår norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg det, men da må vi først bli enige om definisjonene. Har spurt deg om det flere ganger, men du bare unnviker. Hvis jeg gir deg et eksempel på artsdannelse, vil du dermed si deg enig i at makroevolusjon forekommer?

Dette er sensasjonelt. Kom med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svaret ditt er ja?

Du.må først få ham til å si hva slags beviser han vil godkjenne, for han har fått servert det meste på sølvfat og reaksjonen er bare «og så?» eller «blind tro». Han nekter plent å forholde seg til realiteten uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...