Gå til innhold

Hva er det med øst-europere på byen?


lisebanan2

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å bli sint når Øst-Europere tar kontakt, noe så utrolig irriterende, de renner inn, prøver seg på alle jenter, veldig sjarmerende.

 

Har flere ganger opplevd at de følger etter meg til Taxi køen, creepy som f.....

 

Er det rart jeg blir sint? Er lei! Hva er det de holder på med egentlig, kanskje noen burde fortelle de noen alvorsord? Ambasadene f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukultur fra kommunist-tiden, uten den ville de vært lik resten av Europa. 

 

+ det med likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muslimer er faktisk mye verre. De forventer faktisk at alle jenter automatisk skal spre beina for dem, og de som ikke er interessert blir automatisk stemplet som hore og rasist.



Anonymous poster hash: 9feba...ee6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

muslimer er faktisk mye verre. De forventer faktisk at alle jenter automatisk skal spre beina for dem, og de som ikke er interessert blir automatisk stemplet som hore og rasist.

Anonymous poster hash: 9feba...ee6

 

En ekte muslim vil hverken gå på byen eller ønske eller forvente at alle jenter skal spre bena for de.

En ekte muslim vil ikke en gang ta en kvinne i hånda eller gi en klem med mindre hun er familiemedlem.

Og generelt om østeuropere, nordmenn, svensker, falske muslimer, hva enn de er; pass på drinken deres jenter! Jeg kjenner 4 som har blitt dopet ned i år inkl meg selv ! Og ja de følger etter i taxikø eller til fots, vær obs og aldri snakk med noen som prøver å ta kontakt på vei hjem, bare fortsett å gå !

Anonymous poster hash: 033cc...aea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En ekte muslim vil hverken gå på byen eller ønske eller forvente at alle jenter skal spre bena for de.

En ekte muslim vil ikke en gang ta en kvinne i hånda eller gi en klem med mindre hun er familiemedlem.

Og generelt om østeuropere, nordmenn, svensker, falske muslimer, hva enn de er; pass på drinken deres jenter! Jeg kjenner 4 som har blitt dopet ned i år inkl meg selv ! Og ja de følger etter i taxikø eller til fots, vær obs og aldri snakk med noen som prøver å ta kontakt på vei hjem, bare fortsett å gå !

Anonymous poster hash: 033cc...aea

 

 

Når skal denne myten dø?

Verken du eller vennene dine har blitt dopet ned. Når jenter sier de har blitt dopet ned betyr det at de egentlig drakk for mye.

 

 

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/6440589/Date-rape-drink-spiking-an-urban-legend.html

Anonymous poster hash: f0da4...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...