Gå til innhold

"Theatre of Tragedy" spiller i Trondheim


Dina

Anbefalte innlegg

Råstilig musikk! De spiller på Samfundet førstkommende lørdag, anbefales! :P Sjekk www.theatreoftragedy.com

Flere som har sansen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de spilte nettopp her i kristiansand' date=' de var så triste og kjipe at jeg begynte nesten å grine...[/quote']

Æsj da!!! Så kjipt... Jeg har sett dem live kun en gang før på "Rockefeller" i Oslo. Det er vel et par år siden, men det var jo kanonbra! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje noe med situasjonen min å gjøre og da, men kom dit med godt humør, så blir det nok gøy :) Var fullpakket av folk på Club Lestat, men ingen gadd liksom å gjøre noe, de sto jo bare der.. der har du kristiansands publikum. Neseman mortiis gikk bare av scenen for alle var idioter og gadd ikke vise at de koste seg! Så kasta han en øl i hodet på en mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å forestille meg ToT uten Liv Kristin' date=' jeg...[/quote']

Ja, det blir spennende med ny kvinnelig vokalist.... men jeg har hørt hun skal være flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Råstilig musikk! De spiller på Samfundet førstkommende lørdag, anbefales! :P Sjekk www.theatreoftragedy.com

Flere som har sansen??

Jeg må iallfall sjekke dem ut. En salig blanding med konserter på samfundet denne uka: phoenix i går, RM&JHB i morgen og ToT til lørdag. Noe for enhver smak, og mye for den som liker det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller NÅ, men jeg sitter her hjemme...! :-? Ingen barnevakt, ingen konsert...!

Om noen av dere er der, håper jeg på et lite referat....! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...