Gå til innhold

Datteren min (2) vil kysse en annen jente i barnehagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja her er det all grunn til bekymring. Varsel lampene blinker lang vei! Her har vi en fremtidig traktor lesbe

Anonymous poster hash: 8c3cc...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes folk er helt sprø på kg om dagen, Helt ærlig talt. Hadde min sønn ønsket å kysse en gutt ELLER jente i bhg så hadde jeg lurt på hvordan jeg skal håntere det. Synes det er helt sprøtt at folk latterligjører en slik følelse.

Anonymous poster hash: 6aeac...62a

 

Er du klar over at dette blir seksualisering av småbarn?

 

Å være bekymret for at 2-åringer kysser bør begrunnes godt. Så hva vil bekymringen din være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten man er 2 år å kysser en jente på munnen, eller man er 22 to år å kysser en jente på munnen, gjør det jo ingenting. Kysset av en to-åring er riktignok mye mindre bak og sier ingenting om deres seksuelle legning. Men uansett alder spiller det vel ingen rolle om man liker jenter eller gutter? Vi lever i 2015 folkens! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over at dette blir seksualisering av småbarn?

 

Å være bekymret for at 2-åringer kysser bør begrunnes godt. Så hva vil bekymringen din være?

 

NEI vet du hva, det du sier her blir for drøyt. 

 

Om mitt barn hadde kysset andre barn i bhg så hadde jeg tenkt på smitte v sykdom, og så hadde jeg lurt på hvordan jeg skal forholde meg til det. Det er dette TS snakker om. 

 

TS spør, burde jeg bekymre meg. 

 

Men vet du hva?

Jeg hadde ikke bekymret meg. 

 

Det jeg reagerer på her er mobbing av TS for at hun SPØR!!

Anonymous poster hash: 6aeac...62a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Herregud, eg kyssa rundt på dei fleste på min alder når eg var barn, jenter og gutter. Til og med da eg hadde "kjæreste" gjekk eg rundt og var utro 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

NEI vet du hva, det du sier her blir for drøyt. 

 

Om mitt barn hadde kysset andre barn i bhg så hadde jeg tenkt på smitte v sykdom, og så hadde jeg lurt på hvordan jeg skal forholde meg til det. Det er dette TS snakker om. 

 

TS spør, burde jeg bekymre meg. 

 

Men vet du hva?

Jeg hadde ikke bekymret meg. 

 

Det jeg reagerer på her er mobbing av TS for at hun SPØR!!

Anonymous poster hash: 6aeac...62a

 

TS skriver også: Men trenger jeg å bekymre meg ytterligere, fordi hun vil susse på barn av samme kjønn?

 

Med andre ord tillegger hun datteren en slags seksualitet der hun antyder at barnet har et bevisst forhold til kyssing.

 

TS ville virkelig vært dum dersom hun spurte om dette på alvor - virkelig dum!

Du tenger ikke bidra til ytterligere og irrelevante støtteargumenter! Smitte var ikke en bekymring her...

 

Jeg konkluderer dermed at dette er trolling.

 

Edti: skrivefeil

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...