Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp: 

Jeg skjønner så innmari godt hva du snakker om... Skulle også nesten vært et sted ganske ofte, men havnet på sofaen i stedet... Men-men, det er ikke annet å gjøre, enn å lære seg å leve med den ubrukelige kroppen. Man lærer seg ihvertfall å sette ekstra pris på de gode dagene. Og jeg håper du får en god dag i dag, kjære loff. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for fine ord, Sauen! Ja, du har så rett. Jeg setter veldig pris på alt jeg greier å gjøre :) 
Det gikk ikke helt etter planen i natt heller MarianneE, men et par timer søvn ble det. :laugh: 

Dagen ble ikke så verst, jeg har besøkt mamma hjemme, pappa på sykehjemmet, og tatt mammografi.
Nå har vi spist pommes frites og løvbiff med bernaise, Noen har kjøpt sjokolade og potetgull. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han er så slem. :fnise::P 
Ble sliten av å være på besøk, så nå skal jeg vel bare sitte her i sofaen og ja, gumle meg gjennom kvelden tydeligvis. :gravid: <---lubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:vinke:

Jeg har egentlig lest her inne i hele år, så tenkte det var på tide å si hei :)

Veldig kjekt å lese at du har det fint! 

Får ikke sett linken til H&M, men det kan være fordi jeg bruker mobilen. De har noen veldig fine kåper der inne i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ruskemor, så koselig! :smilbla: 

Jeg har det fint bortsett fra at jeg ikke sover. :( 

Jeg har begynt med circadin (melatonin). Jeg sovner om natta sånn i 2-tiden tenker jeg, i motsetning til å ligge våken til 5-6, men våkner før 6 og er helt shaky i hele kroppen og har ikke sjans til å sovne igjen. Sover veldig lett og våkner av den minste ting. Nå har det gått en uke. Jeg har ligget i senga i hele dag. Orker ingenting, kjennes ut som jeg er drita full.
:bond:

Hele denne dagen er ødelagt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo gått på Tolvon i sikkert 15 år. Og fant ut at jeg ikke ville ta de lenger, de virker jo heller ikke! Sov jo bare sporadisk, men var sløv hele formiddagen. Jeg orker jo aldri noen ting før klokka 11, kaster bort halve livet i 'tåke'. Nå har jeg slitt med abstinenser i to uker etter at jeg sluttet selv om jeg tok minimal dose. Skummelt!
Jeg som ble fortalt at de ikke var avhengighetsskapende har kaldsvettet, hatt 'lyn' inni hodet, hjerteklapp og diaré hver dag. Jeg tok en halv 10mg-tablett om dagen bare. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1:

Jeg har også slitt med mye søvproblemer, både mangel på søvn og ekstreme mareritt nesten hver natt når jeg sover ,og det er så slitsomt!

Fikk på et tidspunkt noen piller som skulle hjelpe og de skulle ha minimalt med bivirkninger. Jeg sov i 12 timer og de resterende 12 timene var jeg helt neddopet. Da jeg bestemte meg for å slutte på dem etter ca. 6 mnd, så brukte jeg 2 måneder på å bli kvitt abstinensene! Og dette var piller som på den aller minste dosen (som jeg gikk på) ikke skulle gi abstinenser. De skulle først komme når man 10 dobblet dosen :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida Ruskemor! Det høres ikke bra ut. :overrasket:

Tror det er bra du sluttet på de pillene der.  

Jeg har holdt meg våken i hele dag, skal gjøre et forsøk på å legge meg nå. Håper du også får sove, uten mareritt! Det er så fælt! :kose: 

Har det ganske ofte selv, og skremmer vettet av Noen der jeg ligger og roper. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov jeg mer enn to timer. HUrra, jeg tror jeg orker å trene i dag. Må jo passe på ryggen min. :tommelsmil: 
Men så var det dåp på TV.. :kaffekopp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, loffen skrev:

Oida Ruskemor! Det høres ikke bra ut. :overrasket:

Tror det er bra du sluttet på de pillene der.  

Jeg har holdt meg våken i hele dag, skal gjøre et forsøk på å legge meg nå. Håper du også får sove, uten mareritt! Det er så fælt! :kose: 

Har det ganske ofte selv, og skremmer vettet av Noen der jeg ligger og roper. :fnise:

I natt var det hunden som vekket meg ved å måtte på do, er det ikke det ene er det det andre:fnise:

Jeg driver å tror at mannen skal drepe meg, eller at det er en mus som angriper meg:fnise: Stakkars mannen!

2 timer siden, loffen skrev:

I natt sov jeg mer enn to timer. HUrra, jeg tror jeg orker å trene i dag. Må jo passe på ryggen min. :tommelsmil: 
Men så var det dåp på TV.. :kaffekopp::popcorn:

Jippi!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Stakkars mannfolka våre Ruskemor! Noen snorker så fælt, og når jeg akkurat holder på å sovne, og han plutselig durer som en traktor, ja da har jeg lyst til å drepe han. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening! Fem dager siden sist, så da var det ekstra tungt. Phu. Nå sitter jeg her og gomler cottage cheese, gresk youghurt og honning, med havre på. Merkelig blanding I know, men det metter bra. :ler:

Har også prøvd å flytte et bilde på stueveggen som jeg har prestert å henge for høyt. Det er det verste jeg vet!
Jeg målte og målte og det ble likevel hengende for høyt. Igjen! *river meg i håret* Ikke ser det bra ut med alle hullene heller. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, la meg halv to, sovnet, men hva hjelper det når jeg våkner klokka fem allerede og er lys våken. Sånn er det hver dag!
Til slutt stod jeg opp da den var halv syv, spiste litt og tok en circadin til!
Sovnet igjen etter et par timer. Men sover utrolig lett, og er liksom skjelven med indre hjerteklapp på en måte. Får ikke til å forklare det, men er så utrolig sliten!
Tror ikke jeg orker gå på disse pillene heller jeg altså. Skal jeg ta to hver natt koster det meg 600kr pr. mnd. også. Det har jeg ikke råd til.

Ville slutte på antidepressiva fordi de ødela hver eneste formiddag i livet mitt ved at jeg gikk rundt i tåka, sov for lenge og ikke orket noe før klokka 11. Men 0500 er ALT for tidlig altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...