Gå til innhold

2-åring blir sint når mamma og pappa klemmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vår snart 2-åring blir sint og sier "nei, nei, nei", når jeg og samboer holder rundt hverandre, sitter i armkroken eller klemmer. Er det flere som har små barn som reagerer på det?

 

Kan det være sjalusi som gjør at h*n blir sint - at det bare er 2-åringen som får klemme på mamma og pappa?



Anonymous poster hash: 23d28...a31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesøsteren min ble rasende når noen i det hele tatt var borti pappa. Det gjaldt både meg og mamma. Hun ble som en liten hund med rabies. Det gikk over :) 



Anonymous poster hash: 93068...ea8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vår snart 2-åring blir sint og sier "nei, nei, nei", når jeg og samboer holder rundt hverandre, sitter i armkroken eller klemmer. Er det flere som har små barn som reagerer på det?

 

Kan det være sjalusi som gjør at h*n blir sint - at det bare er 2-åringen som får klemme på mamma og pappa?

Anonymous poster hash: 23d28...a31

 

 

Dere har vel oppdratt en liten narsissist som setter seg selv i sentrum for lykke her i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel oppdratt en liten narsissist som setter seg selv i sentrum for lykke her i verden?

Jepp. Der traff du hodet på spikeren.

Anonymous poster hash: 23d28...a31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert å spør hva som er galt, fortelle at slik oppførsel ikke er kjekt, ta noen gruppeklemmer sammen så h*n kanskje ikke føler seg utenfor? :)



Anonymous poster hash: 05fb0...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurdert å spør hva som er galt, fortelle at slik oppførsel ikke er kjekt, ta noen gruppeklemmer sammen så h*n kanskje ikke føler seg utenfor? :)

Anonymous poster hash: 05fb0...b5e

H*n har ikke språk enda, så lite svar å få om vi spør. Vi pleier å si at mamma og pappa er glade i hverandre og synes det er koselig å klemme,og at det må vi få lov til. Vi sier selvfølgelig at h*n kan komme og få kos h*n også.

Men følte ikke jeg trengte noe råd om hvordan man takler det, for det synes jeg vi gjør greit. Lurte bare på om det var flere som opplevde at deres små gjorde det samme. Men takk for innspillet likevel :)

Anonymous poster hash: 23d28...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn, men aldri opplevd at barn blir sinte av at foreldrene er nær hverandre. Har aldri hørt om det før, mine ble glade og ville være med å klemme.



Anonymous poster hash: c02b3...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har 3 barn, men aldri opplevd at barn blir sinte av at foreldrene er nær hverandre. Har aldri hørt om det før, mine ble glade og ville være med å klemme.

Anonymous poster hash: c02b3...df4

 

Så hyggelig :)! H*n er ellers veldig glad i å klemme, og er fryktelig kosete av seg.

 

Har søkt litt på det, og det ser ut til en del barn er sånn! ;)

Anonymous poster hash: 23d28...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...